:baffled:විලි ලැජ්ජයි බන්
R ruwantheekshana Well-known member Mar 10, 2008 5,880 1,329 113 Jan 21, 2014 #22 You gotta be fucking kidding me මේ යක්කු ඇත්තටම එහෙම ඇල්බම් එකක් ගහල තියෙනවා , මෙන්න බලන්න උන්ගේ album එක උන්ගේ website එකේම තියෙනවා elioelestorietese.it/dettaglio-prodotto/?product_id=522
You gotta be fucking kidding me මේ යක්කු ඇත්තටම එහෙම ඇල්බම් එකක් ගහල තියෙනවා , මෙන්න බලන්න උන්ගේ album එක උන්ගේ website එකේම තියෙනවා elioelestorietese.it/dettaglio-prodotto/?product_id=522
oxide Well-known member Jan 30, 2012 2,258 1,225 113 මේකෙ Jan 21, 2014 #25 ruwantheekshana said: You gotta be fucking kidding me මේ යක්කු ඇත්තටම එහෙම ඇල්බම් එකක් ගහල තියෙනවා , මෙන්න බලන්න උන්ගේ album එක උන්ගේ website එකේම තියෙනවා elioelestorietese.it/dettaglio-prodotto/?product_id=522 Click to expand... උන් එහෙම නම් දාල ඇල්බම් කළාට අපේඋන් කෑගහන්නෙ නෑ...අපි ඔතනින් එක වචනයක් කිව්වොත් අපි වනචරයි කියල හංවඩු ගහනව...
ruwantheekshana said: You gotta be fucking kidding me මේ යක්කු ඇත්තටම එහෙම ඇල්බම් එකක් ගහල තියෙනවා , මෙන්න බලන්න උන්ගේ album එක උන්ගේ website එකේම තියෙනවා elioelestorietese.it/dettaglio-prodotto/?product_id=522 Click to expand... උන් එහෙම නම් දාල ඇල්බම් කළාට අපේඋන් කෑගහන්නෙ නෑ...අපි ඔතනින් එක වචනයක් කිව්වොත් අපි වනචරයි කියල හංවඩු ගහනව...
oxide Well-known member Jan 30, 2012 2,258 1,225 113 මේකෙ Jan 21, 2014 #27 අපේ එකෙක් අනිව ඕකට ගෑවිල ඇති...හැක් හැක්....