පොඩ්ඩක් වරෙල්ලකො මෙහෙට...

ruwantheekshana

Well-known member
  • Mar 10, 2008
    5,880
    1,329
    113
    You gotta be fucking kidding me :eek::eek:

    මේ යක්කු ඇත්තටම එහෙම ඇල්බම් එකක් ගහල තියෙනවා , මෙන්න බලන්න උන්ගේ album එක උන්ගේ website එකේම තියෙනවා :lol:


    elioelestorietese.it/dettaglio-prodotto/?product_id=522
     

    oxide

    Well-known member
  • Jan 30, 2012
    2,258
    1,225
    113
    මේකෙ
    You gotta be fucking kidding me :eek::eek:

    මේ යක්කු ඇත්තටම එහෙම ඇල්බම් එකක් ගහල තියෙනවා , මෙන්න බලන්න උන්ගේ album එක උන්ගේ website එකේම තියෙනවා :lol:


    elioelestorietese.it/dettaglio-prodotto/?product_id=522

    උන් එහෙම නම් දාල ඇල්බම් කළාට අපේඋන් කෑගහන්නෙ නෑ...අපි ඔතනින් එක වචනයක් කිව්වොත් අපි වනචරයි කියල හංවඩු ගහනව... :(:( :lol::lol::lol::lol::lol: