අවංකව කිව්වේ වැඩ ඇද ඇද ඉන්නෙ නැතුව වෙලාවට නීට් එකට කරල දාන එක. ඔය එක එක අනුපාත පොඩ්ඩක් එහාට මෙහාට උනාට අවුලක් නෑ.Awankwa karanawa nam laaba naha bro

ඔය මම දන්න එකත් ගේම් දෙනව ඇති මික්සින් වලදි ඒත් පොර කිව්ව වෙලාවටත් කලින් වැඩ ඉවර කරල දෙනව. වැඩ කරන උනුත් උදේ ඉඳන් රෑ 10ය 11 වෙනකන් වැඩ.ලාබයි. මොකද බාස්ලට 2500 වැටුනම උන් දවසෙ බාස්ල කරනවාවගේ දෙගුනයක් වැඩකරනවා.
අනික බහුතරය ගිඩක් දුර අය. උන්ට 2500-3000 ඉහටත් උඩින්. බඩුදාලා කරනවනම් තවත් ලාබයි.
වැදගත්ම දේ කියලම තියනවා
අවන්කව වැඩ කරනවනම් ඔනේතරම් වැඩ
එහෙම එකක් නෑ බන්awankawa kerenewanan ithin wena business wagema tamai...loku diyunuwak na![]()
podi kali wikunana eka thama risk free. samaharu loku laaba ganna loku kaali wikunanawa loku kuttiyak daaalaa. onama business ekak kiyanne mind game ekak. eka danagattu eka thama udatama yanne. business weladi kawawath copy keranna ba.එහෙම එකක් නෑ බන්
....ඔයා රු. 5000ක භාන්ඩයක් රු. 2000ක් ලාභ තියාන විකුණනවා නම් ලාභේ 28%.
මිලියන 10 ක ගෙයක් හදලා මිලියන 2ක් ලාභයි නම්.
ඔයා අර පොඩි කෑලි 1000ක් විකුණන ඕනේ.
අන්තිමට හම්බෙන කුට්ටි ය මදි ද?
ape thaththa e kale construction projects dekak kerela tiyenewa...genuine kerenewanan oya kiyenewa wage lokuwata profit keranna ba kiyela tamai kiwwe..එහෙම එකක් නෑ බන්
....ඔයා රු. 5000ක භාන්ඩයක් රු. 2000ක් ලාභ තියාන විකුණනවා නම් ලාභේ 28%.
මිලියන 10 ක ගෙයක් හදලා මිලියන 2ක් ලාභයි නම්.
ඔයා අර පොඩි කෑලි 1000ක් විකුණන ඕනේ.
අන්තිමට හම්බෙන කුට්ටි ය මදි ද?

One of my uncle died as a very poor. He had debt to still collection. His assistants are now multi milioners by construction.ape thaththa e kale construction projects dekak kerela tiyenewa...genuine kerenewanan oya kiyenewa wage lokuwata profit keranna ba kiyela tamai kiwwe..
gahuwa building tika dan 25+ years....taama rock solid![]()

අවුරුදු සමරන්න බීලා පස්සෙ පයි කොටවන්න පටන් ගන්නවද?ඒ කාළේ පළාතේ දිසාපතිලා, DIG ලා, big businessesmen අවුරුදු සමරන්න එන්නේ එයාලගේ ගෙදර. Later පොලු සීන් තමයි ඔක්කොම.