ado ,mama ganan danne na oi,ithin hithala damme,1000k one kiwwe online db eke hosting wada walata,
------ Post added on Aug 12, 2023 at 10:01 AM
------ Post added on Aug 12, 2023 at 10:02 AM
------ Post added on Aug 12, 2023 at 10:03 AM
ithin online one kiwweමයික්රොසොෆ්ට් ඇක්සස් එකේ ඩේටාබේස් එකක් ගහලා UI එකක් හදාගනින්. Youtube එකේ ඕනතරම් ටියුටෝරියල් ඇති
කැම්රි වැඩ , 1000 ගානේ ගෙවන්න මොනාද බන් තියන වැඩ
------ Post added on Aug 12, 2023 at 10:01 AM
ithin online one kiwweමයික්රොසොෆ්ට් ඇක්සස් එකේ ඩේටාබේස් එකක් ගහලා UI එකක් හදාගනින්. Youtube එකේ ඕනතරම් ටියුටෝරියල් ඇති
කැම්රි වැඩ , 1000 ගානේ ගෙවන්න මොනාද බන් තියන වැඩ
nikam karanna ba bn lankawe project,mkada oka iwarayak nane,anthimata full scale hadanna wenawaමේක බොහොම පොඩි සමිතියක්. මට තමයි මේ වගකීම ඇවිල්ලා තියෙන්නේ දැන්, ඉස්සෙල්ල හිටපු ට්රෙශරර් ටහ්මයි එක්සෙල් එකක් මේන්ටේන් කරලා තියෙන්නේ, එහෙම බජට් එකක් අයින් කරන්න බැහැ බං.. ඒකයි අවුල, මේක තනිකරම මගේ ලේසියට හොයන එකක්..
------ Post added on Aug 12, 2023 at 10:02 AM
ithin online one kiwweමයික්රොසොෆ්ට් ඇක්සස් එකේ ඩේටාබේස් එකක් ගහලා UI එකක් හදාගනින්. Youtube එකේ ඕනතරම් ටියුටෝරියල් ඇති
කැම්රි වැඩ , 1000 ගානේ ගෙවන්න මොනාද බන් තියන වැඩ
nikam karanna ba bn lankawe project,mkada oka iwarayak nane,anthimata full scale hadanna wenawaමේක බොහොම පොඩි සමිතියක්. මට තමයි මේ වගකීම ඇවිල්ලා තියෙන්නේ දැන්, ඉස්සෙල්ල හිටපු ට්රෙශරර් ටහ්මයි එක්සෙල් එකක් මේන්ටේන් කරලා තියෙන්නේ, එහෙම බජට් එකක් අයින් කරන්න බැහැ බං.. ඒකයි අවුල, මේක තනිකරම මගේ ලේසියට හොයන එකක්..
hari ehenam kiyannako oyage gana,lankawe unta loku gana kiwwata denne nane bnඑතකොට උබ සිස්ටම් එක දෙනවට දෙන එකාට මොනවද හම්බෙන්නේ ?
නිකන් කරගන්න නම් excel තමයි
යකෝ 8000ට app. මේසන් බාස් කෙනෙක් දවසට හොයනවා ඔයිට වඩා
------ Post added on Aug 12, 2023 at 9:16 AM
------ Post added on Aug 12, 2023 at 10:03 AM