payment ගන්න හදාගන්න විදිය ගැන පොඩ්ඩක් මට කියල දෙන්නකො මම පොඩ්ඩක් එරිල ඉන්නෙ ෆොරීන් ක්ලයන්ට් කෙනෙක්
wisepayment ගන්න හදාගන්න විදිය ගැන පොඩ්ඩක් මට කියල දෙන්නකො මම පොඩ්ඩක් එරිල ඉන්නෙ ෆොරීන් ක්ලයන්ට් කෙනෙක්
wise sl support karnwd altuh acc waltaaWise hari taptap haro ganna. Personal account ekakata
customerta kiyapan machan wise ekak hadan eeken ewanna kiyala. umbata LKR account ekak thibbama athi wise one nawise sl support karnwd altuh acc waltaa