
සුදු ඉර ගහගත්තම මුන් හිතන්නේ මුන්ට වඩා ලොක්කෝ නෑ කියල.. අහිංසක මිනිස්සුන්ටමයි චන්ඩි පාට් දාන්නේ.. ඔව් ඉතින් අර පුජිත කියන හිවලාගේ හැසිරෙන හැටි දැක්කම මේ කබ්බොත් ඒ වගේ ෆෝම් වෙනවනේ.. හරි මිනිහෙක්ට අහු උනානම් ඕකුන්ට එෆ් ආර් කේස් එකක් දාල ගෙදරම යවනවා![]()
Sira kathawa.
Godak minissu kata wahan inna nisa thamai mun mehema raganne.hari ekekta ahu wunoth ithin munta gu kanna wenne.


hamudawe wahana walatanam camp ekakin thama thel gahanne man danna widiyata, ee golla normal shed walin gahanne na, ee wage policiye unta nadda?මචන් වෑරදිලවත් පොලීසියෙ උන්ට ගෑහුවොත් මොකෝ වෙන්නෙ බන්? , මට ඔහොම වාද කර කර ඉන්න බෑ , අතින් පයින් නම් පුලුවන්
දියුණු රටවල් වල බලපන්කො පොලිසිය කතා කරන්නේ සර් මැඩම් කියල වැරදි කාරය උනත්.. අපේ පොලිසියේ උනුත් එහෙම තමා ලොකු ලොක්කොන්ට අසරණ මිනිහගේ අම්ම මතක් කරලා බනින්නේ.. මිනිස්සු බය නැතුව කෙලින් ඉන්නවනම් ඕකුන් රගන්නේ නෑ![]()
marenna gahanna hithenne me wage hari haman igenimak wath nathi 2.50 police ballonta
mehema neethiyak thiyanawada bn, police wahana walata wenama place ekak denna one kiyla?hamudawe wahana walatanam camp ekakin thama thel gahanne man danna widiyata, ee golla normal shed walin gahanne na, ee wage policiye unta nadda?
ponna kariyata bada kala kiyala arest karala nadu danawa. e nisa gahanawa nam face cover karan arunta sihiya nathi wennama gahanna ona. gahala anthimata pollakin gahapan oluwata.


Mamanam hithanne meka unge bike ekak
Police ekak newei
Mn hithanne policiye thiyenawa thel gahanna thanak.meka nam mun dennagen ekkenekuge bike ekak wenna ona.uniform eke ras pennala thel gahanne sakkili
සුදු ඉර ගහගත්තම මුන් හිතන්නේ මුන්ට වඩා ලොක්කෝ නෑ කියල.. අහිංසක මිනිස්සුන්ටමයි චන්ඩි පාට් දාන්නේ.. ඔව් ඉතින් අර පුජිත කියන හිවලාගේ හැසිරෙන හැටි දැක්කම මේ කබ්බොත් ඒ වගේ ෆෝම් වෙනවනේ.. හරි මිනිහෙක්ට අහු උනානම් ඕකුන්ට එෆ් ආර් කේස් එකක් දාල ගෙදරම යවනවා![]()
දියුණු රටවල් වල බලපන්කො පොලිසිය කතා කරන්නේ සර් මැඩම් කියල වැරදි කාරය උනත්.. අපේ පොලිසියේ උනුත් එහෙම තමා ලොකු ලොක්කොන්ට අසරණ මිනිහගේ අම්ම මතක් කරලා බනින්නේ.. මිනිස්සු බය නැතුව කෙලින් ඉන්නවනම් ඕකුන් රගන්නේ නෑ![]()
මේ වගේ දේවල් share කරල ලජ්ජා කරලායි මුන්ව හදන්න ඕනදියුණු රටවල් වල බලපන්කො පොලිසිය කතා කරන්නේ සර් මැඩම් කියල වැරදි කාරය උනත්.. අපේ පොලිසියේ උනුත් එහෙම තමා ලොකු ලොක්කොන්ට අසරණ මිනිහගේ අම්ම මතක් කරලා බනින්නේ.. මිනිස්සු බය නැතුව කෙලින් ඉන්නවනම් ඕකුන් රගන්නේ නෑ![]()
කුණු වෙච්චි ___තවල් වලින් ඉපදුනු එවුන් ඔහොම තමා කතා කරන්න දන්නේ නෑ

uniform eka andan inne ekekta gahanna barida ban?
Matarath ohommamai petrol case dawas wala, mama queue eke idala thel gahanawa, left side eken wahana enne, right side eken bikes danne, mun kalakanni wahana polima paththe assen awith petrol gahagannawa, thel gahana minissuth ithin okkoma nawaththala me 2.50 kalakanninta thel gahanawa...
munta kisima winayak naha, lankawe policekarayo 99% inne paadada kalakanni, hadiyiawak nathi wanachara set ekak, sl army eka oke anith paththa.
සිරාවට බන් ගම් වල කට්ටි පැන පැන ඉන්න උන් කිසිම සුදුසු කමක් නැතුව ගන්න ඕනවට ගන්නවා.. අනික කිසිම ආකල්පමය පැත්තක් හදන්නේ නෑ.. උන්ට ඉතින් රජ කම ලැබුන වගේ තමා ඕක හම්බුනාම.. උන්ට අමතක වෙනවා උනුත් මුලින් හිටපු තැන.. ඉතින් අහිංසක දුප්පත් මිනිහම තලනවා![]()