පොලිසිය ඉන්නේ අපිට කියලා පු* අැරගන්න

DarkFace

Banned
Apr 2, 2012
391
45
0
බොරු කියන්නේ නැතුව හිටහන් බං..පොලිසිය උන්ව පරිස්සම් කරා
පොලිසියෙන් උන්ට ඇතුලට එන්න එපා කිව්වා
ඒවා අහන් නැතුව ආපු උන්ට වට කරන් නෙලුවෙ :lol:
උන් ඒ තරහට තමා එළියේ වාහන කුඩු කලේ
 
පොලිසියෙන් උන්ට ඇතුලට එන්න එපා කිව්වා
ඒවා අහන් නැතුව ආපු උන්ට වට කරන් නෙලුවෙ :lol:
උන් ඒ තරහට තමා එළියේ වාහන කුඩු කලේ

ගැහුවා නම් හොඳයි..ඒ වුණාට මාලිගාවත්ත සුද්ද කර මුන් ගේ රැස් බැස්විය යුතුයි....මිනි 20 ක් 30 ක් ඔය හම්බ ගුබ්බැයම් වලට යැව්ව නම් හරි
 
Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
ඔව් මටත් ආරංචිය පකිස්තාන් සපෝර්ට් කරන මුස්ලිම් සෙට් එකක් වලියක් ඇදගන්න ගිහිල්ල වෙන මුස්ලිම් සෙට් එකක් උන්ට ගහල කියල .. ගොඩක් උන් කරන්නේ FB එකේ ෂෙයාර් වෙන පොස්ට් එකක් බලල auto චුන් වෙන එක .. ඒ පොස්ට් හදන adminලවත් දන්නේ නැතුව ඇති මොකක්ද උනේ කියල :lol: මම දැක්ක එළකිරියේ එකෙක් දාල තියෙනවා සිංහලයිනි කඩුව අතට ගන්න වෙලාව හරි ලු :lol::lol::lol: ඔහොම ලොකුවට කෑ ගහන උන් ඇත්තට කඩුවක් දැක්කොත් එතනම හුජ්ජ යන ජාතියේ උන් .. උන්ට වනන්න පුළුවන් ඉතින් key board එක විතරයි :baffled::baffled:

:yes: බයියෙක් වුනත් යතාර්ථය ‍තේරුම් ගත්ත එක ගැන ගරු කරනවා උඹට :)
 

Robinhood wage ekek

Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    බොරු කියන්නේ නැතුව හිටහන් බං..පොලිසිය උන්ව පරිස්සම් කරා

    නිකන් දැනගන්න අහන්නේ ? උබ එතන හිටියද ? පොලිසිය උන්ව ආරක්ෂා කරා නං ඉස්සෙල්ල අපි පොලිසියට ගහමුකෝ බන් ? පට්ට ආතල් එකක් ගන්න පුළුවන් වෙයි .. මොකද කියන්නේ සෙට් වෙමුද ? :)
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    පැටියා;18704366 said:
    :yes: බයියෙක් වුනත් යතාර්ථය ‍තේරුම් ගත්ත එක ගැන ගරු කරනවා උඹට :)

    මම බයියෙක් කියල ඔප්පු කරපන් .. මගේ එකවුන්ට් එක මම උබට දෙනවා :lol::lol::lol:
     
    පැටියා;18704366 said:
    :yes: බයියෙක් වුනත් යතාර්ථය ‍තේරුම් ගත්ත එක ගැන ගරු කරනවා උඹට :)

    මුස්ලිම් දෙපිරිසක් අතර කියන කතාව බොරු කතාවත් මම දන්න තරමින්...තත්ත්වය පාලනය කරන්න හදපු අහිංසක බොරුවක්......

    ඔයා කියන දේ තහවුරු කරන්න
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ගැහුවා නම් හොඳයි..ඒ වුණාට මාලිගාවත්ත සුද්ද කර මුන් ගේ රැස් බැස්විය යුතුයි....මිනි 20 ක් 30 ක් ඔය හම්බ ගුබ්බැයම් වලට යැව්ව නම් හරි

    යුද්ධෙ නැතුව පාලුයි :lol:
     
    නිකන් දැනගන්න අහන්නේ ? උබ එතන හිටියද ? පොලිසිය උන්ව ආරක්ෂා කරා නං ඉස්සෙල්ල අපි පොලිසියට ගහමුකෝ බන් ? පට්ට ආතල් එකක් ගන්න පුළුවන් වෙයි .. මොකද කියන්නේ සෙට් වෙමුද ? :)

    පොලිසියට අපි පුකෙ අරිනවා කියන්නේ පොලිසිය ඉස්සරහා ඉඳන්...එතන ගිය එකෙක් ගෙන් අහන්න පොලිසිය මොකද්ද කලේ කියලා....පොලිසිය ම කියනවා බැටන් පොල්ලක් අතේ තියන් උන්ට කරන්න දෙයක් නැ කියලා
     
    පැටියා;18704369 said:
    උඹ ග්‍රවුන්ඩ් එකේ හිටියද? :eek:

    නැ...මෝඩ කතාවක් නේ බං....ග්‍රවුන්ඩ් එකේ ඉන්න ඕනද ඕක දැනගන්න....උඹ හිටියද? ගහ ගත්තේ මුස්ලිම් දෙපිරිසක් කියලා පිලිගන්න පුළුවන් සාක්ෂියක් කියන්න
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    මුස්ලිම් දෙපිරිසක් අතර කියන කතාව බොරු කතාවත් මම දන්න තරමින්...තත්ත්වය පාලනය කරන්න හදපු අහිංසක බොරුවක්......

    ඔයා කියන දේ තහවුරු කරන්න

    එක එකා කියන කතන්දර තමා මාත් කියන්නෙ මොකද මම ඕක ඇහින් දැකලා කනිං අහලා නෑනෙ. ඔබ තුමාත් එහෙමනං මෙතන ජාතිවාදෙ අවුස්සන්නෙ නැතුව ඉන්න ;);)
     
    පැටියා;18704377 said:
    යුද්ධෙ නැතුව පාලුයි :lol:

    ඔව් අපි සහජිවනයෙන් ඉමු...අපිව විනාස කරන්න හදන එවුන් එක්ක........පොන්නයා නේ...බලද්දි මුජිබර් ගේ එවුන් කියන එක හරිනේ
     
    11698916_1447990008842383_5429151342467352886_n.jpg


    මේ හිටපු එකෙක්
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    පොලිසියට අපි පුකෙ අරිනවා කියන්නේ පොලිසිය ඉස්සරහා ඉඳන්...එතන ගිය එකෙක් ගෙන් අහන්න පොලිසිය මොකද්ද කලේ කියලා....පොලිසිය ම කියනවා බැටන් පොල්ලක් අතේ තියන් උන්ට කරන්න දෙයක් නැ කියලා

    පොලිසිය ඉන්නෙ පුකේ ඇරගන්න කියන තැන පෙන්නපං. සත්‍ය විකෘති කරන්න එපා ;)
     
    Last edited:

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    පොලිසියට අපි පුකෙ අරිනවා කියන්නේ පොලිසිය ඉස්සරහා ඉඳන්...එතන ගිය එකෙක් ගෙන් අහන්න පොලිසිය මොකද්ද කලේ කියලා....පොලිසිය ම කියනවා බැටන් පොල්ලක් අතේ තියන් උන්ට කරන්න දෙයක් නැ කියලා

    අපි මෙහෙම කරමු .. උබට බැටන් පොල්ලක් අරන් පාර අයිනේ හිටං ඉඳපන් ..
    මම පෙළපාලියක් එක්ක ඇවිත් උබට බනින්නන් උබට අපි පුකේ අරිනවා කියල :lol: පෝලිමක් ම දානවා කියල ඕනේ නං වැඩි පුරාත් එක්ක කියන්නන් .. සෙනග ඇති වැඩිම උනොත් 100ක් විතර !
    උබ ඒ 100ටම බැටන් පොල්ලෙන් ගහනවද එතකොට ? :shocked: උබ මාර වැද්දෙක් නේ .. :lol:
     

    DarkFace

    Banned
    Apr 2, 2012
    391
    45
    0
    නැ...මෝඩ කතාවක් නේ බං....ග්‍රවුන්ඩ් එකේ ඉන්න ඕනද ඕක දැනගන්න....උඹ හිටියද? ගහ ගත්තේ මුස්ලිම් දෙපිරිසක් කියලා පිලිගන්න පුළුවන් සාක්ෂියක් කියන්න
    සාක්ෂි නම් කාගෙවත් ගාව නැතුව ඇති බන්
    ඒත් සිද්ධිය ඇත්ත
     
    පැටියා;18704380 said:
    එක එකා කියන කතන්දර තමා මාත් කියන්නෙ මොකද මම ඕක ඇහින් දැකලා කනිං අහලා නෑනෙ. ඔබ තුමාත් එහෙමනං මෙතන ජාතිවාදෙ අවුස්සන්නෙ නැතුව ඉන්න ;);)

    මම මෙතන මොකද්ද ජාතිවාදය ඇවිස්සුවේ?

    උන් දාපු විඩියෝ එකක් තමයි මම දැම්මේ?

    හම්බයෝ අපේ රට විනාස කරන කම් අපි ජාතිවාදි වචනයට බයේ හැන්ගිලා ඉමු.....එහෙමද?

    මුන්ට බය වෙලා හරියන්නේ නැ...අපි මුන්ව බය කරගන්නවා මිසක්