මාලිගාවත්ත කියන්නේ සුද්ධ කරන්න ඕන තැනක්....2011 දි පකිස්තාන මැච් එක වෙලාවේ ගෝඨා උන්ව හිර කරලා ආමි දාලා තියාගත්තා...පිට්ටනියට යන්න නොදි....මිනි 20 ක් 30 ක් ඔය වත්තට යැව්වා නම් හරි.....මුජිබර් රහමාන් කියන බල්ලව උඩ දාන්න දෙන්න එපා....
ඕකට අපි පාර්ලිමේන්තු යන්න දෙන්න ඕනද? එජාපයේ එවුන්ට මේක ගැන ගාණක් වත් නැද්ද?



මේ හු*ත ලට නම් වැඩිය දගලන්න දෙන්න හොද නෑ...කොයි පක්ෂේ උනත් දේශපාලන වේ#ගෙ පුතාල තමයි මේකට වග කියන්න ඕනි...සිංහල එවුන් නිකන් කවදාවත් මුස්ලිම් එකෙකුට දෙමල එකෙකුට ගහන්නේවත් අපහාස කරන්නේවත් නෑ..තම්බි දැන් හොදටම වැඩි... ඔවුන්ට ලගදීම හොද සබ්බුවක් දෙන්න ඕනි

පැටියා;18704289 said:පොලිසිය ඉන්නේ අපිට කියලා පු* අැරගන්න
බොරුනේ මූ කියන්නෙ පොලිසිය ඉන්නෙ පුක දෙන්න කියලා
සිංහල පොන්නයෝව අපි මරනවා....(පොලිසියත් එතන සිටි)
සිංහල කියලා කෑල්ලක් කොහෙන්ද ආවේ? සිංහල කියන වචනේ මට නම් ඇහුනේ නෑ එක පාරක් වත්.
වරෙව් සිංහල පොන්නයෝ ටික....තොපි මකබාවනවා අපි............ගැනු ටික වෙනම ගනින්...පොන්නයෝ වෙනම වරෙව්....
මේ ටික කියන තැන පෙන්නුවනං.
දේශපාලන වාසි ගන්න මෙතන ජාතිවාදයක් අවුස්සනවා කියලා මට හිතෙන්නෙ.
![]()
ඔව් උන්ව අයින් කරන්න ඕනෙ ඔය වතු වලින්. එජාපේ නෙමෙයි මොන ලබ්බෙ ආන්ඩුවකින්වත් ඒක කලේ නෑ. හිර කරලා තිබ්බට හරියන්නෙ නෑ.. ස්තීර විසඳුමක් ඕනෙ. වෙනම ගෙවල් ටිකක් හදලා දිලා රස්සා ටිකක් දුන්නානම් ඔය ප්රශ්නෙ ඊලඟ generation එකෙන් ඉවර වෙනවා.


Neethiya Api Kawruth Athata Ganna Hoda Nahe Machan... Eheth Vagakivayuthu Aya Meyalava Palanaya Karanna Ona kiyana ekai Mama Kiyanne.. (Mujibur Rahman Monavage kenekda Kiyalath Dannava.)


ඔව් උන්ව අයින් කරන්න ඕනෙ ඔය වතු වලින්. එජාපේ නෙමෙයි මොන ලබ්බෙ ආන්ඩුවකින්වත් ඒක කලේ නෑ. හිර කරලා තිබ්බට හරියන්නෙ නෑ.. ස්තීර විසඳුමක් ඕනෙ. වෙනම ගෙවල් ටිකක් හදලා දිලා රස්සා ටිකක් දුන්නානම් ඔය ප්රශ්නෙ ඊලඟ generation එකෙන් ඉවර වෙනවා



මම බලපු පාර මට මතක විදිහට දැම්මේ...ඔව් මෙතන ඔය වචන ටික අයින් කළාම කිසිම වැරැද්දක් නැ...මුජිබර් හොඳායි............
මම කිව්වේ තව ටිකකින් යු එන් පි කාරයෙක් එයි කියලා මුව සුද්ද කරන්න
මොළයක් තියනවා නම් තේරුම්ගනින් මේ රටට ගෝඨා වගේ තදින් ඉන්න ආරක්ෂක පැත්ත බලන එකෙක් අවශ්යයි....මුන් ගේ පදේට නටන පොන්සි රනිල් ට රට භාර දෙන්න එපා



ඔව් උන්ව අයින් කරන්න ඕනෙ ඔය වතු වලින්. එජාපේ නෙමෙයි මොන ලබ්බෙ ආන්ඩුවකින්වත් ඒක කලේ නෑ. හිර කරලා තිබ්බට හරියන්නෙ නෑ.. ස්තීර විසඳුමක් ඕනෙ. වෙනම ගෙවල් ටිකක් හදලා දිලා රස්සා ටිකක් දුන්නානම් ඔය ප්රශ්නෙ ඊලඟ generation එකෙන් ඉවර වෙනවා

