පෞද්ගලික සේවක විශ්‍රාම වැටුප් ක්‍රමය

Mauja Silva

Member
Feb 9, 2011
6
1
0
මිහින් ලංකා එකට කෙල උනේ නැහැ. අද උනත් ලංකාවේ ගොඩක් මැද පෙරදිග, දඹදිව යන අයට සහන සාධාරණ මිලට ගමන් පහසුකම් දෙන්නේ මිහින් ලංකා එක.
මිහිලන්කා එක ජනතාවට විශාල සේවයක් කරන්නේ.

:yes:
 

bhathiya99

Junior member
  • Nov 10, 2007
    986
    25
    18
    Boru adare dala kolla kanna hadanne... Awurudu 10 giyama thama EPF EFT labenne... Ita kalin Ain unoth mukuth na hulan thamai..
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    උඹ මිහින්ලංකා ප්ලේන් එකක ගිහින් තියෙනවද :eek:
    ඒකේ යන්න ඕනේ ජීවිතේ ගැන ආසාව අතඇරලා හිටිය ගමන් ගැස්සිලා පහලට කඩාගෙන එනවා :baffled:ඒවෙලාවට උන් සීට් බෙල්ට් දාගන්න කියනවා :shocked:
    දැන් නම් දන්න එවුන් කවුරැත් ඕකෙ යන්නෑ කවුද නිකන් මැරෙන්න කැමති :D
    :lol:
     
    Oct 27, 2010
    1,996
    200
    0
    Colombo 7
    උඹ මිහින්ලංකා ප්ලේන් එකක ගිහින් තියෙනවද :eek:
    ඒකේ යන්න ඕනේ ජීවිතේ ගැන ආසාව අතඇරලා හිටිය ගමන් ගැස්සිලා පහලට කඩාගෙන එනවා :baffled:ඒවෙලාවට උන් සීට් බෙල්ට් දාගන්න කියනවා :shocked:
    දැන් නම් දන්න එවුන් කවුරැත් ඕකෙ යන්නෑ කවුද නිකන් මැරෙන්න කැමති :D

    මචන් බොරු කට කතා පතුරවන්න එපා. ඕන ප්ලේන් එකක් බානකොට ටිකක් ගැස්සෙනවා එක නිසා සීට් පටි දාන්න කියනවා.
    පුලුවන්නම් මිහින්ලංකා එකේ කාර්මික දෝෂයකින් බිමට වැටිච්ච එක ප්ලේන් එකක් හරි එකේ ගිහින් මැරිච්ච එකෙක් හරි පෙන්නන්න.
    එහෙම එකක් නැහැ. ඔය යුඑන් ජේවී පිලගේ කට කතා උබලා ඕවට අහු වෙලා ඉවක් බවක් නැතුව කියවනවා.
    අපේ පන්සලේ කට්ටියකුත් ගියමාසේ ඉන්දියාවේ වන්දනාවේ ගියා මිහින් ලංකා එකේ. එයාල කිව්වෙත් ඉතාමත් හොද සුහදශීලි සේවයක් කියලා.

     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    මචන් බොරු කට කතා පතුරවන්න එපා. ඕන ප්ලේන් එකක් බානකොට ටිකක් ගැස්සෙනවා එක නිසා සීට් පටි දාන්න කියනවා.
    පුලුවන්නම් මිහින්ලංකා එකේ කාර්මික දෝෂයකින් බිමට වැටිච්ච එක ප්ලේන් එකක් හරි එකේ ගිහින් මැරිච්ච එකෙක් හරි පෙන්නන්න.
    එහෙම එකක් නැහැ. ඔය යුඑන් ජේවී පිලගේ කට කතා උබලා ඕවට අහු වෙලා ඉවක් බවක් නැතුව කියවනවා.
    අපේ පන්සලේ කට්ටියකුත් ගියමාසේ ඉන්දියාවේ වන්දනාවේ ගියා මිහින් ලංකා එකේ. එයාල කිව්වෙත් ඉතාමත් හොද සුහදශීලි සේවයක් කියලා.


    Ane h#ke nannane kiwwalu. :lol:
    Yako tho plane 1ka gihin nadda? :P
    Aircraft ekak yanakota adi ganak pahalata wetenawa Air Pockets nisa. :lol:
    Dannne naththan kata piyan hitu
    gode baiyo :D
     

    genius89

    Member
    Nov 11, 2010
    2,804
    483
    0
    Dubai, UAE
    මිහින් ලංකා එකට කෙල උනේ නැහැ. අද උනත් ලංකාවේ ගොඩක් මැද පෙරදිග, දඹදිව යන අයට සහන සාධාරණ මිලට ගමන් පහසුකම් දෙන්නේ මිහින් ලංකා එක.
    මිහිලන්කා එක ජනතාවට විශාල සේවයක් කරන්නේ.

    මිහින් ලංකා දුවන්නේ ලොකු පාඩුවක් එක්ක.. ශ්‍රී ලංකන්, එමිරේට්ස් වලට සාපේක්ෂව මිහින් ලංකා ගාන අඩුයි මොකද ඒක බජට් ෆ්ලයිට් එකක් නිසා.. නමුත් වෙන බජට් ෆ්ලයිට් තියනවා මිහින් වලට වඩා ගාන අඩු. මැදපෙරදිග යන අයට මිහින් ලංකා වලට වඩා අඩුවෙන් එයා ඇරබියා වල යන්න පුළුවන්. දැන් අවුරුද්දකට කලින් මිහින් ටිකට් එක ඩුබායි වලට තිබුනේ 21,000 ට එයා ඇරබියා 14,000 ඉතින් එතකොට මිනිස්සු මිහින් එකේ යයිද?

    එයා ඇරබියා සම්පුර්ණයෙන් බුක් වෙලා නිසා එක පාරක් අපි ගත්තා මිහින් ටිකට් එකක් ඩුබායි වලට 19000 ට (කාලසටහන් වල දින ලං වෙනකොට ටිකට් වල මිල අඩු වෙනවා) නමුත් එයාපෝර්ට් එකට ගියාම මුළු මිහින් ප්ලේන් එකටම සිට් බුක් කරලා තිබුනේ 10 යි. ඒ නිසා ඒ අය හැමෝම ඊට පැය කීපයකට පස්සේ යන ශ්‍රී ලංකන් ෆ්ලයිට් එකක යැවුවේ.. එහෙම කරන්න පටන් අරන් තියෙන්නේ ගොඩක් වෙලාවට මිහින් එකේ 10 ක් හිටියත් ඒ අය අරගන යනවලු නමුත් ඩුබායි වලින් එනකොට මෙහෙට එන්න කවුරුත් නෑ. හිස් ප්ලේන් එක තමා ලංකාවට එන්නේ. ෆ්ලයිට් එකක් ඩුබායි වලට ගිහින් එන වියදමවත් අර ගිය 10 න් හොයාගන්න පුලුවන්ද? :lol: ඔන්න ඔහොම තමා අපේ අයගේ ගුවන් සේවය.. යන්න මිනිස්සු නැති නිසා නෙමේ ගාන වැඩි නිසයි මිහින් එකේ කට්ටිය නැති වෙලා ඇරබියා එක ෆුල් වෙලා තිබුනේ..
     
    Last edited:

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    මචන් බොරු කට කතා පතුරවන්න එපා. ඕන ප්ලේන් එකක් බානකොට ටිකක් ගැස්සෙනවා එක නිසා සීට් පටි දාන්න කියනවා.
    පුලුවන්නම් මිහින්ලංකා එකේ කාර්මික දෝෂයකින් බිමට වැටිච්ච එක ප්ලේන් එකක් හරි එකේ ගිහින් මැරිච්ච එකෙක් හරි පෙන්නන්න.
    එහෙම එකක් නැහැ. ඔය යුඑන් ජේවී පිලගේ කට කතා උබලා ඕවට අහු වෙලා ඉවක් බවක් නැතුව කියවනවා.
    අපේ පන්සලේ කට්ටියකුත් ගියමාසේ ඉන්දියාවේ වන්දනාවේ ගියා මිහින් ලංකා එකේ. එයාල කිව්වෙත් ඉතාමත් හොද සුහදශීලි සේවයක් කියලා.


    බොලා බලාගෙන ඉන්නේ වැටෙනකම්ද ?? :D

    ඩුබායි වලට ගිහින් බලපන් පහලට කඩාගෙන වැටෙනකොට සැප කනේ බොක්ක රත්වෙනවා නිකන්ම :baffled:
    හැබැයි ඔයවිදිහට ගියොත් නම් වැඩිකල් යන්න කලින් යූඑන්පී ජේවීපී විතරක් නෙමෙයි ඕකෙ යන සන්ධානේ එවුන්ගෙත් සොහොන හදන්න වෙනවා :D
     

    upuleranda

    Junior member
  • Feb 27, 2008
    119
    9
    18
    ane yako ape anagatheta api ithuru karagannam
    apita redde pension one ne yako
    padiyen 15% thawa awurudu 10 kin aran puk gahannada yako
    adu tharame tho dannawada gann hadana



    ane ponna sunimalo
    aththatama thoge pu** hila dan kochchara lokuda
    wattakka gedi whemath danna puluwan athi neda
     
    Feb 9, 2011
    175
    9
    0
    Laksha 23 kage EPF ara mudala Rupiyal Milliona 2000 kata wedi....
    okata noweda me anduwa kela halanne...?
    anikaka EPF eka wenuwen aithiya thiyenne sewaka sewya deparshawayata...
    thawath kohen Rupiyal milliona1000k government eka ayojanaya karannada salli nathuwa....
    minissu bahutharaya kamathi ne...oya kamathinam illa ganna....
    anika Pension eke thiyena criteria PVT ekata asadaranai....ewa hariyata hadala ne..
    anika meka thanikarama horengenawe.. eka minissunta pahuwela panatha hadala anthima mohothe... tikak hithahan meka piliwelata karanna thibba!
    anika kamathi nathi dewal ai balenma age gahanne?
    boru wiyadam karana eka nathara kalanam meeta hoda nadda?
    meke aththa thaththwe hariyata hoyala balanna... minussunta adare kattiya mona ehekatada minissu akamathi de balen karawa ganna yanne..?:yes:
     

    nuwan741

    Well-known member
  • Sep 2, 2007
    2,305
    288
    83
    Kegalle
    මට කියන්න පුලුවන්ද කුමන වැටුපෙන් % ලෙස මෙය ගෙවනු ලැබේද කියා?

    උදහරනයකට

    යමෙක් රැකියාවල් කීපයක් කල විට
    දැන් වැටුප 30 000
    තව අවුරුදු 10 කින් වැටුප 60 000
    තවත් අවුරුදු 15 කින් වැටුප 70 000

    සහ අවසානයේදී ඔහුට හොඳ රැකියාවක් කරගනේමට නොහැකිව නැවත 25 000 වැටුපක් ලැබේනම් ඉන් 60%
    හෙවත් 15 000 පමණද ලැබෙන්නේ ??

    "
    ඒ අනුව අවුරුදු 10 – 20ත් අතර කාලයක් දායක වූ සේවකයෙකුට තම වැටුපෙන් සියයට 15ක් ද, අවුරුදු 20 – 30ත් අතර කාලයක් දායක වූ සේවකයෙකුට තම වැටුපෙන් සියයට 30ක් ද, වසර 30ට වැඩි කාලයක් දායක වූ සේවකයෙකුට සිය වැටුපෙන් සියයට 60ක්ද වැටුප් වශයෙන් සේවකයා මියයන තෙක් ගෙවනු ලැබේ. "


    ado sirawata dan thamaa meka meetar wune. mhema wunoth mokadha wenne:oo::oo::oo::oo:
     

    bekam7

    Banned
    Oct 7, 2010
    411
    41
    0
    ghbuddhadasa.com
    www.ghbuddhadasa.com

    ඔය විශ්‍රාම වැටුප් ක්‍රමය වෙළඳ කලාප වල අයට නැහැ කියල තිද්දීත් ඔය කලාපේ උන් ටික අදත් ඉල්ලන් කාල කියල තමා ආරංචිය
    ඔතන තියෙන්නේ නුගත් කමයි ජෙප්පොන් රවට්ටලා තියන එකයි, වැදගත් රැකියා කරන පෞද්ගලික අංශේ කවුරුත් මේකට විරුද්ධ නැහැ
     

    mariyamatha

    Member
    May 18, 2011
    102
    9
    0
    මිහින් ලංකා එකට කෙල උනේ නැහැ. අද උනත් ලංකාවේ ගොඩක් මැද පෙරදිග, දඹදිව යන අයට සහන සාධාරණ මිලට ගමන් පහසුකම් දෙන්නේ මිහින් ලංකා එක.
    මිහිලන්කා එක ජනතාවට විශාල සේවයක් කරන්නේ.

    දැන් srilankan airline එකට කෙලවෙලා :P
     

    DX-

    Well-known member
  • Mar 21, 2010
    1,947
    979
    113
    Cyber Space

    ඔය විශ්‍රාම වැටුප් ක්‍රමය වෙළඳ කලාප වල අයට නැහැ කියල තිද්දීත් ඔය කලාපේ උන් ටික අදත් ඉල්ලන් කාල කියල තමා ආරංචිය
    ඔතන තියෙන්නේ නුගත් කමයි ජෙප්පොන් රවට්ටලා තියන එකයි, වැදගත් රැකියා කරන පෞද්ගලික අංශේ කවුරුත් මේකට විරුද්ධ නැහැ

    පලයන් බන් යන්න..... ඇයි වෙලද කලාප වල වැඩ කරන එක වැදගත් රැකියාවක් නෙමෙද.... අනික හරකෝ ඔය කලාපෙ එවුන්ට විශ්‍රාම වැටුප් ක්‍රමය අදාල වෙන්නෙ නැ කියන තීරනය ගත්තෙ ඔය සිද්දියෙන් පස්සේ...නැත්තන් ලබ්*බකටද ලොකූගේ කලාපෙට යන්නෙ:lol::lol::lol::lol:
     
    Oct 27, 2010
    1,996
    200
    0
    Colombo 7

    ඔය විශ්‍රාම වැටුප් ක්‍රමය වෙළඳ කලාප වල අයට නැහැ කියල තිද්දීත් ඔය කලාපේ උන් ටික අදත් ඉල්ලන් කාල කියල තමා ආරංචිය
    ඔතන තියෙන්නේ නුගත් කමයි ජෙප්පොන් රවට්ටලා තියන එකයි, වැදගත් රැකියා කරන පෞද්ගලික අංශේ කවුරුත් මේකට විරුද්ධ නැහැ

    :yes:

    ජනතා විමුක්ති පෙරමුණ දැන් තමන්ගේ නොහැකියාව වහගන්න මිනිස්සු කුලප්පු කරලා රටේ නැති ප්‍රශ්න මවනවා
     

    upuleranda

    Junior member
  • Feb 27, 2008
    119
    9
    18

    ඔය විශ්‍රාම වැටුප් ක්‍රමය වෙළඳ කලාප වල අයට නැහැ කියල තිද්දීත් ඔය කලාපේ උන් ටික අදත් ඉල්ලන් කාල කියල තමා ආරංචිය
    ඔතන තියෙන්නේ නුගත් කමයි ජෙප්පොන් රවට්ටලා තියන එකයි, වැදගත් රැකියා කරන පෞද්ගලික අංශේ කවුරුත් මේකට විරුද්ධ නැහැ


    lankawata videsha vinimaya wedipurama hoyala dena eka kottashayak thamai kalape weda karanne. ai kalape ayage job wedagath ewa neweida
    ewa nowedagath jobda
    ehakota wedagath job kiyanne monawada
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    :yes:

    ජනතා විමුක්ති පෙරමුණ දැන් තමන්ගේ නොහැකියාව වහගන්න මිනිස්සු කුලප්පු කරලා රටේ නැති ප්‍රශ්න මවනවා

    අර මැක්කාගේ කතාව වගේ
    අන්තිමට ඉතින් ඉවර වෙන්නේ JVP එකවුන්ට් එකට බැර වෙලා
    මේකට තමයි බංකොලොත් බාවය කියන්නේ බන්
    දෙන්න උත්තර නැති උනාම උඹල මුත්තගෙනුත් ගහනවනේ
    අනේ උඹල මහජනතාවට තියෙන ආදරේ
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    සුනිමල් ජයසිරිගෙ අම්මට බල්ලො දාලා හු*වන්න ඕන. අද කටුනායක Free Trade Zone එකේ අසරණ ගාමන්ට් කෙල්ලො කොල්ලොන්ට පොලිස් බල්ලො ගහල තියන හැටි අපි දැක්කා. ආරංච් හැටියට එක්කෙනෙක් මැරිල ලු පොලීසිය ගහල :(:(
     
    සුනිමල් ජයසිරිගෙ අම්මට බල්ලො දාලා හු*වන්න ඕන. අද කටුනායක Free Trade Zone එකේ අසරණ ගාමන්ට් කෙල්ලො කොල්ලොන්ට පොලිස් බල්ලො ගහල තියන හැටි අපි දැක්කා. ආරංච් හැටියට එක්කෙනෙක් මැරිල ලු පොලීසිය ගහල :(:(

    :(:(:(