බඩුවක් සමග පැයක්(අතිශයින්ම ලොකුවෙච්ච උන්

inranasingha

Well-known member
  • Jan 27, 2008
    5,820
    1,789
    113
    රජයේ රෝහල
    පට්ට විදියට ලියලා තියනවා මචන්....
    මටත් මෙහෙම සිද්දියක් වෙලා තියනවා..
    මම ක්ලාස් යන කාලේ ....
    "මචන් මගේ මේ පැත්තෙ කර රිදෙනවා..බන්"

    මොකද බන් සීන් එක..
    "නැහැ බන් මේ ඇන්ටි කෙනෙක් කිරි මණ්ඩලේ මගේ කර උඩින් තියාගෙන ආවා අකුරැස්සේ ඉඳන් මාතරටම"
    සෙල්ලම් දුරක්ද මගෙ හිතේ කිලෝ 15-20ක් ඇති...
    :lol::lol::lol:
     

    Rangau2

    Well-known member
  • Dec 31, 2008
    20,470
    1,214
    113
    34
    දෙණියාය :)
    පට්ට විදියට ලියලා තියනවා මචන්....
    මටත් මෙහෙම සිද්දියක් වෙලා තියනවා..
    මම ක්ලාස් යන කාලේ ....
    "මචන් මගේ මේ පැත්තෙ කර රිදෙනවා..බන්"

    මොකද බන් සීන් එක..
    "නැහැ බන් මේ ඇන්ටි කෙනෙක් කිරි මණ්ඩලේ මගේ කර උඩින් තියාගෙන ආවා අකුරැස්සේ ඉඳන් මාතරටම"
    සෙල්ලම් දුරක්ද මගෙ හිතේ කිලෝ 15-20ක් ඇති...
    :lol::lol::lol:
    machan uba akuresseda ????:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    Jun 18, 2010
    3,322
    1,125
    0
    Katunayake
    පට්ට විදියට ලියලා තියනවා මචන්....
    මටත් මෙහෙම සිද්දියක් වෙලා තියනවා..
    මම ක්ලාස් යන කාලේ ....
    "මචන් මගේ මේ පැත්තෙ කර රිදෙනවා..බන්"

    මොකද බන් සීන් එක..
    "නැහැ බන් මේ ඇන්ටි කෙනෙක් කිරි මණ්ඩලේ මගේ කර උඩින් තියාගෙන ආවා අකුරැස්සේ ඉඳන් මාතරටම"
    සෙල්ලම් දුරක්ද මගෙ හිතේ කිලෝ 15-20ක් ඇති...
    :lol::lol::lol:

    උබ මොකටද අකුරැස්සේ ගියේ ?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,852
    2,684
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    ela story eka ban...umba Mora Uni ekeda???mamath eke ban..matath serayak uni eddi Kadawatha-Fort eke oya wage scene ekak set vuna.. bt ochcharama darunu vune ne..appaa, matath e baalikaawata karanna hithunu dewal..bohoma amaruwen iwasan giye.. eya nam Colombo kittuwa iskoleka mama hithanne..hath walaane, me lamissi mama nagga Mora bus ekatath naggane ban...