








http://harshana-bc.blogspot.com/2012/05/blog-post.html
Affa uba chater porakne, Copyak dala madiwata uba liwwa wage talks dena heti :shcoked:![]()




http://harshana-bc.blogspot.com/2012/05/blog-post.html
Affa uba chater porakne, Copyak dala madiwata uba liwwa wage talks dena heti :shcoked:![]()

උබ බය නොවී ඉදින්...
මමනේ අතවරයට ලක් උනේ ....![]()
මචෝ මන් හර්ෂ අයියගෙන් ගත්ත කියල මේ thread එකේ මැද දාල තියනවා .
නිකන් පිස්සෙක් වගේ කියවන්න එපා![]()








උඩ තියන comment එකේ තේරුම මොකක්ද එතකොට?????
හරිනම් උබට ත්රේඩ් එකේ මුල දාන්න තිබ්බ උබ copy කරපු එකක් කියලවත්, නිකන් උබ ලියපු එකක් වගෙ දාල රෙප් හිගාකන්න ලැජ්ජ නැද්ද බන්![]()

බඩුවක් සමග පැයක් ඉදල වැඩක් තියෙනවද
පුළුවන් නම් දවසම ඉන්නවා මිසක්
ගෙවන මුලදට උපරිමයෙන් සේවය සලසගමු

මම කිව්වේ මාතෘකාව ගැනමේක එහෙම සීන් එකක් නෙවෙයි වල් බබා![]()
