මේක එහෙම සීන් එකක් නෙවෙයි වල් බබා![]()
බඩුවක් කිව්වොත් කුළු බඩු උනත් ඕකට කමක් නැ /...........

මේක එහෙම සීන් එකක් නෙවෙයි වල් බබා![]()

ඔය උබ කියන්නේ dmtx ට දාපු reply එක නේ ?
අනේ පකෝ මන් හර්ෂ අයියගෙනුත් අහලා මේකේ දැම්මේ .
පස්සේ එයාගේ බ්ලොග් එකේ නම දාන්න හදනකොට edit කරන්න බැ හැ කිවුව .
උබට තියෙන්නේ හර්ෂ අයියටත් නැති අමාරුවක් නේ පකෝ![]()





oanna mama ubata rep dunna![]()
චාටර් අනාතයෙක්




