බඩුවක් සමග පැයක්(අතිශයින්ම ලොකුවෙච්ච උන්

Harsh7046

Well-known member
  • Dec 8, 2009
    5,980
    1,058
    113
    Colombo
    ඔය උබ කියන්නේ dmtx ට දාපු reply එක නේ ?
    අනේ පකෝ මන් හර්ෂ අයියගෙනුත් අහලා මේකේ දැම්මේ .
    පස්සේ එයාගේ බ්ලොග් එකේ නම දාන්න හදනකොට edit කරන්න බැ හැ කිවුව .

    උබට තියෙන්නේ හර්ෂ අයියටත් නැති අමාරුවක් නේ පකෝ
    :rofl:

    Haaa :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    Harsh7046

    Well-known member
  • Dec 8, 2009
    5,980
    1,058
    113
    Colombo
    oanna mama ubata rep dunna :rofl:

    reputation_neg.gif
    බඩුවක් සමග... 01-25-2013 03:42 PM rep - kollo :( චාටර් අනාතයෙක් :(
    reputation_neg.gif
    බඩුවක් සමග... 01-25-2013 03:38 PM mage rep kapuwa neda puthe ? rep-7
    hambuna :rofl:
    riduna :P :rofl:

    mama me tread 1ta rep dunnewath kepuwewath ne, eth mage cmmnt walata kepuwata wediya rep hambela :D:cool::love:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: 577