බඩු පොට් එකක් උන ඉස්කෝලයක් ගැන...

ashmi

Member
Dec 21, 2011
19,209
742
0
මම දන්න තරමින් ගෑනු ළමයි අම්මත් එක්ක ඕවා කථාකරනවා.හැබැයි සමහර දෙමව්පියෝ ළමයට තර්ජනය කරනවා කොල්ලෙක් එක්ක යාලුවෙලා අහු උනෝතින් හොඳ වැඩක් කරනවා කියලා.එහෙම උනාම ළමයි දෙමව්පියන්ට හොරෙන් සම්බන්දතා පවත්වනවා.එහෙම උනාම නම් ප්‍රස්න ඇතිවෙනව.

Amma kenek duwa ekka yaluwek wage inna one..hamadama 30mins wath aduma gane ammai Duwai pvt katha karanna one..topic eka thana welawa mokak unath eka puruddak karaganna one..podi kello kiyawanna giyama break na..one ekai epa ekai hamadema kiyonawa.ethakota amma eyage oya wayase siddi gana kiyawanna one..ethakota ganu lamayek widihata eyata enna puluwan gatalu, ewata Muna denna one widiha e gatalu wisandaganna udaw karanna inna saha danna ekama ekkena amma kiyala eyata kawaddanna one..oya gatalu godakata uththara othana thiyenawa
 
Last edited:

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    අම්මා තාත්තා දරුවගේ ඔලුවේ කාමරා හයි කරන්නද සහෝ..ඕවා ප්‍රසිද්ද කලා කියලා ඕවා නවතින්නේ නෑ..ඕකෙන් වෙන්නේ ඔය දරුවෙක් හරි පවුලේ කෙනෙක් හරි ජීවිතෙන් වන්දි ගෙවන එක. හිතන්න මේ කෙල්ලන්ගේ අම්මලට දැන් ඇතිවෙන්න පුලුවන් තත්වේ. ලමයගේ තාත්තගේ ඉඳන් ගමේ පොඩි එකාගේ ඉඳන් වයසකම මනුස්සයගේ දක්වා ප්‍රශ්න වලට මූණදෙන්න වෙන්නේ ඒ මනුස්සයට..මේ ළමයින්ට මේ කරපු දේ ගැන බරක් පතලක් තේරෙන්නේ නෑ..ඒකයි හේතුව. ඉතින් එහෙම එකේ මේවගේ සිද්ධිවලට ලොකු අනවශ්‍ය ප්‍රචාරයක් දෙන එක වැරදියි කියලා මම කිව්වේ..

    :lol::lol::lol: ඔලුවේ කැමරා හයි කරන්න ඕනේ නැහැ හරියට ළමයින්ට දේවල් කියල දුන්නනම්...:rofl: හැසිරීම, විනය කියන්නේ පොඩි කාලේ ඉදන් ළමයෙක් ට දෙමව්පියෝ පුරුදු පුහුණු කරන්න ඕනේ දෙයක්..:)

    ඔතන ඕක තව යටගහන්න යටගහන්න වෙන්නේ ඒවාට තව අනුබල දීමක් මිසක වෙන දෙයක් නෙමෙයි...අනුබල දෙන එකෙන් වෙන්නේ ළමයි ඔයින් නොනැවතී තව තව දේවල් අත්හද බලන්න යන එක..ඔයා පත්තර එහෙම බලනවද දන්නේ නැහැ...මේ ලගදි පත්තරේක තිබ්බ සාමාන්‍ය පෙළ විභාගේ කරපු ළමයෙක් විභාගේ අවසන් වෙනවත් එක්කම දරුවෙක් බිහි කරපු සිද්දියක්...

    ඉතින් ඔයා ඔය කියන නොදුනුවත්, මෝඩ කම නිසා තමයි ඕව වෙන්නේ...ඔය ළමයි දන්නා දෙයක් නැහැ තමයි...අවසානේ ඔය ළමයි නතර වෙන්නේ කරන්න තියෙන උපරිමේ කරලා..මේවා දැකල මේවා සාදරනීය කරන්න ගියොත් අනිත් ළමයිනුත් ඕවට යොමු වෙනවා..මේවා ගැන දෙමව්පියෝ දැනුවත් වෙන එක හොදයි...

    ඉස්කෝලෙක මේ වගේ වෙනවා කියන්නේ කෝ එතන ගුරුවරුන්ගේ සොයා බැලීම? මේ වගේ දේවල් සිද්ද වෙන පාසලකට ද තමන්ගේ දරුවා යන්නේ කියන දේ හරි අවබෝද වෙනවා..අඩු ගානේ ළමය ගැන හොයල බලන්නවත් පෙලම්බවෙනවා...

    මම හිතන්නේ නැහැ අම්ම කෙනෙක් විදිහට ඔයා උනත් කැමති වෙයි කියල ඔයාගේ දරුවෙක්,,(දුවෙක් හෝ පුතෙක්) මේ විදිහට පාසලක් ඇතුලේ හැසිරෙනවා කියල අහන්න ලැබෙන්න...:no::no:


    avarege sinhalese dont have the brains u have...

    Too many above average amerian sinhalese in this thread trying to act modern :rofl::rofl::rofl::lol: They probably only know the america as it's shown in movies :lol::lol:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මම දන්න තරමින් ගෑනු ළමයි අම්මත් එක්ක ඕවා කථාකරනවා.හැබැයි සමහර දෙමව්පියෝ ළමයට තර්ජනය කරනවා කොල්ලෙක් එක්ක යාලුවෙලා අහු උනෝතින් හොඳ වැඩක් කරනවා කියලා.එහෙම උනාම ළමයි දෙමව්පියන්ට හොරෙන් සම්බන්දතා පවත්වනවා.එහෙම උනාම නම් ප්‍රස්න ඇතිවෙනව.[/QUOTE ]

    Ow sex /love kiyanne taboo ekak kiyana mathaye ne inne.. anika thawabmathayak thiyanawa iskole yanakale owa karanna hodana kiyala... kohena apu concepts da manda...

    Kello andinna one ath digata, wiluba gawata diga andum mulu angama wahenna..habai burkawa honda na..:rofl:

    :dull: :dull:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    :lol::lol::lol:



    Too many above average amerian sinhalese in this thread trying to act modern :rofl::rofl::rofl::lol: They probably only know the america as it's shown in movies :lol::lol:


    No...i speak from statistics ... average age of americans losing varginity is about adecade earlier than sri lankans
     
    Last edited:

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    :lol::lol::lol: ඔලුවේ කැමරා හයි කරන්න ඕනේ නැහැ හරියට ළමයින්ට දේවල් කියල දුන්නනම්...:rofl: හැසිරීම, විනය කියන්නේ පොඩි කාලේ ඉදන් ළමයෙක් ට දෙමව්පියෝ පුරුදු පුහුණු කරන්න ඕනේ දෙයක්..:)

    ඔතන ඕක තව යටගහන්න යටගහන්න වෙන්නේ ඒවාට තව අනුබල දීමක් මිසක වෙන දෙයක් නෙමෙයි...අනුබල දෙන එකෙන් වෙන්නේ ළමයි ඔයින් නොනැවතී තව තව දේවල් අත්හද බලන්න යන එක..ඔයා පත්තර එහෙම බලනවද දන්නේ නැහැ...මේ ලගදි පත්තරේක තිබ්බ සාමාන්‍ය පෙළ විභාගේ කරපු ළමයෙක් විභාගේ අවසන් වෙනවත් එක්කම දරුවෙක් බිහි කරපු සිද්දියක්...

    ඉතින් ඔයා ඔය කියන නොදුනුවත්, මෝඩ කම නිසා තමයි ඕව වෙන්නේ...ඔය ළමයි දන්නා දෙයක් නැහැ තමයි...අවසානේ ඔය ළමයි නතර වෙන්නේ කරන්න තියෙන උපරිමේ කරලා..මේවා දැකල මේවා සාදරනීය කරන්න ගියොත් අනිත් ළමයිනුත් ඕවට යොමු වෙනවා..මේවා ගැන දෙමව්පියෝ දැනුවත් වෙන එක හොදයි...

    ඉස්කෝලෙක මේ වගේ වෙනවා කියන්නේ කෝ එතන ගුරුවරුන්ගේ සොයා බැලීම? මේ වගේ දේවල් සිද්ද වෙන පාසලකට ද තමන්ගේ දරුවා යන්නේ කියන දේ හරි අවබෝද වෙනවා..අඩු ගානේ ළමය ගැන හොයල බලන්නවත් පෙලම්බවෙනවා...

    මම හිතන්නේ නැහැ අම්ම කෙනෙක් විදිහට ඔයා උනත් කැමති වෙයි කියල ඔයාගේ දරුවෙක්,,(දුවෙක් හෝ පුතෙක්) මේ විදිහට පාසලක් ඇතුලේ හැසිරෙනවා කියල අහන්න ලැබෙන්න...:no::no:




    Too many above average amerian sinhalese in this thread trying to act modern :rofl::rofl::rofl::lol: They probably only know the america as it's shown in movies :lol::lol:

    ඔය කියන විනය නීති තද ඉස්කෝලවලට යන හොඳ වැදගත් දෙමවුපියන්ගේ දරුවෝ වැරදි වැඩ කරන්නෙම හෝ කරලම නැද්ද? එහෙම නෑ නෙමෙයි එහෙම කලත් ඒවා කොහොම හරි යට ගහනවා මෙහෙම ප්‍රසිද්ධ වෙන්න දෙන්නේ නෑ..මේ දරුවොන්ටයි දෙමවුපියන්ටයි එහෙම බලයක් නැති නිසා උඩ පැන පැන තලනවා..
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ඔය කියන විනය නීති තද ඉස්කෝලවලට යන හොඳ වැදගත් දෙමවුපියන්ගේ දරුවෝ වැරදි වැඩ කරන්නෙම හෝ කරලම නැද්ද? එහෙම නෑ නෙමෙයි එහෙම කලත් ඒවා කොහොම හරි යට ගහනවා මෙහෙම ප්‍රසිද්ධ වෙන්න දෙන්නේ නෑ..මේ දරුවොන්ටයි දෙමවුපියන්ටයි එහෙම බලයක් නැති නිසා උඩ පැන පැන තලනවා..

    තැලිල්ලක් ගැන නම් මම දන්නේ නැහැ...:lol: මම කියන්නේ මේ වැඩේ වැරදියි කියන එක..:yes:

    ළමයින්ව මීට වඩා දැනුම් තේරුම් ඇතුව හැදුවනම් ඕව වෙන්නේ නැහැ...:no: අඩු ගානේ මේක දකින දෙමව්පියන් වත් තමන්ගේ දරුවන් ව ඉස්කෝලේ වල මොකද කරන්නේ, ඉස්කෝල වලට ෆෝන් අරන් යනවද, ඉස්කෝලේ යන්නේ එන්නේ කීයටද, ප්‍රක්ටිස් අරව මේවා කියල ඉස්කෝලේ රැඳිලා ඉන්නවනම් ඒ ඉන්නේ මොකටද, මේවා ටිකක්වත් හොයල බලයි...:yes:

    ඔයාගේත් එක්ක මේක ගැන මට වාදයක් නැහැ...:) ඔයා ළමය හදන්නේ ඔයාගේ විදිහට නේ...ඔයාට හොඳ නම් එක ඔයාගේ විදිහ...ඇමෙරිකන් විදිහ නේ...:cool::lol::rofl:
     

    danushka_93

    Banned
    Feb 1, 2017
    18
    3
    0
    ආශ්මි වේසිගෙ ලමයින්ගේත් වීඩියෝ එකක් එලියට ආවම මෙහෙම කියව කියවා ඉදියි ද දන්නේ නෑ ?
    ආශ්මි ට ළමයෙක් හදන්න ආසයි හුතු ඇතුලෙම බඩු යවල :D
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    ආශ්මි වේසිගෙ ලමයින්ගේත් වීඩියෝ එකක් එලියට ආවම මෙහෙම කියව කියවා ඉදියි ද දන්නේ නෑ ?
    ආශ්මි ට ළමයෙක් හදන්න ආසයි හුතු ඇතුලෙම බඩු යවල :D

    Godak sidunada oyata ara post ekata? :(Thawa monada oyata kiyanna thiyenne? Oyage ashane one deyak kiyala pita karaganna sudu..:rofl::rofl:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    Godak sidunada oyata ara post ekata? :(Thawa monada oyata kiyanna thiyenne? Oyage ashane one deyak kiyala pita karaganna sudu..:rofl::rofl:


    Oya Post eka dala thiyenne lankawe lamai gana ,rate anagathe gana godak hithana ekek wenna athi..:rolleyes:
     

    danushka_93

    Banned
    Feb 1, 2017
    18
    3
    0
    Ow..habai paw..daruwek hadanna hakiyawak na..:(:(

    දරුවෙක් හදන්න හැකියාවක් නැද්ද කියලා එන්න පැටියෝ පෙන්නන්න .
    කකුල් දෙක පළල් කරලා හුතු තොල් උරලා .. දිව දාල .. ඔයාට කෙදිරි ගෑ වෙද්දී ... පක බස්සන්නම් ජුස් බේරී බේරී .... ම්ම්ම්ම්හ්හ්හ් .. ආහ්හ්හ් .. අයිහ්හ්හ් ... තව ඇතුලට යවන්න හ්හ්හ් ..
    කියද්දී ඔයාගේ හු** කොනටම පක වදිනකම් ඔබන්නම් අස්මි පැටියෝ ..
    ටිකක් ගහල බිත්තියකට හේත්තු කරලා පස්ස පැත්තෙන් පොල්ල දාල දෙන්නම් තට්ට්ටම් දෙක දෙපැත්තට කරලා ඔයාගේ අම්මා මුත්තා මතක් වෙන්න .....
    මේ ගැන හිතන කොටත් ඔයාගේ චිච්චිය තෙත් වෙනවා නේද අශ්මි කෙල්ලේ ..
    මගෙත් පොල්ල කෙලින් වෙලා ටොපා තෙත් වෙලා තියෙන්නේ :D
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    කොල්ලටයි බල්ලටයි හැමෝගෙම අතට කැමරා ෆෝන් දුන්නම ඕක තමා වෙන්නෙ. :D සුදුසු අය බලල ඕව දෙන්න ඕනේ කියල ජෝන් අන්කල් කිවේ ඇයි කියල දැන් තේරෙනවනෙ.

    hqdefault.jpg
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Well...u you told that i was based on movies to make assumptions on America..

    Anyway... talking about losing virgnity... why do u think its a bad thing..?

    Of course yes :rofl: you made ur opinion based on what u see in movies :lol: its a lot different in reality.

    Its not the same everywhere in america. :yes: also, think about the population in two countries..america is more than 100 times bigger than us...so comparing the two is not that useful statically :rofl: there are a lot of conservative people in america. :yes: there are schools which they dont allow short dresses etc too :rofl: