gov eke eun danne na un samanya janathawage sewakayo kiyala. un hithan inne api me un lagata awith wada wada wada karaganna one kiyala. lankawata hari yanne naththe okai ban. private ekaka thiyana salakilla kohomada. doctor unath manusayek wage katha hari karanawa. e moko kiyala dannawada ? kuttiya hambenwane





Private නම් යවන්න එපා..... කාළකණ්නි ඉන්නේ ....... 

gov hospital walata nam loweth yanna hondama nehe 

