කලුවොන්ට වඩා මොලයක් බංගලියන්ට තියෙනවා මට හිතෙන්නෙ
එහෙම කතා කරන්න එපා මහත්තයා.Unta molyak tiyenm chande noda idida dn chaande noda hitiya kiyala un akamathi ekamane path wela tiyenne. Ehnm chande dala unta hoda ekek path krgnna oni eka thama purawasi wagakima
Unta molyak tiyenm chande noda idida dn chaande noda hitiya kiyala un akamathi ekamane path wela tiyenne. Ehnm chande dala unta hoda ekek path krgnna oni eka thama purawasi wagakima
Hanky Pankya neda
මහින්ද මහත්තයා තුන් පාරක් ජනාධිපති වුණාම තමයි උබලට පුකේ අමාරුව. මේ ගෑනි 5ස් පාරක්.
මේකෙන් තේරුම් ගන්න ඕන මිනිස්සුන්ට බොරු ප්රජාතන්ත්රවාදය ප්රතික්ෂේප කරන්න පුළුවන් කියල.රනිල් ස දිගටම ඉන්න්වටද ආස ?
ප්රජාතන්ත්රවාදය ප්රතික්ෂේප කරපු දෙයක් නෙමෙයි පෙන්නේ.උන්ගේ විරුද්ද පක්ෂේ චන්දෙ වර්ජනය කරලා නේද ? ඉතින් mainly ඉන්නේ පක්ෂේ දෙකනම් අනිත් පැත්තෙන් කිසි competition එකක් නැත්නම් මිනිස්සුන් චන්දෙ දෙන්න පෙළෙඹෙන්නේ නෑනේ.මේකෙන් තේරුම් ගන්න ඕන මිනිස්සුන්ට බොරු ප්රජාතන්ත්රවාදය ප්රතික්ෂේප කරන්න පුළුවන් කියල.
රනිල් එනවට බයේ මහින්දට දෙනවා,
මහින්ද එනවට බයේ සජියට දෙනවා
අනුර එනවට බයේ රනිල්ට දෙනවා
....
මේ අරූ එයි කියන බයට මූට චන්දය දීම බොරු වැඩක්. චන්දය දුන්නත් නැතත් අපි වගේ සිස්ටම් අප්සෙට් ගිය රටවල්වලට සුගතියක් නෑ
ගණපුරණය සම්බන්ධව උන්ගෙ නීතියේ තියෙනවා නම් ඔය චන්දය අවලංගු වෙනවාප්රජාතන්ත්රවාදය ප්රතික්ෂේප කරපු දෙයක් නෙමෙයි පෙන්නේ.උන්ගේ විරුද්ද පක්ෂේ චන්දෙ වර්ජනය කරලා නේද ? ඉතින් mainly ඉන්නේ පක්ෂේ දෙකනම් අනිත් පැත්තෙන් කිසි competition එකක් නැත්නම් මිනිස්සුන් චන්දෙ දෙන්න පෙළෙඹෙන්නේ නෑනේ.
විරුද්ධ අපේක්ෂකයෙක් නෑලු.විරුද්ධ පක්ෂේ උන්ගේ උන් චන්දේ දාන්නේ නැත්තේ ඉතිං අර ගෑණි කොහොමත් දිනනව කියල දන්න නිසා..බයියො වැඩි අැති ඵහෙත්.
2048 වෙනකන්ද.... පොරවත් ඉදියිද මන්දා..රනිල් ස දිගටම ඉන්න්වටද ආස ?

මේක තමයි internet එකේ නම් කියන්නේවිරුද්ධ අපේක්ෂකයෙක් නෑලු.
හිටිය හැම එකාම අල්ලලා හිරේ දාලා.
මේ ගෑනි ඇරෙන්න අනිත් ඡන්දේ දෙන්න කෙනෙක් නෑ.
@John Dutton kawuda kiyala dena genada uba kathakaranne?මේකෙන් තේරුම් ගන්න ඕන මිනිස්සුන්ට බොරු ප්රජාතන්ත්රවාදය ප්රතික්ෂේප කරන්න පුළුවන් කියල.
රනිල් එනවට බයේ මහින්දට දෙනවා,
මහින්ද එනවට බයේ සජියට දෙනවා
අනුර එනවට බයේ රනිල්ට දෙනවා
....
මේ අරූ එයි කියන බයට මූට චන්දය දීම බොරු වැඩක්. චන්දය දුන්නත් නැතත් අපි වගේ සිස්ටම් අප්සෙට් ගිය රටවල්වලට සුගතියක් නෑ
Itim dn un eka prathishepa krla ekata wiruddawa aran tiyena action eka mkdda ? Ehnm minissu danaganna oni political alliance ekak form krnaමේකෙන් තේරුම් ගන්න ඕන මිනිස්සුන්ට බොරු ප්රජාතන්ත්රවාදය ප්රතික්ෂේප කරන්න පුළුවන් කියල.
රනිල් එනවට බයේ මහින්දට දෙනවා,
මහින්ද එනවට බයේ සජියට දෙනවා
අනුර එනවට බයේ රනිල්ට දෙනවා
....
මේ අරූ එයි කියන බයට මූට චන්දය දීම බොරු වැඩක්. චන්දය දුන්නත් නැතත් අපි වගේ සිස්ටම් අප්සෙට් ගිය රටවල්වලට සුගතියක් නෑ