mama kemathi usa sudu inteligetnt, english puluwan, western culture ekata kemathi, jeewithee windinna kemathi, aluth deewal walata aasa, virgin nowana kellekuta..
Siravata? mama hithuve uba pansalak kiyalane

mama kemathi usa sudu inteligetnt, english puluwan, western culture ekata kemathi, jeewithee windinna kemathi, aluth deewal walata aasa, virgin nowana kellekuta..

Siravata? mama hithuve uba pansalak kiyalane![]()
what do u mean ?

mama kemathi usa sudu inteligetnt, english puluwan, western culture ekata kemathi, jeewithee windinna kemathi, aluth deewal walata aasa, virgin nowana kellekuta..
මිනිස්සුන්ට ඕනි
දවල්ට උපාසක අම්මා කෙනෙක් වගේ ඉන්න
රෑට ගණිකාවක් වගේ ඉන්න පුලුවන් කෙල්ලෙක්





mehema kellek ekka innawata wada hodai gonak ekka innawa!

බඳින්නනම් කෙල්ලෙක් මොනවගේ වෙන්න ඕනෙද?
මීට කලින් අඩුම ගානේ එක කොල්ලෙක්වත් ඉඳලා තියෙන්න ඕනෑ - පළපුරුද්දට වැඩි ලකුණු
කෙල්ල වර්ජින් නම් අකමැතියි - ඕවා ඉගෙනගෙන තියෙන්න ඕනෑ. හනිමූන් එකේදී ටියුශන් දෙන්න වුනාම එන්ජොයි කරන්නේ කොහොමද?
නයිට් ක්ලබ් එකකට ගිහිල්ලා ෆුල් ෆන් එකක් ගන්න පුලුවන් වෙන්න ඕනෑ. හොඳට නිතඹ සලලා නටන්න බැරිනම් වැඩක් නෑ.
අඩුමගානේ වයින් හොඳට බොන්න පුලුවන් වෙන්න ඕනා - වීක් එන්ඩ් එකේ මාත් එක්ක එකතුවෙලා වයින් ටිකක් බීලා ෆන් එකක් බැරිනම් කොහොමද සතියෙම වැඩ කරලා කරලා, වෙහෙස නිවාගන්නේ?
හොඳට සෙක්සි යට ඇඳුම් අඳින්න ඕනෑ - උඩිනම් වහගෙන ගියාට කමක් නෑ, මට අයිති දේවල් වැඩිය පෙන්නවනවට මම කැමති නෑ.
මේවගේ කෙල්ලොන්ට සීරියස්ලිම කැමති කොල්ලෝ වැඩිපුර ඉන්නේ ලංකාවෙ නම් නෙමෙයි.
අපි හොයන්නේ සහකාරියන් කියලා බොරුවට කිව්වට සහකාරියන් නෙමෙයිනේ. අපි හොයන්නේ;
1 - වෙන පිරිමියෙක් දිහා ඇහැක් ඇරලා බලපු නැති එවුන් (ඒ කියන්නේ බඳින්න කලින් කවදාක්වත් ආදරය නොලබපු / ලිංගික ආශ්වාදය ගැන හිතපු නැති එවුන්)
2 - ගෙතර වැඩ ඔක්කොම කරලා වසයක දෙමව්පියන්වත් බලාගන්න පුලුවන් කුස්සි අම්මා කෙනෙක්
3 - රස්සාවකුත් කරලා කීයක් හරි ගෙදරට ගේන්න පුලුවන් ආදායම් මාර්හයක්
4 - තමුන්ගේ ළමයා බිහිකරගන්න තමුන්ගේම කියලා නිරෝගී ගර්භාශයක්
5 - ලමයි කවලා පොවලා ලොකු මහත් කරන්න පුලුවන් හොඳ ආයා අම්මා කෙනෙක්
6 - සියලු වැරදිවලට බැනුම් ඇසිය හැකි කීකරු පියන් කෙනෙක්
7 - ලිංගික අවශ්යතාවයන් ඉටුකරන්න පුලුවන් සෙක්ස් ඔබ්ජෙක්ට් එකක්.
ඉහත නිල්පාට ලයිස්තුවේ ගුණාංග තියෙන කෙල්ලෝ හොයන්නේ බටහිර රටවල්වල උගත් තරුණයින්. උන් කසාද බඳින්න කෙල්ලෙක් හොයන්නේ ලයිෆ් එක එන්ජෝයි කරන්න (ජීවිතය විඳින්න - විඳවන්න නෙමෙයි) විනෝදෙන්, ආදරෙන් ඉන්න සහකාරියක්.
**** මට හිතෙන විදිය - පිරිමි විධියට අපි (අපේ තාත්තලාද ඇතුලුව) හරිම කුහකයින් නේද?
)උබ ඔය දාල තියෙන්නේ අන්ත දෙක විතරය් ඔය අන්ත දෙක අතරේ සන්තතිකව කෙල්ලෝ විචලනය වෙනව බන්......
මම කෑමතියි ඔය අතර ඉන්න කෙල්ලෙක් ට........![]()

100000% true bro..
but stupid sri lankan victorian mentality is not prepared to accept it.
if i were to get married i'd totally go for a woman of the type BLUE
+rep (well this could be the very first time i'm saying something good about you...if you can remember, we had serious arguments here in EK regarding politics)


නයිට් ක්ලබ් එකකට ගිහිල්ලා ෆුල් ෆන් එකක් ගන්න පුලුවන් වෙන්න ඕනෑ. හොඳට නිතඹ සලලා නටන්න බැරිනම් වැඩක් නෑ.
අඩුමගානේ වයින් හොඳට බොන්න පුලුවන් වෙන්න ඕනා - වීක් එන්ඩ් එකේ මාත් එක්ක එකතුවෙලා වයින් ටිකක් බීලා ෆන් එකක් බැරිනම් කොහොමද සතියෙම වැඩ කරලා කරලා, වෙහෙස නිවාගන්නේ?
හොඳට සෙක්සි යට ඇඳුම් අඳින්න ඕනෑ - උඩිනම් වහගෙන ගියාට කමක් නෑ, මට අයිති දේවල් වැඩිය පෙන්නවනවට මම කැමති නෑ.
mehema kellek ekka innawata wada hodai gonak ekka innawa!
![]()

pansalak = a conservative person with traditional views![]()
මමත් උබේ ගේ ලගින් ගෙයක් ගන්නව.......
joke hodeee....

(මට හැගෙන විදියයි මේ,උබට හැගෙන විදිය වෙනස් විය හැක.)