ithin ehenam ubata kawadawath doctor kenek wage marry karanna baha. ai ithin ung oya ekak wath karanne naane

hamathissema hospital ekene
ane yako. eka ekaata ona eka eka widihe gaanu. ubata ona type eka ekka uba hitapan. loke minissu wenas wenas widihata ipadenna hethuwak thiyenawa.
ubata ekige araka mahaaa loku case ekak unata thawa samahara ekwunta eka adalama naha un hoyanne wena ekak.
eka eka ekaage labala thiyena experience eka anuwa wenas wenawa. kotinma tho pora talks dunnata ubata ona model eka hariyatama oka thamai kiyala ubawath danne naha. eka therenna thawa kalayak yanawa, saha eeta wada honda ewwa hitiyath ubata ewwa hambenne naha, mokada uba dakalawath nathi nisa ea ube awasanawa saha nolabeema nisa. nolabeema kiyanne uba hithagena hitiyath ubata ona maha merak honda gaaniyek labila innawa kiyala, reality eka and sapekshawa ubata anik 100 x good ganiyek inna puluwan ea gaani ekka ube gaaniwa ahalakin wath thiyanna bari wenna puluwan, namuth uba hithaagena inne ubata hambela thiyenne me loke hondama gaani kiyala.
eka ube emotional walin boruwata mawala dena patta boru illusion ekak witharai. ubala okkoma kemathi ekata ahu wela jeewath wela marila yanna. eka eka widihak jeewath wenna thiyana, ea athal eka paaduwwe aragena marila giyama awulak na. habai hama minihatama ona karana gaani ubata ona karana type gaaniyek nemei. ehema unaanam ubata hoyana type model eka kalu nika wage wenawa mokada eka market nisa.
lankawe market wena kella nemei america wala market wenne, ehe inna gaani nemei mehe market wenne.
habai dawasaka dakkoth wena ekek ge gaaniyek, ube gaanita wada 1000 times hondai kiyala, anna ethakota worry wela uba gaththu theerana gena pasu thawila eerisiya karala gu case ekak adaganna type porak wenna epa