බයික් එකේ ඔයිල් ලීක්ද? ගෙදරදිම හදාගමුද?

PHBhagya

Well-known member
  • Feb 26, 2020
    19,563
    3
    100,771
    113
    Gampaha
    පෙට්‍රල් ගහනව, දුවනව චක්‍රයෙන් පිට නොයා කාලයක් තිස්සෙ එක දිගට වැඩ ගත්ත නිසා මගෙ බයික් එකේ එකතු වෙච්ච ලෙඩ කීපයක් තිබුණ.

    ඔය අතරෙ ප්‍රධාන වශයෙන්,


    දීර්ඝකාලීනව තියෙන අර්ශස් අමාරුවක් වගේ, ඔයිල් සීල් වලින් ඔයිල් බේරෙන එකයි,
    පීනසේට විටමින් සී දෙනව වගේ, කාබියුරේටරේ නට් එක කොච්චර කැරකුවත් හරියන්නෙ නැති හිමිදිරි ස්ටාට් එකට මිස් කරන එකයි,
    සාමාන්‍ය තත්වයට පත් වෙලා තිබුණෙ...

    හැබැයි මේ ලෙඩ සේරටම අත ගහන්න හේතු වෙච්ච ලෙඩේ වුණේ, ලඟදි ඉඳන් ආපු හාට් ඇටෑක් එක....

    මේකෙදි වෙන්නෙ පාරෙ යන ගමන් බයික් එක හුචස් ගාල මග හිටිනව. ආයෙ ගහපු ගමන් ස්ටාට්. ලෙඩේ එන්නෙත් එන්ජිම රත් වුණාම.. කිසිම මිස් කිරිල්ලක් නෑ... ඒ කියන්නෙ. මේකෙ අවුල තියෙන්නෙ ස්නායු පද්ධතිය වගේ තියෙන විදුලි පද්ධතියෙ කියන එක කලින්ම වැටහුණා...

    CDI යුනිට් එකේ සොකට්, ඉග්නේශන් කොයිල් එකේ සොකට්,
    එන්ජිමෙන් එන පල්ස් කොයිල් සම්බන්ධ සොකට් සේරම කොනක ඉඳන් චෙක් කරල, ඔක්සයිඩ් වෙලා තිබුණ තැන් සුද්ද කරා.





    මේ පින්තූරෙ විදිහට ක්ලිප් එක ඇතුලට පොඩි, තුනී ටූල් එකක් දාල ලොක් එක තද කරගෙන පිටිපස්සෙන් වයර් එක ඇද්දම, වයර් ක්ලිප් එක එළියට ගන්න පුලුවන්. ඊට පස්සෙ ඔක්සයිඩ් සුද්ද කරල හයිකරන්න තියෙන්නෙ...
    මමනං මේ වැඩේට කියත් පටි කෑල්ලක් ග්‍රයින්ඩරෙන් ගාල ටූල් එකක් හදාගත්ත.

    Screenshot_2022_0116_184906.jpg


    Screenshot_2022_0116_184926.jpg



    මේ තියෙන්නෙ ඉග්නේශන් කොයිල් එක. මේක තියෙන්නෙ පෙට්‍රල් ටැංකිය යට. මේකෙ ක්ලිප් එකත් ඉක්මනට ඔක්සයිඩ් වෙන්න බලනව...

    Screenshot_2022_0116_184833.jpg




    මේ වැඩෙන් කාලයක් තිස්සෙ තිබුණ මිස් එක හරිගියා. බයික් එකේ පිකප් එකත් වැඩිවුණා.

    හැබැයි මග හිටින ලෙඩේ හරිගියේ නෑ.

    ස්පාක් ප්ලග් එක මාරු කරාම ඒක හරිගියා. (තිබුණ ප්ලග් එකත් අලුත් එකක්. ඒක හින්ද ඒ ගැන බැලුවෙ නෑ. පස්සෙ නිකමට වගේ පරණ ප්ලග් එකක් දැම්මම වැඩේ හරි)




    ඊටපස්සෙ අද දවසෙ, ඔයිල් ලීක් වෙන තැන් ටිකත් හදල දැම්ම.

    ගියර් ශාෆ්ට් එක,
    කික් ශාෆ්ට් එක,
    ස්පොකට් ඩ්‍රයිවු ශාෆ්ට් එක,

    මේවයෙ ඔයිල් සීල් ගලවන්න එන්ජිමේ පලු ගලවන්න ඕනෙ නෑ. කික් පැඩල්, ගියර් පැඩල්, ස්පොකට් වීල් ඇණ වලින් ගලවල අයින් කරාම ඔයිල් සීල් එක පිටින් ගලවල ගන්න පුලුවන්.


    මේ වගේ පොඩි ඉස්කුරුප්පු නියනක තුඩ නමල ගත්තම වැඩේ ලේසියි,
    Screenshot_2022_0116_184635.jpg

    මේ ගියර් ශාෆ්ට් එකයි, ස්පොකට් ශාෆ්ට් එකයි, සීල් ටික ගැලෙවුවට පස්සෙ...
    IMG_20220116_185331.jpg

    මේ තියෙන්නෙ සීල් ටික.
    Screenshot_2022_0116_184614.jpg

    අලුත් සීල් ගන්න කොට අනිවා පරණ එකත් එක්ක මැච් කරල බලල ගන්න, පස්සෙ සීල් එකේ වටේටයි ඇතුල් පැත්තටයි ඔයිල් ටිකක් ගාල බස්සගන්න තියෙන්නෙ...
    බහින්නෙ නැති ටිකට, මේ වගේ ශීට් වෙන දෙයක් (බොක්ස් පැනර් කෑල්ලක් හෝ බට කෑල්ලක්) තියල හිමිහිට පරිස්සමෙන් මිටි පාරක් දුන්නම හරි.
    ..
    IMG_20220116_185458.jpg

    ඕන්න සීල් ගහල ඉවරයි.
    IMG_20220116_185356.jpg

    ඊටපස්සෙ එන්ජිමේ දෙපැත්තෙ පැකින් දෙකත් දාල දැම්ම.
    මේ වැඩේනං ටිකක් පරිස්සමට කරන්න ඕනෙ. ඇණ තදකරන එක එහෙම වැඩිපුර තද කරොත් ඇණ කැඩෙන්න පුලුවන්. අනික කතිර රටාවට ටිකෙන් ටික තමයි ඇණ හිරකරන්නෙ.


    පේපර් කටර් එකෙන් පරණ පැකින් කෑලි සුද්දකරන්න ලේසියි...
    Screenshot_2022_0116_184746.jpg
    නිකම්ම පැකින් දැම්මත් සීල් වෙනව. නිකමට වගේ ගෑස්කට් සීලන්ට් ටිකකුත් ගෑව....
    Screenshot_2022_0116_184716.jpg



    පින්තූර 10ට වඩා දාන්න බෑලු..... තියෙන්නෙත් ඔච්චර තමයි ඉතිං... ඊටපස්සෙ ඔය පළුවත් හයි කොරල වැඩේ අහවර කරා.....



    මේ තියෙන්නෙ මම මීට කලින් අතගහල කිරියට දාපු මිකැනික් වැඩක්....

    https://elakiri.com/threads/ලොක්ඩවුන්-පළමු-දවස-car-engine-tune-up.1989932/
     
    Last edited:

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    46,410
    12,536
    113
    Gotland
    මටත් ඔය ඉග්නිෂන් කොයිල් පින් එක මලකඩ කන සීන් එක උනා. සුද්ද කරලා දැම්මම පිකප් එක වැඩි උනා පැහැදිලි වෙනසක් තේරෙනවා එන්ජිමේ. ඔය මගුලේ කොයිල් එකේ පින් එක එන්නේ යකඩ. කනෙක්ටර් එක පිත්තල. පින් එක මල අල්ලනවා ඉක්මනට. මගේ එක ඉග්නිෂන් කොයිල් එකක් ගාවින් ස්පාර්ක් කරන සද්දෙත් ආව මුලදී හිතුවේ හයිවෝල්ටේජ් ලීක් එකක් කියල.

    අනිත් එක මචං රේගියුලේටර් එක ගාවම එන කැපසිටර් එකේ + පින් එක කැප එකේ මුලින්ම දිරල කඩල යන එක.
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    19,563
    3
    100,771
    113
    Gampaha
    හම්මට එල ත්‍රෙඩ් එකක්
    පරන බයික් වල ඉලෙක්ට්‍රික් අවුල් කියන්නෙ හෙනම ඇනයක්.
    ඔවු.. මේකටත් දැන් අවු 11ක්.
    ඉලෙක්ට්‍රික් ලෙඩ හොයන්න ගියාම සෑහෙන වෙලාවක් ගතවෙනව.
    ඒ හින්දම මේක ඔය ලෙඩේටම බයික් හදන තැනකට දැම්ම...
    එතන මනුස්සය වයර් සොකට් ටික කපල, අලුත් සොකට් අමුනන්න ඕනෙ කිවුව...
    මම පස්සෙ බලමු කියල බයික් එකත් අරන් ගෙදර ආව...😃

    වයර් අමුනල ටේප් ගහල දීපුවම වයර් වල කලර් කෝඩ් වල ඉඳන්ම වෙනස් වෙනව. අනික ටේප් ගහපු තැන් වලින් වතුර ගිහින් දිරපුවම ටික දවසකින් පරණ ලෙඩේමයි...
    වයර් වල පාටවල් වෙනස් නිසා ආයෙ එන ලෙඩ හොයන්න මට අංජනං බලන්න වෙනව...
    මටත් ඔය ඉග්නිෂන් කොයිල් පින් එක මලකඩ කන සීන් එක උනා. සුද්ද කරලා දැම්මම පිකප් එක වැඩි උනා පැහැදිලි වෙනසක් තේරෙනවා එන්ජිමේ. ඔය මගුලේ කොයිල් එකේ පින් එක එන්නේ යකඩ. කනෙක්ටර් එක පිත්තල. පින් එක මල අල්ලනවා ඉක්මනට. මගේ එක ඉග්නිෂන් කොයිල් එකක් ගාවින් ස්පාර්ක් කරන සද්දෙත් ආව මුලදී හිතුවේ හයිවෝල්ටේජ් ලීක් එකක් කියල.

    අනිත් එක මචං රේගියුලේටර් එක ගාවම එන කැපසිටර් එකේ + පින් එක කැප එකේ මුලින්ම දිරල කඩල යන එක.
    ඉලෙක්ටික් සොකට් වලට ගාන්න වෙනම ග්‍රීස් එකක් තියෙනව මචං. ඒක හොයාගත්තනං හරි. එතකොට මළ අල්ලන්නෙ නෑ
    ඔහොම ගලවන්න බැරි ස්කූටි තියෙන මම
    😐😐😐
    යාලුවෙක්ගෙ ස්කූටරේක ඇක්සල්රේටර් කේබලයක් දැම්ම....

    හාපෝ... ඒ වගේ පාපෙකටනං ආයෙ, මළාට අතගහන්නෙ නෑ....
    කේබලේ ඇදගන්න වරුවක් විතර ගියා....
    බයික් එකෙන් බාගෙකට වඩා ගැලෙවුව...
    හොඳම සෙල්ලම තියෙන්නෙ හයි කරන්න ගියාම... ප්ලාස්ටික් කෑලි එකකට එකක් ශීට් කරන්න ගියාම, බයික් එක ගිණි තියන්න හිතෙනව...
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    20,749
    1
    100,775
    113
    95
    හෝමාගම
    ඔවු.. මේකටත් දැන් අවු 11ක්.
    ඉලෙක්ට්‍රික් ලෙඩ හොයන්න ගියාම සෑහෙන වෙලාවක් ගතවෙනව.
    ඒ හින්දම මේක ඔය ලෙඩේටම බයික් හදන තැනකට දැම්ම...
    එතන මනුස්සය වයර් සොකට් ටික කපල, අලුත් සොකට් අමුනන්න ඕනෙ කිවුව...
    මම පස්සෙ බලමු කියල බයික් එකත් අරන් ගෙදර ආව...😃

    මම දවසක් පාන්දරක ඈත යනකොට, හුචස් ගාල හිට්ට
    බැලින්නන්, කොයිල් එකෙ ඉදන් රෙක්ටිපයර් එකට එන කොනෙක්ටර් එක උනු වෙලා.


    කනෙක්ටරෙ කපල්, ඩිරෙක්ට් අමුනගෙන ගිහිල්ල, ආයෙ ගලොල හීට් ශ්‍රින්ක් දාල ඇමිනුව
    හනස් එකට එක කනෙක්ටර් කඩෙ ගන්නත් නෑ

    අද වෙනකන් එහෙම්ම තමා
    මන් එත් මාස 2-3ට පාරක් බලනව මුකුත් වෙලාද කියල ජොයින්ට් කරපු තැන :baffled:

    බයික් එකෙන් බාගෙකට වඩා ගැලෙවුව...
    හොඳම සෙල්ලම තියෙන්නෙ හයි කරන්න ගියාම... ප්ලාස්ටික් කෑලි එකකට එකක් ශීට් කරන්න ගියාම, බයික් එක ගිණි තියන්න හිතෙනව...


    මලම ඇනයක් බන් ස්කූටි ඩිසයින් එක නන්
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    14,051
    21,372
    113
    කෑගල්ල
    එල එල සුපිරි බන්. ඔන්න මන් මේ සතියේ තමා මගේ lock එකේ අවුල හදා ගත්තේ handdle එක නම් මන්ම ගලවලා දාගත්තා. :lol: :lol:. Center lock හදන්න අරන් ගිය. ෆියුස් එක ගිහිල්ලා, බොඩි එකට සෙට් කරලා තිබ්බ වයර් එකකුත් ගැල වෙලා. උන් ඔක්කොම හදලා දිරපු වයර් අයින් කරලා, එක ලොක් එකක මැග්නට් වෙන කෑල්ල අලුතින් දැම්මා. උන්නම් කීවේ මෝටරේ කියලා. ඔක්කොටම 2000ක් ගත්තා.
     

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    27,887
    12,681
    113
    adala nene
    ඔවු.. මේකටත් දැන් අවු 11ක්.
    ඉලෙක්ට්‍රික් ලෙඩ හොයන්න ගියාම සෑහෙන වෙලාවක් ගතවෙනව.
    ඒ හින්දම මේක ඔය ලෙඩේටම බයික් හදන තැනකට දැම්ම...
    එතන මනුස්සය වයර් සොකට් ටික කපල, අලුත් සොකට් අමුනන්න ඕනෙ කිවුව...
    මම පස්සෙ බලමු කියල බයික් එකත් අරන් ගෙදර ආව...😃

    වයර් අමුනල ටේප් ගහල දීපුවම වයර් වල කලර් කෝඩ් වල ඉඳන්ම වෙනස් වෙනව. අනික ටේප් ගහපු තැන් වලින් වතුර ගිහින් දිරපුවම ටික දවසකින් පරණ ලෙඩේමයි...
    වයර් වල පාටවල් වෙනස් නිසා ආයෙ එන ලෙඩ හොයන්න මට අංජනං බලන්න වෙනව...

    ඉලෙක්ටික් සොකට් වලට ගාන්න වෙනම ග්‍රීස් එකක් තියෙනව මචං. ඒක හොයාගත්තනං හරි. එතකොට මළ අල්ලන්නෙ නෑ

    යාලුවෙක්ගෙ ස්කූටරේක ඇක්සල්රේටර් කේබලයක් දැම්ම....

    හාපෝ... ඒ වගේ පාපෙකටනං ආයෙ, මළාට අතගහන්නෙ නෑ....
    කේබලේ ඇදගන්න වරුවක් විතර ගියා....
    බයික් එකෙන් බාගෙකට වඩා ගැලෙවුව...
    හොඳම සෙල්ලම තියෙන්නෙ හයි කරන්න ගියාම... ප්ලාස්ටික් කෑලි එකකට එකක් ශීට් කරන්න ගියාම, බයික් එක ගිණි තියන්න හිතෙනව...

    මම දවසක් පාන්දරක ඈත යනකොට, හුචස් ගාල හිට්ට
    බැලින්නන්, කොයිල් එකෙ ඉදන් රෙක්ටිපයර් එකට එන කොනෙක්ටර් එක උනු වෙලා.


    කනෙක්ටරෙ කපල්, ඩිරෙක්ට් අමුනගෙන ගිහිල්ල, ආයෙ ගලොල හීට් ශ්‍රින්ක් දාල ඇමිනුව
    හනස් එකට එක කනෙක්ටර් කඩෙ ගන්නත් නෑ

    අද වෙනකන් එහෙම්ම තමා
    මන් එත් මාස 2-3ට පාරක් බලනව මුකුත් වෙලාද කියල ජොයින්ට් කරපු තැන :baffled:




    මලම ඇනයක් බන් ස්කූටි ඩිසයින් එක නන්
    මට ස්කූටියෙ ඔක්කොම මගුල් ගලවන්න පුළුවන් මගුලෙ බෙල්ට් එක ගලවන්න ගියාම තමා රෙවෙන්නෙ 😐😪
    තනියම ගලවන්න නම් බෑ
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    19,563
    3
    100,771
    113
    Gampaha
    මම දවසක් පාන්දරක ඈත යනකොට, හුචස් ගාල හිට්ට
    බැලින්නන්, කොයිල් එකෙ ඉදන් රෙක්ටිපයර් එකට එන කොනෙක්ටර් එක උනු වෙලා.


    කනෙක්ටරෙ කපල්, ඩිරෙක්ට් අමුනගෙන ගිහිල්ල, ආයෙ ගලොල හීට් ශ්‍රින්ක් දාල ඇමිනුව
    හනස් එකට එක කනෙක්ටර් කඩෙ ගන්නත් නෑ

    අද වෙනකන් එහෙම්ම තමා
    මන් එත් මාස 2-3ට පාරක් බලනව මුකුත් වෙලාද කියල ජොයින්ට් කරපු තැන :baffled:




    මලම ඇනයක් බන් ස්කූටි ඩිසයින් එක නන්
    👍👍👍 වයර් උණුවෙන්න තරං හේතුව මොකක්ද???
    ශෝට් එකක්වත් තිබ්බද දන්නෑ...
    එල එල සුපිරි බන්. ඔන්න මන් මේ සතියේ තමා මගේ lock එකේ අවුල හදා ගත්තේ handdle එක නම් මන්ම ගලවලා දාගත්තා. :lol: :lol:. Center lock හදන්න අරන් ගිය. ෆියුස් එක ගිහිල්ලා, බොඩි එකට සෙට් කරලා තිබ්බ වයර් එකකුත් ගැල වෙලා. උන් ඔක්කොම හදලා දිරපු වයර් අයින් කරලා, එක ලොක් එකක මැග්නට් වෙන කෑල්ල අලුතින් දැම්මා. උන්නම් කීවේ මෝටරේ කියලා. ඔක්කොටම 2000ක් ගත්තා.
    හදාගත්තද?? 👍👍
    මෝටරේ කිවුවත් හරි ඉතිං... රෙසිප්‍රොකේටින් මෝටරයක් වගේ තමයි...
    ෆියුස් ගියේ කොහොමද දන්නෙ නෑ... ගැලවුණ වයර් එක බොඩියට අර්ත් වෙලාද දන්නෑ...
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    20,749
    1
    100,775
    113
    95
    හෝමාගම
    👍👍👍 වයර් උණුවෙන්න තරං හේතුව මොකක්ද???
    ශෝට් එකක්වත් තිබ්බද දන්නෑ...

    අනේ මන්ද, ඔක්සයිඩ් හරි කනෙක්ටර් ඇතුලට වතුර/මඩ/දූවිලි වෙන්න ඇති
    කොයිල් එකෙන් හෙන ඇම්පියර් ගානක් එනව ඇති, ප්‍රතිරොදෙ වැඩියි

    අවුරුදු 25ක්නෙ දැන්
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    10,091
    8,365
    113
    Kandy
    අනේ මන්ද, ඔක්සයිඩ් හරි කනෙක්ටර් ඇතුලට වතුර/මඩ/දූවිලි වෙන්න ඇති
    කොයිල් එකෙන් හෙන ඇම්පියර් ගානක් එනව ඇති, ප්‍රතිරොදෙ වැඩියි

    අවුරුදු 25ක්නෙ දැන්
    මොකක්ද මචන් බයික් එක?
     

    Dubairox

    Well-known member
  • Aug 9, 2021
    511
    623
    93
    පෙට්‍රල් ගහනව, දුවනව චක්‍රයෙන් පිට නොයා කාලයක් තිස්සෙ එක දිගට වැඩ ගත්ත නිසා මගෙ බයික් එකේ එකතු වෙච්ච ලෙඩ කීපයක් තිබුණ.

    ඔය අතරෙ ප්‍රධාන වශයෙන්,


    දීර්ඝකාලීනව තියෙන අර්ශස් අමාරුවක් වගේ, ඔයිල් සීල් වලින් ඔයිල් බේරෙන එකයි,
    පීනසේට විටමින් සී දෙනව වගේ, කාබියුරේටරේ නට් එක කොච්චර කැරකුවත් හරියන්නෙ නැති හිමිදිරි ස්ටාට් එකට මිස් කරන එකයි,
    සාමාන්‍ය තත්වයට පත් වෙලා තිබුණෙ...

    හැබැයි මේ ලෙඩ සේරටම අත ගහන්න හේතු වෙච්ච ලෙඩේ වුණේ, ලඟදි ඉඳන් ආපු හාට් ඇටෑක් එක....

    මේකෙදි වෙන්නෙ පාරෙ යන ගමන් බයික් එක හුචස් ගාල මග හිටිනව. ආයෙ ගහපු ගමන් ස්ටාට්. ලෙඩේ එන්නෙත් එන්ජිම රත් වුණාම.. කිසිම මිස් කිරිල්ලක් නෑ... ඒ කියන්නෙ. මේකෙ අවුල තියෙන්නෙ ස්නායු පද්ධතිය වගේ තියෙන විදුලි පද්ධතියෙ කියන එක කලින්ම වැටහුණා...

    CDI යුනිට් එකේ සොකට්, ඉග්නේශන් කොයිල් එකේ සොකට්,
    එන්ජිමෙන් එන පල්ස් කොයිල් සම්බන්ධ සොකට් සේරම කොනක ඉඳන් චෙක් කරල, ඔක්සයිඩ් වෙලා තිබුණ තැන් සුද්ද කරා.





    මේ පින්තූරෙ විදිහට ක්ලිප් එක ඇතුලට පොඩි, තුනී ටූල් එකක් දාල ලොක් එක තද කරගෙන පිටිපස්සෙන් වයර් එක ඇද්දම, වයර් ක්ලිප් එක එළියට ගන්න පුලුවන්. ඊට පස්සෙ ඔක්සයිඩ් සුද්ද කරල හයිකරන්න තියෙන්නෙ...
    මමනං මේ වැඩේට කියත් පටි කෑල්ලක් ග්‍රයින්ඩරෙන් ගාල ටූල් එකක් හදාගත්ත.

    View attachment 157466


    View attachment 157467


    මේ තියෙන්නෙ ඉග්නේශන් කොයිල් එක. මේක තියෙන්නෙ පෙට්‍රල් ටැංකිය යට. මේකෙ ක්ලිප් එකත් ඉක්මනට ඔක්සයිඩ් වෙන්න බලනව...

    View attachment 157469



    මේ වැඩෙන් කාලයක් තිස්සෙ තිබුණ මිස් එක හරිගියා. බයික් එකේ පිකප් එකත් වැඩිවුණා.

    හැබැයි මග හිටින ලෙඩේ හරිගියේ නෑ.

    ස්පාක් ප්ලග් එක මාරු කරාම ඒක හරිගියා. (තිබුණ ප්ලග් එකත් අලුත් එකක්. ඒක හින්ද ඒ ගැන බැලුවෙ නෑ. පස්සෙ නිකමට වගේ පරණ ප්ලග් එකක් දැම්මම වැඩේ හරි)




    ඊටපස්සෙ අද දවසෙ, ඔයිල් ලීක් වෙන තැන් ටිකත් හදල දැම්ම.

    ගියර් ශාෆ්ට් එක,
    කික් ශාෆ්ට් එක,
    ස්පොකට් ඩ්‍රයිවු ශාෆ්ට් එක,

    මේවයෙ ඔයිල් සීල් ගලවන්න එන්ජිමේ පලු ගලවන්න ඕනෙ නෑ. කික් පැඩල්, ගියර් පැඩල්, ස්පොකට් වීල් ඇණ වලින් ගලවල අයින් කරාම ඔයිල් සීල් එක පිටින් ගලවල ගන්න පුලුවන්.


    මේ වගේ පොඩි ඉස්කුරුප්පු නියනක තුඩ නමල ගත්තම වැඩේ ලේසියි,
    View attachment 157471
    මේ ගියර් ශාෆ්ට් එකයි, ස්පොකට් ශාෆ්ට් එකයි, සීල් ටික ගැලෙවුවට පස්සෙ...
    View attachment 157476
    මේ තියෙන්නෙ සීල් ටික.
    View attachment 157478
    අලුත් සීල් ගන්න කොට අනිවා පරණ එකත් එක්ක මැච් කරල බලල ගන්න, පස්සෙ සීල් එකේ වටේටයි ඇතුල් පැත්තටයි ඔයිල් ටිකක් ගාල බස්සගන්න තියෙන්නෙ...
    බහින්නෙ නැති ටිකට, මේ වගේ ශීට් වෙන දෙයක් (බොක්ස් පැනර් කෑල්ලක් හෝ බට කෑල්ලක්) තියල හිමිහිට පරිස්සමෙන් මිටි පාරක් දුන්නම හරි.
    ..
    View attachment 157473
    ඕන්න සීල් ගහල ඉවරයි.
    View attachment 157475
    ඊටපස්සෙ එන්ජිමේ දෙපැත්තෙ පැකින් දෙකත් දාල දැම්ම.
    මේ වැඩේනං ටිකක් පරිස්සමට කරන්න ඕනෙ. ඇණ තදකරන එක එහෙම වැඩිපුර තද කරොත් ඇණ කැඩෙන්න පුලුවන්. අනික කතිර රටාවට ටිකෙන් ටික තමයි ඇණ හිරකරන්නෙ.


    පේපර් කටර් එකෙන් පරණ පැකින් කෑලි සුද්දකරන්න ලේසියි...
    View attachment 157477
    නිකම්ම පැකින් දැම්මත් සීල් වෙනව. නිකමට වගේ ගෑස්කට් සීලන්ට් ටිකකුත් ගෑව....
    View attachment 157479


    පින්තූර 10ට වඩා දාන්න බෑලු..... තියෙන්නෙත් ඔච්චර තමයි ඉතිං... ඊටපස්සෙ ඔය පළුවත් හයි කොරල වැඩේ අහවර කරා.....



    මේ තියෙන්නෙ මම මීට කලින් අතගහල කිරියට දාපු මිකැනික් වැඩක්....

    https://elakiri.com/threads/ලොක්ඩවුන්-පළමු-දවස-car-engine-tune-up.1989932/
    super Bro. Thanks iNfo and sharing 💪🏻❤️🙏🏻