බයික් පදිද්දි hand free භාවිතා කරන්න තහනම්ද?

MADURU

Active member
  • Sep 19, 2014
    677
    178
    43
    බයික් පදිද්දි hand free භාවිතා කරන්න තහනම්ද?

    බයික් පදිද්දි hand free භාවිතා කරන්න තහනම්ද?
    Call ගන්න සින්දු අහ එක තහනම්ද
    දඩ කොල ලියන්න පුලුවන්ද
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    bump

    oya mokak karath parissamin yamalla :( bike kiyannema risk ekak. sindu ahaddi/handsfre use karaddi awadane ahakata yanawane bn, boruwata mokatada risk ekak ganne :no: :baffled:
     

    Run_away

    Member
    Nov 15, 2018
    230
    17
    0
    අනේ මේ අවධානෙන් පාරෙ පලයන් අනික් මිනිස්සුන්ට වාතයක් නොවී හෑන්ඩ් ෆ්‍රී ගහන් හැමිනෙන්න නොයා
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    නීතිය මොකක් උනත් හෑන්ඩ්ෆ්‍රී ගහගෙන කොහොමද බන් බයික් එකක් පදින්නේ?අඩුමගානේ හෝන් එකක් ගහන එකවත් ඇහෙනවද?
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    අනේ මේ අවධානෙන් පාරෙ පලයන් අනික් මිනිස්සුන්ට වාතයක් නොවී හෑන්ඩ් ෆ්‍රී ගහන් හැමිනෙන්න නොයා

    Sirawata
     

    London Moris

    Well-known member
  • Aug 22, 2015
    892
    499
    63
    පිස්සුද බං හරක් වැඩ නොකර ඉඳපන්.. ඕනෙම නම් බ්ලූටූත් earpiece එකක් ගනින්, ඒක එක කනකට විතරනෙ..