ඔලුව වැදුණු මන් දන්න දෙන්නෙක් මැරුණා .....

Half helmet illegalganu kenek marila thibbe iye pereda ara bage labbak dagena gihi simenthi kanuwaka oluwa wadila. honda fullface ekak danna one ara ibi katta wage labba nathuwa![]()
eka nan dan na.ara ganu dana mal mal andala thiyena ewa nan meloma safetyk naHalf helmet illegal

Chance ekak tiyenawanam bike ayin karapan. Patta saapayak. Oka gaththa gaman godak unta gonek awesa wela ehen mehen daanna gihin marenawa.ඔලුව වැදුණු මන් දන්න දෙන්නෙක් මැරුණා .....
Bike akak padaganna bari ponnayooooChance ekak tiyenawanam bike ayin karapan. Patta saapayak. Oka gaththa gaman godak unta gonek awesa wela ehen mehen daanna gihin marenawa.
nathan hondata paarey yanakota mokek hari unwa yata karan yanawa.
attakChance ekak tiyenawanam bike ayin karapan. Patta saapayak. Oka gaththa gaman godak unta gonek awesa wela ehen mehen daanna gihin marenawa.
nathan hondata paarey yanakota mokek hari unwa yata karan yanawa.