බය නැතුව ඕනෑම IDM Version එකක් අප්ඩේට් කරන්න

jk perera

Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර

    11.gif
    11.gif
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    මරුසිරා;15473221 said:
    මේකේ පට්ට ව්යිරස්ද කොහෙද මචන් උබේ ඇවාස්ට් එක වැඩ කරන්නේ නැද්ද කොහෙද .වින්ඩෝ 8 වල COMODO එකෙන් නම් පන්න පන්න අල්ලනවා . DISABLE කරලා පැච් කරලා COMODO එක TRAINING MODE දැම්මහමත් IDM EXE එක DELETE කරනවා ..

    කොල්ලනේ ඕක දාන්න නම් එපා :no:

    මේකට අලුත් එකක් හොයල දාපන් මචෝ ..WINDOWS 8 වැඩකරන :P

    Avast , Kasper , Eset me mokenwath allan neban
     

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    Torrent download karanna puluwan podi plugging ekak daganna one

    Meka balapanko


    http://goo.gl/itv1lj

    ස්ටුට්යි සහෝ .මගේ WIN 7 IDM හොදට වැඩකරනවා .(එකත් හච්ක් එකක්) WIN 8 වලදී එක හරිගියේ නෑ .WIN 8 සුපිරි නිසා එකත් IDM ඔබාගන්න බැලුවේ .:( අවුලක් නෑ මේක අරවගේනම් :P:P
    ඔන්න යුතුකම් ඉටුකලා ....රේප් +2http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/11.gif
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    මරුසිරා;15474173 said:
    ස්ටුට්යි සහෝ .මගේ WIN 7 IDM හොදට වැඩකරනවා .(එකත් හච්ක් එකක්) WIN 8 වලදී එක හරිගියේ නෑ .WIN 8 සුපිරි නිසා එකත් IDM ඔබාගන්න බැලුවේ .:( අවුලක් නෑ මේක අරවගේනම් :P:P
    ඔන්න යුතුකම් ඉටුකලා ....රේප් +2http://www.elakiri.com/forum/images/icons/sq/11.gif

    ස්තුතියි සහෝ
     

    Pinimuva

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    1,026
    375
    83
    math damma ...meka virus ekak tamayi ...ape com wala mona hack karannada ...personal dewal tiyanawanam meka danna epoo...

    4X8ZvOB.jpg
     
    Last edited:

    Pinimuva

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    1,026
    375
    83
    IDM patch install kara norton off karala...eth wadak na ban norton on karapu gamanma iDM ekama makala damma...sure ekatama meka patta virus ekak ....sorry tamayi ...