බලශක්තිය වෙනත් රටක පාලනයට දුන්නම වෙන දේ

Bitter Truth

Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,464
    47,533
    113
    Seeta Aur Geeta Running GIF
     
    • Haha
    Reactions: vibhashana

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    Ithin Sampur eka hadanna dunnam iwaryi neh,

    Norochchole th masa keeyak late wunada picketing handa,

    Kisima valid reason ekak nathiwa development project halt karana pressure group walin e project eka late wuna eke cost eka ganna ona,

    hariyata port city eka late karata china lankwata fine ekak gahuwa wage,

    eheta meheta kamba adillen nathiwenne sahenna watina chances,

    ex: Elevated Rail Project eka
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus and 2osama

    Ulti

    Well-known member
  • Jan 25, 2023
    1,180
    2,417
    113
    චීන්නුත් ඕකම කරා පකිස්ථාන් කාරයන්ට උංගෙ නයක් ගෙව්වෙ නැති සීන් එකකටද කොහෙද
     
    • Like
    Reactions: vibhashana

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    🤣🤣🤣මොන ගොබ්බයෙක්ද මේ..තොපි වගේ නූගත් ජෙප්පොන්ටම හොඳයි.🤣🤣
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත

    මෝඩ මූසලයා පලස්තීනය ඇතුලේ විදුලිබලාගාර නැහැ
    උදාහරණයකට අරන් තියෙන්නේ පොන්ස් , අපේ රටේ තියෙන ටික චිනේටයි ඉන්දියාවටයි විකුණලා දැම්මට පස්සේ අපිටත් ඔය දේ වෙන්න පුළුවන් .මොකක් හරි ප්‍රශනයක් උනොත්
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ

    මේ ජෙප්පන්ගේ දෙබඩි පිළිවෙත

    Video: JVP complains against Sampur Power Plant​



    උදාහරණයකට අරන් තියෙන්නේ පොන්ස් , අපේ රටේ තියෙන ටික චිනේටයි ඉන්දියාවටයි විකුණලා දැම්මට පස්සේ අපිටත් ඔය දේ වෙන්න පුළුවන් .මොකක් හරි ප්‍රශනයක් උනොත්
    චීනයට නෙවෙයි ඇමරිකාවට වික්කත් ඒවයෙ වැඩ කරන්නේ ලංකාවේ එවුන් pons. ඒ බලාගාර තියෙන්නේ ලංකා ආන්ඩුවේ බල ප්‍රදේශයේ . ඕනෑම වේලාවක කොම්පැණි එක ආණ්ඩුවට ගන්න පුළුවන්

    ඔවා උදාහරණයට ගන්න වෙන්නේ සාම්පූර් බලාගාරයේ වැඩ නවත්වන්න කියලා උසාවි යන මෝඩ හැත්තක් ලංකාවේ ඉන්න නිසා 🤮
    ------ Post added on Oct 22, 2023 at 7:52 PM
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත

    මේ ජෙප්පන්ගේ දෙබඩි පිළිවෙත




    ඔවා උදාහරණයට ගන්න වෙන්නේ සාම්පූර් බලාගාරයේ වැඩ නවත්වන්න කියලා උසාවි යන මෝඩ හැත්තක් ලංකාවේ ඉන්න නිසා 🤮
    ------ Post added on Oct 22, 2023 at 7:52 PM

    තියෙන බලාගාර ටික හාමුගෙන් බේරාගනින්කෝ පුළුවන්නන් . ඕකා යනකොට යන්නේ ඔක්කොම බලාගාර ටික වටේටම බෙදල දීලා
     
    • Haha
    Reactions: residue

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    උදාහරණයකට අරන් තියෙන්නේ පොන්ස් , අපේ රටේ තියෙන ටික චිනේටයි ඉන්දියාවටයි විකුණලා දැම්මට පස්සේ අපිටත් ඔය දේ වෙන්න පුළුවන් .මොකක් හරි ප්‍රශනයක් උනොත්

    :lol:අනේ කාලකන්නි JVP බල්ලෝ..රටේ විදුලි බලාගාර හදනකොට උද්ඝෝෂණය කරලා නැවැත්තුවා දැන් කියනවා වෙන රටවලට විකුණනවලු...වෙන රටවලින් බලශක්තිය අරන් යැපෙනවලු....තොපි වගේ මූසල හැත්තක් තූ විතරක්🤮🤮🤮
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    තියෙන බලාගාර ටික හාමුගෙන් බේරාගනින්කෝ පුළුවන්නන් . ඕකා යනකොට යන්නේ ඔක්කොම බලාගාර ටික වටේටම බෙදල දීලා
    හාමුගෙන් නෙවෙයි බේරා ගන්න ඕනේ ලයිට් කණුව ලට බෝම්බ තියපු ජෙප්පන් ගෙන්🤮

    ට්‍රන්ෆර්මට ලයිට් කණු කැඩුවා තමා ලා්කාන්ත

     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    හිනාවෙලා නිකන් ඉඩහන් අදාල නැති දේවල් නං දාන්න එපා මෙතන. වේදනා විදින්න වෙයි හොදේ :ROFLMAO:

    මොනාද පකෝ වේදනා..තොපිනේ රට කෑවේ සක්කිලි ජෙප්පා..රාජපක්ෂ කෙනෙක් බලේ ඉන්න කොට බෙට්ට හිරවෙලා වගේ කොයි වෙලෙත් පාරේ උද්ඝෝෂණ..සිරසත් ඵක්ක ඵකතු වෙලා බිල්ලො මවලා තව පොඩ්ඩෙන් රටටම කන්නත් නැති කරනවා ගොවියෝ අවුස්සලා.තොපි යකෝ තිරිසන්නු.අමන සක්කිලි🤮🤮දැන් කෝ තොපේ උද්ඝෝෂණ?ලප කොටා පොන්නයා වගේ ඉන්නේ දැන්..
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113

    බලශක්තිය වෙනත් රටක දුන්නම වෙන දේ නෙමේ

    රටෙන් 80% වෙන රට වලින් එලවපු උන් ඇවිත් මංකොල්ල කෑවම වෙන දේ

     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    ada kanchanaya kiwwa daily price update ekakata ikmain yanna wenawa kiyala... bayyonta kela ona wena ekak naa eeta passe... :lol: :lol: ada news ahapanko....
     
    • Haha
    Reactions: vibhashana