බාන්න ෆිල්ම්ස් කියාපල්ලකෝ....

KasunKDP

Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    බාන්න ෆිල්ම්ස් කියාපල්ලකෝ....

    mystery, dark, crime , serial killer, ගොඩක් depressive වගේ film තමා හොඳ... :)

    බැලුවට පස්සේ, හපෝ මේ මේලෝකේ මහා fucked up place එකක් කියල හිතෙන ජාතියේ film හොදා... :)
     

    thomian

    Well-known member
  • May 20, 2011
    12,814
    18,014
    113
    martyr-blu-ray.jpeg



    2008 eka balapan
     
    Last edited:

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    I Spit On Your Grave (1978)



    dm4.jpg

    martyrs eke hollywood remake eka baluwa itawada oya version eka godak horificlu ne ..uba mathak karapueka hodai banna one.. thanks...

    human centpade nam balanna appiriyai

    i spiton your grave aluth remake 3 ma baluwa oya parana eka balala wadakweida .?

    thanks...
     

    thomian

    Well-known member
  • May 20, 2011
    12,814
    18,014
    113
    martyrs eke hollywood remake eka baluwa itawada oya version eka godak horificlu ne ..uba mathak karapueka hodai banna one.. thanks...

    human centpade nam balanna appiriyai

    i spiton your grave aluth remake 3 ma baluwa oya parana eka balala wadakweida .?

    thanks...

    parana eka baluwe OL kale ban man...eke amuthu gathiyak tibba aluth ekata wada ;)