mamath oka kiyanna hadala nikam hituiya......... gov salli one na BIT salli walin puluwan UCSC eka run karanna....danatath ehemai.....ekane unuth BIT eke qulity standard eka UCSC CS level ekatama thiyan inne.....
govt eken kohomath salli denne na ban UCSC ekata.. colombo science eken balan inne UCSC eka unge faculty ekata join karaganna. eth ekata director ida denne na. ehema unoth BIT sallith science eke un gasakanawa.
samaharu kiyanne dr. samaranayakata UCSC eka patan ganna kisi kenek help kale na kiyala. govt eke sallith nathuwa miniha meka patan aran run kale BIT salli walin




