බැඳපු උන් වරෙල්ලා.. උඹලට බැඳලා හරි ගියාද?

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,550
    7,968
    113
    මේකයි බන්.. මම මෙච්චර කාලයක් බ්‍රේක් අප් එකෙන් පස්සේ තනියෙන් හිටියේ.. කෙල්ලෝ අරහන් වෙලා.. මට මේ ප්‍ර්පෝසල් එකක් ඇවිල්ලා.. කෙල්ලත් අවුලක් නෑ.. උගත්කම එහෙම තියෙනවා.. ලස්සනයි. ගමක එකක්..

    උඹලට බැන්ඳට පස්සේ හරි ගියාද ? වැරදුනාද? බැඳලා ජීවිතේ හරි මගට ආවද? දියුණු උනාද ? කෙල්ලගේ පැත්තෙන් සපෝට් එකක් ලැබුනද ? මොකද මේ අද ආර්ථිකේ එක්ක ටිකක් වත තියෙන එකෙක් බන් බඳින්න ඕනේ.. නැත්නම් ඔළුව උස්සනවා බොරු..

    බැඳපු උන් කොටාගෙන පලයල්ලා..
     

    sihan

    Well-known member
  • Apr 7, 2007
    1,598
    1,003
    113
    machan ubata oya prashna wena kenekgen ahanna hithenawa nan badinna epa. thawa tikak mature wela idapan.

    මේකයි බන්.. මම මෙච්චර කාලයක් බ්‍රේක් අප් එකෙන් පස්සේ තනියෙන් හිටියේ.. කෙල්ලෝ අරහන් වෙලා.. මට මේ ප්‍ර්පෝසල් එකක් ඇවිල්ලා.. කෙල්ලත් අවුලක් නෑ.. උගත්කම එහෙම තියෙනවා.. ලස්සනයි. ගමක එකක්..

    උඹලට බැන්ඳට පස්සේ හරි ගියාද ? වැරදුනාද? බැඳලා ජීවිතේ හරි මගට ආවද? දියුණු උනාද ? කෙල්ලගේ පැත්තෙන් සපෝට් එකක් ලැබුනද ? මොකද මේ අද ආර්ථිකේ එක්ක ටිකක් වත තියෙන එකෙක් බන් බඳින්න ඕනේ.. නැත්නම් ඔළුව උස්සනවා බොරු..

    බැඳපු උන් කොටාගෙන පලයල්ලා..
    Ube wayasa keeyada?
    machan ubata oya prashna wena kenekgen ahanna hithenawa nan badinna epa. thawa tikak mature wela idapan.
    ------ Post added on May 11, 2022 at 3:19 PM
     

    Anathai

    Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,550
    7,968
    113
    machan ubata oya prashna wena kenekgen ahanna hithenawa nan badinna epa. thawa tikak mature wela idapan.


    Ube wayasa keeyada?
    machan ubata oya prashna wena kenekgen ahanna hithenawa nan badinna epa. thawa tikak mature wela idapan.
    ------ Post added on May 11, 2022 at 3:19 PM
    advice ekak deepanko sernior kenek widiyata....
     

    bladeable

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    2,185
    -86
    113
    Taman kamaty de karahan bn , dn issara wage newei nidahase innai balanne minissu ,badinnama one nan witarak badahan
     

    bokaRaj

    Well-known member
  • Dec 4, 2008
    3,332
    7,230
    113
    610c1ef5ba5b8b113e7a7d04ab92989e.gif
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මේකයි බන්.. මම මෙච්චර කාලයක් බ්‍රේක් අප් එකෙන් පස්සේ තනියෙන් හිටියේ.. කෙල්ලෝ අරහන් වෙලා.. මට මේ ප්‍ර්පෝසල් එකක් ඇවිල්ලා.. කෙල්ලත් අවුලක් නෑ.. උගත්කම එහෙම තියෙනවා.. ලස්සනයි. ගමක එකක්..

    උඹලට බැන්ඳට පස්සේ හරි ගියාද ? වැරදුනාද? බැඳලා ජීවිතේ හරි මගට ආවද? දියුණු උනාද ? කෙල්ලගේ පැත්තෙන් සපෝට් එකක් ලැබුනද ? මොකද මේ අද ආර්ථිකේ එක්ක ටිකක් වත තියෙන එකෙක් බන් බඳින්න ඕනේ.. නැත්නම් ඔළුව උස්සනවා බොරු..

    බැඳපු උන් කොටාගෙන පලයල්ලා..
    proposal set wunee pattarenda?
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    Kasadayak Kalama Jeewithey Wenama Ath Dakeemak Labenawa...
    Samaharunta Aka Hondatama Hondai Samaharunta Ehema naha...
    Mata nam Uparima Hondai.. heythuwa Dan Api wenuwen kenek innawa kiyana feelin Eka nisa poddakk eyala ta depend wela ape wadey thawa smoothly karagena yanna p[uluwan.