thama nam ehema deyak aranchi une na..hambuna gaman kiyannamBadinna kalin kam sepa widinna me wage tricks nedda?
Api thaama podi lamai.

ayyo..piriminta giya kalak..pagawa delai weda karaganna wenne..


මරු ආතල් ඒකත්

thama nam ehema deyak aranchi une na..hambuna gaman kiyannamBadinna kalin kam sepa widinna me wage tricks nedda?
Api thaama podi lamai.

ayyo..piriminta giya kalak..pagawa delai weda karaganna wenne..


මරු ආතල් ඒකත්


මම කියන්නංකො අක්කට
![]()
dan wath tikak seelachara weyan 




kama sutra eke download link eka illanne mona paiyyakatadaKam Sepayehi Eli Geli Inna Ekath Hoda Ne
Mona Sepath Dukak Machan
Hema Dekama Depeththak Thiyenawa
Limit Ekak Thiyenawa
Owa E Welawata Mathak Wena Ekekye Itin![]()
අඩෝ කොහොමත් ගෑනිත් එක්ක ගෙදර දොර කටයුතු සහයෝගයෙන් කල යුතුමයි.
මොකද දැන් ගෑනුත් ජොබ් කරනවනේ. ඒක නිසා අනිවා ගෑනිට උදවු කල යුතුයි හොද පවුල් ජීවිතයකට




Kam Sepayehi Eli Geli Inna Ekath Hoda Ne
Mona Sepath Dukak Machan
Hema Dekama Depeththak Thiyenawa
Limit Ekak Thiyenawa
Owa E Welawata Mathak Wena Ekekye Itin


