බිට්කොයින් වල මෙහෙම දෙයක් කරන්න බැරිද?

helphelp1

Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    facebook Group එකක් හදල කොයින් වර්ගයක් එකපාර සාමාජිකයන් 10000 විතර ඒ කාසිය බයි කරොත් මිල ඉහල යනවා නේද?
    මේ අදහස වංචා අදහසක් නම් කියන්න.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    උබ ඕක අද හොයා ගත්තා ට ඇත්තටම ඕක හොයා ගෙන ගොඩක් කල් 🤣🤣
    උන්ටත් කලින් නාකි මයිනගෙ සෙට් එක ඕව්ව ස්ටොක් මාකට් එකට ඇප්ලයි කරල මිනිස්සුන්ගෙ සල්ලි හොරාකෑවෙ
     
    • Like
    Reactions: helphelp1

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    උන්ටත් කලින් නාකි මයිනගෙ සෙට් එක ඕව්ව ස්ටොක් මාකට් එකට ඇප්ලයි කරල මිනිස්සුන්ගෙ සල්ලි හොරාකෑවෙ
    උඹේ ගෑනිගේ පෙට්ටිය කැඩුවේ නාකි මයිනා වෙන්න ඇති🤣
     

    Pasiya007

    Active member
  • Jul 26, 2021
    219
    143
    43
    It's manipulation. Dammika pererala lankawe stock market eke karanne oka thama. Fake pump karala up wei kiyala hithan udin salli dana minissunge serama salli tika horakan karanawa. USD walin oka karanna millions or billions usdt ona wei. Ita wada lesi lankawe stock market eke oka try karanna 😂😂 be like Dammika