blok blok blok
minihada bn ee?
chichige bokkawal thama ithinThey features in everyweek on danu tv
blok blok blok
minihada bn ee?
chichige bokkawal thama ithinතාම බැඳලා නෑ නේද පුටේ? බැන්ඳට පස්සේ කියපංකෝ කොඳුරනවද ඝන්ටාර ගහනවද කියලා.ගෑණු දැරිවියෙක් නම් හිමීට කතා කරන්න ඕන.මගේ එක්කෙනා නම් එහෙමයි. කණට කොදුරනවා වගේ එයා කතා කරන්න ගත්තම. කෑගැහිලි නෑ, කච කච සද්ද නෑ.
![]()
දෙන්නම හිතා ගන්න බැරි තරම් love . මේ love දෙක එක පාර run කරපුවා නෙවේ . එකක් ඉවර වෙලා එකක්තමන්ට ඇත්තටම ආදරෙයි කියලා දැනෙන කෙනක්ව තමයි බඳින්න හොඳම.
එයා ලාංකික කතක් නෙවේ මහත්තයෝ.තාම බැඳලා නෑ නේද පුටේ? බැන්ඳට පස්සේ කියපංකෝ කොඳුරනවද ඝන්ටාර ගහනවද කියලා.
Emios ද මන්දාkarma shaktiya anuwa tama set wenne![]()
@Stimulus mind aiyage gantare gahaiතාම බැඳලා නෑ නේද පුටේ? බැන්ඳට පස්සේ කියපංකෝ කොඳුරනවද ඝන්ටාර ගහනවද කියලා.
එයා ලාංකික කතක් නෙවේ මහත්තයෝ.![]()
inception මතක් උනා
inception මතක් උනා

kule nam awlak ne. a unata samahara kula wala gam pitin inna area thinawa. patta kujitha seen. unge vibe eka henama adu kule.
ehema unge 5% wage hoda kello innawa anith un nam kujithai.
පොලොවේ පය ගහලා ඉන්න එකක්ද බලපන් ඉස්සෙල්ලා.එහෙම එකියක් නම් උඹ ජිවිතේ අන්තිම අඩියට වැටුනත් දවසටත් උඹ එකක් ඉදියි.
අනික අරපිරිමැස්ම.හුගක් උන් ඕක පටලෝ ගන්නවා කුණුකම / ප්රේතකම් එක්ක.නාස්තිකාර ගෑණියෙක් සෙට් වුනොත් ,උඹ කොච්චර හම්බ කරලා ගෙනත් දුන්නත් අරෙහෙ බලලා මෙහේ බලද්දී වාෂ්ප වෙලා,හැදෙන ලමයිනුත් ඒ වගේමයි හැදෙන්නේ.ආයේ දෙකක් නෑ.උඹත් නාස්තිකාරයෙක් නම් ඕක ප්රශ්නයක් වෙන එකක් නෑ.
අනිත් එක පිළිවෙල,පිරිසිදුකම.. ඕවා නම් ඒකිගේ ගෙදර ගිහින් තමයි බලන්න ඕනේ..කාමරයට ,කුස්සියට ගිහින් බැලුවම අදහසක් ගන්න පුලුවන් වෙයි.අම්මා වගේ තමයි දුව හැදෙන්නෙත්.
ඔය එකක් වත් වැඩක් නෑ යකෝ උයන්න බැරි නම්..![]()
mageth asama type eka. Wediya kalabala nathi calm lassana kellek. Ex nam wisekara baduwak. Eki kiyawanna gattama epa wenawaගෑණු දැරිවියෙක් නම් හිමීට කතා කරන්න ඕන.මගේ එක්කෙනා නම් එහෙමයි. කණට කොදුරනවා වගේ එයා කතා කරන්න ගත්තම. කෑගැහිලි නෑ, කච කච සද්ද නෑ.
![]()