we can't guess our luck in marriage, right!Its the matter of luck 🫠
එක්කෙනෙක් ඉන්නවා දැන්. ගොඩක් මගේ වැඩ වලටත් help කරනවා. මේකේ අය කියපු ඔක්කොම වගේ qualities තියෙනවා. මන් හිතනවා මගේ choice එක හරි කියලා.what happend brooooo?
කෙල්ලව එක්ක මුලින් චැටක් දාලා බලපන්. කතාව දිගටම යනව නම් ජෝක් කරලා බලපන් මේකිට ජෝක් කියන ඒවා තේරෙනවද කියලා. ඒකිට ජෝක් තේරෙන්නේ නැත්තම් සීරියස් නම් අවුල්. අනික සෙකස් ප්ලෑන් මොනවද අහපන්. කෙල්ලො කැමතියි කොල්ලා කතාව පටන් ගන්නවනම්. එකෙදිත් අවුල්නම් අහපන් විවෘථව කතා කරන්න කියල. ඒකත් බැරිනම් අතෑරපන්. කෙල්ල කැම්පස් නම් ඩිග්රිය ඔලුවේ තියන්නම් ඉන්නේ අතෑරපන්. අනිත් මිනිස්සු ගැන කෙල්ලගේ තියෙන ආකල්ප බලපන්. අවුල්නම් අතෑරපන්. ගෑණු ගති අඩු නම් අතෑරපන්.මොනවද බලන්න ඕනේ.
ආශ්රය කර කර බලන්න ගියාම දෙගොල්ලොන්ගේම හිත රිදෙනවා . මම දැනට 2 ක් ආශ්රය කරා එකක් ඉවර වෙද්දී එකක් වගේ .හැබැයි අවසානේ එච්චර සතුටුදායක නෑ . මට කෙසේ වෙතත් එයාල ටිකක් රිදුනා මට වඩා . ඔය ඔක්කොම කිසි දෙයක් හොයන්නේ නැතුව සෙට් වෙලා .
Biridak widiyata thora ganna kello nea ban...e kiyanne marry karanne nethiwa , ashraya witharak karahanමොනවද බලන්න ඕනේ.
ආශ්රය කර කර බලන්න ගියාම දෙගොල්ලොන්ගේම හිත රිදෙනවා . මම දැනට 2 ක් ආශ්රය කරා එකක් ඉවර වෙද්දී එකක් වගේ .හැබැයි අවසානේ එච්චර සතුටුදායක නෑ . මට කෙසේ වෙතත් එයාල ටිකක් රිදුනා මට වඩා . ඔය ඔක්කොම කිසි දෙයක් හොයන්නේ නැතුව සෙට් වෙලා .
කොටු පනින්නේ නැතාවෙන්න හුකපන්. ඇවිදගන්න බැරිවෙන්නම. හිල් 3 ටම ඇරපන්. ගෑණු ආසයි හුකනවට.lassna unt wdak nne bn, kotu paninwa nm
මම මේ ටිකට තේරුම් ගත්තේ තමන්ගේ plan, ඉස්සරහට change කරන්න ඉන්න දේවල් ගැන කියන්න ඕනේ පැහැදිලිව. නැත්තම් අව්ලක් වෙනවමයි.ආගම මාරු කරලා පරණ වැන්ද පිළිම වලට ගල් ගහන එක කැත හින්දා ඇද කුද කියන්නෙ නෑ.කෙල්ලව එක්ක මුලින් චැටක් දාලා බලපන්. කතාව දිගටම යනව නම් ජෝක් කරලා බලපන් මේකිට ජෝක් කියන ඒවා තේරෙනවද කියලා. ඒකිට ජෝක් තේරෙන්නේ නැත්තම් සීරියස් නම් අවුල්. අනික සෙකස් ප්ලෑන් මොනවද අහපන්. කෙල්ලො කැමතියි කොල්ලා කතාව පටන් ගන්නවනම්. එකෙදිත් අවුල්නම් අහපන් විවෘථව කතා කරන්න කියල. ඒකත් බැරිනම් අතෑරපන්. කෙල්ල කැම්පස් නම් ඩිග්රිය ඔලුවේ තියන්නම් ඉන්නේ අතෑරපන්. අනිත් මිනිස්සු ගැන කෙල්ලගේ තියෙන ආකල්ප බලපන්. අවුල්නම් අතෑරපන්. ගෑණු ගති අඩු නම් අතෑරපන්.
1. Educationමොනවද බලන්න ඕනේ.
ආශ්රය කර කර බලන්න ගියාම දෙගොල්ලොන්ගේම හිත රිදෙනවා . මම දැනට 2 ක් ආශ්රය කරා එකක් ඉවර වෙද්දී එකක් වගේ .හැබැයි අවසානේ එච්චර සතුටුදායක නෑ . මට කෙසේ වෙතත් එයාල ටිකක් රිදුනා මට වඩා . ඔය ඔක්කොම කිසි දෙයක් හොයන්නේ නැතුව සෙට් වෙලා .
21+ still no love, only shakingඑක්කෙනෙක් ඉන්නවා දැන්. ගොඩක් මගේ වැඩ වලටත් help කරනවා. මේකේ අය කියපු ඔක්කොම වගේ qualities තියෙනවා. මන් හිතනවා මගේ choice එක හරි කියලා.
මට 29 යි බං.ඔහොම ඉඳපන් තව.21+ still no love, only shaking
හොයා ගන්නත් වෙනවනේ සපේක්ෂව හරිබිරිඳක් විදිහට කෙල්ලෝ එකෙක්වත් සෙට් වෙන්නේ නැහැ බන්
එහෙම ඕන නම් දික්කසාද වෙච්ච අය තමයි හොඳ