ekama de thiyagena innawata wada aluth dewal karala ewa widinna one
bump
good post
Warren Buffett stock market investe karana ayagen wadipurama diyunu una kena
![]()
Valuable Post bro, Rep added![]()
supiriiiiii macho
TFS!rep+
true![]()
අඩෙ අප්ප මරු නේ...






වෙන්ඩ ඇති බන් ,,,,repost mchn , any way nys
පොඩ්ඩක් කුනුකමනම් වැඩි වගේ තමා........habai tikak kunu kama thiyenawa ne![]()
![]()
mama nam asai jeevite widinawa nam mokada maruna dawasata oya minihata oya mukuth naekama de thiyagena innawata wada aluth dewal karala ewa widinna one
![]()
eth eyage diunuwe rahasath ekama wenna athi![]()
thanks post kalata

















හැබැයි ඉතින් ඔහොම කුණුකමට ජීවත් උනානං බිල් ගේට්ස් මේ වෙනකොට අගහරුත් සල්ලි වලට අරන්.................!!!!