බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න හිතන් ඉන්නවා. උදව් &#34

Smart1

Member
Feb 14, 2015
30
1
0
බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න හිතන් ඉන්නවා. උදව් &quo

මම බිස්නස් එකක් පටන් ගන්න හිතන් ඉන්නව. දන්නා කට්ටිය පොඩ්ඩක් උදව් කරනවද?

බිස්නස් එකට ලෝන් එකක් ගන්නේ කොහොමද බැංකුවකින්? බිස්නස් ප්ලෑන් එකක් ලියන්න ඕනෙද? මොකක්ද මුලින්ම කරන්න ඕනේ?
 
Last edited:

Smart1

Member
Feb 14, 2015
30
1
0
මචන්ලා බම්ප් එකක් වත් දාල සප් එකක් දෙන්න.
 

CloudX64

Well-known member
  • Nov 26, 2014
    9,383
    10,301
    113
    Winterfell
    112.gif
    BUMP
    rasta.gif
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,983
    1
    9,804
    113
    Gampaha
    singlish ba..

    ehema bank loan ekak nam awata giyata denne na.. uba mulinma current account ekak UBE NAMATA open karapan. ita passe ubema salli ehen mehen dala loku turnover ekak hada ganin. passe e turnover eka business eke sallii kiyala ubata mechcharak business thiyenawa kiyala mulinma 50,000 loan ekak pass karaganna puluwan. eka hariyata settle kalama tika tika wadi karagena 10M wage yanna puluwan..

    1st time ma 1M wage business loan ekak gannawa kiyanne loku process ekak.. mama e gana nodani.
     

    Smart1

    Member
    Feb 14, 2015
    30
    1
    0
    singlish ba..

    ehema bank loan ekak nam awata giyata denne na.. uba mulinma current account ekak UBE NAMATA open karapan. ita passe ubema salli ehen mehen dala loku turnover ekak hada ganin. passe e turnover eka business eke sallii kiyala ubata mechcharak business thiyenawa kiyala mulinma 50,000 loan ekak pass karaganna puluwan. eka hariyata settle kalama tika tika wadi karagena 10M wage yanna puluwan..

    1st time ma 1M wage business loan ekak gannawa kiyanne loku process ekak.. mama e gana nodani.

    Machan mata eka parata 10 million wath ganna one. Idamak aragena building ekak karana wadakata. Aluthen patan ganna business ekakata widihatai loan eka ganna hoyanne.