singlish ba..
ehema bank loan ekak nam awata giyata denne na.. uba mulinma current account ekak UBE NAMATA open karapan. ita passe ubema salli ehen mehen dala loku turnover ekak hada ganin. passe e turnover eka business eke sallii kiyala ubata mechcharak business thiyenawa kiyala mulinma 50,000 loan ekak pass karaganna puluwan. eka hariyata settle kalama tika tika wadi karagena 10M wage yanna puluwan..
1st time ma 1M wage business loan ekak gannawa kiyanne loku process ekak.. mama e gana nodani.