බුකියෙන් කැබැල්ලක් සැට් කරගන්නේ මෙහෙමයි.. Beginner to Pro..

Stimulus mind

Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,021
    153,086
    113
    ඔයි අනිත් අය වගේ ද මෙයා. :) :love:

    ASMR Darling.jpg
     
    Last edited:

    PrasangaSPerera

    Well-known member
  • Jul 18, 2020
    7,390
    13,167
    113
    e ithin ubaala danna tharama thama

    :lol: :lol: :lol:
    හරි මචං එල...දැනුවත් වුනා.... :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    ඔයි අනිත් අය වගේ ද මෙයා. :) :love:

    View attachment 146436
    මේ උඹ කොහෙන්ද පාත් වුනේ...පලයං යන්ඩ....හැමදාම කිචි කවනව,නාරි රූප දාල...:love2::love2::lol::lol:
    ------ Post added on Oct 4, 2021 at 6:55 PM
     

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    කොල්ලෙක් ඉන්නවද කියලා ශේප් එකේ අහගන්න පුලුවන් මේ විදියට. (අත්දුටුයි, සාර්ථකයි)

    රෑ වෙලා chat එකකට සෙට් වුනොත් ශේප් එකේ මෙහෙම කියහං

    “මේ මම මේ අහන්නම්යි හිටියේ. ඔයාට boyfriend කෙනෙක් ඉන්නවද? මොකද මෙහෙම chat කරනවා දැක්කොත් පොරට අවුල් යයි නේ. අනික මම එහෙම අවුල් වෙනවට කැමතිත් නෑ.”

    ඉන්නවනම් ඉන්නවා කියයි. උඹට අකමැති නම් එත් ඉන්නවා කියයි. අවුලක් නැත්තම් “අනේ නෑ” කියයි.
     
    • Love
    Reactions: Heshan Daminda

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,021
    153,086
    113
    එහෙම කිව්වට උඹ දාපන්, බල බලා ඉන්න එක විතරයි බන් තියෙන විනෝදෙ.... :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    මං ම දාන එකේ මේ සැරේ hodakolla ට කියමු දාන්න කියලා. කොහොමද එයාගෙ ටේස්ට් එක කියලා බලන්න. :yes:
     

    PrasangaSPerera

    Well-known member
  • Jul 18, 2020
    7,390
    13,167
    113
    මං ම දාන එකේ මේ සැරේ hodakolla ට කියමු දාන්න කියලා. කොහොමද එයාගෙ ටේස්ට් එක කියලා බලන්න. :yes:
    සිරා කතාව...හැමදාම රෂියන් කෑලි ගැන වැල් බයිල ගහන එකාගෙ වැඩකෑල්ලත් බලමුකො... :lol: :lol:
     

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    හරි මචං එල...දැනුවත් වුනා.... :ROFLMAO: :ROFLMAO:


    මේ උඹ කොහෙන්ද පාත් වුනේ...පලයං යන්ඩ....හැමදාම කිචි කවනව,නාරි රූප දාල...:love2::love2::lol::lol:
    ------ Post added on Oct 4, 2021 at 6:55 PM

    Hitha kalabala una ne :lol: :lol: :lol:

    මං ම දාන එකේ මේ සැරේ hodakolla ට කියමු දාන්න කියලා. කොහොමද එයාගෙ ටේස්ට් එක කියලා බලන්න. :yes:

    anna balapn kochchra watinwada kyl
     

    Mr.Thor

    Well-known member
  • Sep 26, 2011
    5,401
    3,775
    113
    Colombo
    Looks nam ada kale wadak na ban,
    hoda jobak , business target ekakta gihin,
    hoda car ekakin bahapan, kali ahagena passen enne :P

    oya poth wala inna bolada kello na ban dan, un balnne hoda salli tyna porak badala, secured future ekak ekka, athal eke inna. :rolleyes:
     

    YUMA

    Well-known member
  • Apr 10, 2010
    1,098
    812
    113
    Lanka
    me wediya hariyanne ne . dawasana eka like ekk hari dala attention eka aragena mokak hari udauwak hari wenamokak hari wediyekin katawata allaganna eka thamai hodama wede . anith de fb eke full open thyanna one yaluwot ekka ehema photo dala atta hora boru nathi porak kiyala penanna one .
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda