thogay tathtat ai ekk ponnyoMewa tama karanna wenne Ai nisa job nathi unama.
uber dubayi gyathee bnDubai inne meheth wada naha

හායි මිස්අනාත නූල...
මේකා වෙරි වෙලා පෝන් එක ඔබනවද කොහේසතුටු වෙයං GTRZ ට ආදානිගේ වෙඩිමට එන්ඩ කියපු නැති එක ගැන.
දැක්කනේ සකර්බර්ග්ට උන වැඩේ.![]()