උබ කියන විදියට හම්බයො මරාට සපොර්ට් නැ,. අනෙ හුකෙ. මෙහෙ ඔනි තරම් හම්බයො ඉන්නවා මරාට කඩෙ යන. සල්ලි වලට පුක දෙන හම්බයෙක් හොයා ගෙන කරන්න ඇති.
උබල පට්ට පොරවල් බන්, උබල හිතන හැමදේම හරි. බොරුයි කියල මාට්ටු උනත් උබලට ඇත්ත.
#යහපාලානේ_රෙද්ද_අස්සෙන්_බෙරේ
උබ කියන විදියට හම්බයො මරාට සපොර්ට් නැ,. අනෙ හුකෙ. මෙහෙ ඔනි තරම් හම්බයො ඉන්නවා මරාට කඩෙ යන. සල්ලි වලට පුක දෙන හම්බයෙක් හොයා ගෙන කරන්න ඇති.
උබ කියන විදියට හම්බයො මරාට සපොර්ට් නැ,. අනෙ හුකෙ. මෙහෙ ඔනි තරම් හම්බයො ඉන්නවා මරාට කඩෙ යන. සල්ලි වලට පුක දෙන හම්බයෙක් හොයා ගෙන කරන්න ඇති.
උබල පට්ට පොරවල් බන්, උබල හිතන හැමදේම හරි. බොරුයි කියල මාට්ටු උනත් උබලට ඇත්ත.
#යහපාලානේ_රෙද්ද_අස්සෙන්_බෙරේ
ane ban hema ඔෆිශියල් ekaka denmoth uta gedara thamai yanna wenne. anika meka my3ge wedakkiyala kauda ban kiwwe mama kiyanne me wede weradi meka karala thiyenne my3ta sup karana ekek kiyala witharai.samahara wita my3th mekata wirudda wei eka therun ganna,hemoma eka wage ne banමඩ පොස්ටර්, මඩ ඇඩ්ස් හැදුවෙ මෛත්රීද , මෙකෙන් දෙශපාලන වාසි ගන්නෙ මෛත්රීද ? මෛත්රීගෙ මිඩියා යුනිට් එකෙන් කරානම් මට පෙන්නපන් එක ඔෆිශියල් ෆැන් පෙජ් එකක හරි, ඔෆිශියල් යුටියුබ් චැනල් එකක හරි, ඔෆිශියල් ටුවිටර් එකක හරි මෙ විඩියො එක ශෙයා කරල තියෙනවා. මන් නම් දැක්කෙ මහින්දගෙ ලොල්ලො නම් හැම තැනම මඩ ගගහා මෙක දාලා තියෙනවා
ane ban hema ඔෆිශියල් ekaka denmoth uta gedara thamai yanna wenne. anika meka my3ge wedakkiyala kauda ban kiwwe mama kiyanne me wede weradi meka karala thiyenne my3ta sup karana ekek kiyala witharai.samahara wita my3th mekata wirudda wei eka therun ganna,hemoma eka wage ne ban
උබ බලපන් ඔය විඩියො එක තියෙනෙ my3 media unit කියල ඊයෙ හදපු youtube account එකක, එකෙ තව my3ගෙ ඇඩ්ස් දාලා තියෙනවා මෙක කරෙ my3 media unit එක තම කියල හිතෙන්න, බලපු ගමන් රැවටෙනවා තනිකර ෆේක්. හිතපන් මරා ඔනිම බලු වැඩක් කරනවා චන්දෙ කඩන්න. උබ හිත්නවද එහෙම එකෙක් බුදු දහම රකියි කියලා. බුදුන්ට කලින් තිරුපති ලොකු උන කලකන්නියා
උබ බලපන් ඔය විඩියො එක තියෙනෙ my3 media unit කියල ඊයෙ හදපු youtube account එකක, එකෙ තව my3ගෙ ඇඩ්ස් දාලා තියෙනවා මෙක කරෙ my3 media unit එක තම කියල හිතෙන්න, බලපු ගමන් රැවටෙනවා තනිකර ෆේක්. හිතපන් මරා ඔනිම බලු වැඩක් කරනවා චන්දෙ කඩන්න. උබ හිත්නවද එහෙම එකෙක් බුදු දහම රකියි කියලා. බුදුන්ට කලින් තිරුපති ලොකු උන කලකන්නියා
ya uba hari wenna puluwan machan weradi wennath puluwan mokada uba oya utube eke eka balan nethuwa uge FB real profile ekath balala hitiyan neda hoda
https://www.facebook.com/mohd.syakir.52
මඩ පොස්ටර්, මඩ ඇඩ්ස් හැදුවෙ මෛත්රීද , මෙකෙන් දෙශපාලන වාසි ගන්නෙ මෛත්රීද ? මෛත්රීගෙ මිඩියා යුනිට් එකෙන් කරානම් මට පෙන්නපන් එක ඔෆිශියල් ෆැන් පෙජ් එකක හරි, ඔෆිශියල් යුටියුබ් චැනල් එකක හරි, ඔෆිශියල් ටුවිටර් එකක හරි මෙ විඩියො එක ශෙයා කරල තියෙනවා. මන් නම් දැක්කෙ මහින්දගෙ ලොල්ලො නම් හැම තැනම මඩ ගගහා මෙක දාලා තියෙනවා
![]()
රාජපක්ශකරණ්යට තිත !!! මෛත්රී යුගයක අරම්භය![]()
කොටියට Mr ප්රබාකරන් කියල, බුද්ධි අංශ පාවා දීල, කොටියව ගිවිසුම් ගහල හුරතල් කරලා, කොටියට ගහද්දි යුද ජයග්රහණ හෑල්ලු කරපු එවුන් ගේ කතාවට අහුවුණ තවත් පල් මෝඩයෙක්. මොලේ තියෙන්නේ කෑම කන තැන ඉදන් අඩි 2.5ක් විතර පහලින් වගේ. කමක් නෑ.... උබල වගේ එවුන්ට මෛත්රී ම වේවා!



අනේ යකෝ තෝ මෙතන බොරු කියන්න එපා. ඕනේ එකෙක්ට තමන් වැඩ කරන්නේ කොහෙද කියන එක දාන්න පුලුවන්. එහෙනම් ඔය ඕන තරම් එවුන් ඉන්නේ වැඩ කරන්නේ Facebook එකේ කියල දාගෙන. වැඩ කරන තැනට ඕනේ මගුක් දාගන්න පුලුවන්. බොරු කියන්න එපා යකෝ ඔහොම. ඌ MY3 ගේ campaign එකක් කියල උඹට කියන්න තියෙන්නේ ඒක විතරයිනේ. මට වැඩක් නෑ උඹ මොකාට ඡන්දේ දුන්නත්. මේ වගේ ගොන් කතා කියන්න එපා බං මෙතන
මෙක මෛත්රීපාල සිරිසේන මහතාට මඩ ගහන්න නිල් බලුකා සොන්නයො කරන පහර වැඩක්. රැවටෙන්න එපා. හෙටින් පසු මෛත්රීපාලනයක් ඇති කරමු