බුදුදහමට ගැරහූ මුසල්මානුවා මොහොමඩ් ශකීර&

Jan 5, 2015
57
8
0
උබ කියන විදියට හම්බයො මරාට සපොර්ට් නැ,. අනෙ හුකෙ. මෙහෙ ඔනි තරම් හම්බයො ඉන්නවා මරාට කඩෙ යන. සල්ලි වලට පුක දෙන හම්බයෙක් හොයා ගෙන කරන්න ඇති.

උබල පට්ට පොරවල් බන්, උබල හිතන හැමදේම හරි. බොරුයි කියල මාට්ටු උනත් උබලට ඇත්ත.
#යහපාලානේ_රෙද්ද_අස්සෙන්_බෙරේ
 

zooza12345

Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    උබ කියන විදියට හම්බයො මරාට සපොර්ට් නැ,. අනෙ හුකෙ. මෙහෙ ඔනි තරම් හම්බයො ඉන්නවා මරාට කඩෙ යන. සල්ලි වලට පුක දෙන හම්බයෙක් හොයා ගෙන කරන්න ඇති.

    wennath puluwan nowennath puluwan eth winasa wenne ape agama hebei bainne karapu ekata neme chande illana unta patta mole ban meka karapu ekage
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    උබල පට්ට පොරවල් බන්, උබල හිතන හැමදේම හරි. බොරුයි කියල මාට්ටු උනත් උබලට ඇත්ත.
    #යහපාලානේ_රෙද්ද_අස්සෙන්_බෙරේ

    මඩ පොස්ටර්, මඩ ඇඩ්ස් හැදුවෙ මෛත්‍රීද , මෙකෙන් දෙශපාලන වාසි ගන්නෙ මෛත්‍රීද ? මෛත්‍රීගෙ මිඩියා යුනිට් එකෙන් කරානම් මට පෙන්නපන් එක ඔෆිශියල් ෆැන් පෙජ් එකක හරි, ඔෆිශියල් යුටියුබ් චැනල් එකක හරි, ඔෆිශියල් ටුවිටර් එකක හරි මෙ විඩියො එක ශෙයා කරල තියෙනවා. මන් නම් දැක්කෙ මහින්දගෙ ලොල්ලො නම් හැම තැනම මඩ ගගහා මෙක දාලා තියෙනවා
     

    zooza12345

    Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    මඩ පොස්ටර්, මඩ ඇඩ්ස් හැදුවෙ මෛත්‍රීද , මෙකෙන් දෙශපාලන වාසි ගන්නෙ මෛත්‍රීද ? මෛත්‍රීගෙ මිඩියා යුනිට් එකෙන් කරානම් මට පෙන්නපන් එක ඔෆිශියල් ෆැන් පෙජ් එකක හරි, ඔෆිශියල් යුටියුබ් චැනල් එකක හරි, ඔෆිශියල් ටුවිටර් එකක හරි මෙ විඩියො එක ශෙයා කරල තියෙනවා. මන් නම් දැක්කෙ මහින්දගෙ ලොල්ලො නම් හැම තැනම මඩ ගගහා මෙක දාලා තියෙනවා
    ane ban hema ඔෆිශියල් ekaka denmoth uta gedara thamai yanna wenne. anika meka my3ge wedakkiyala kauda ban kiwwe mama kiyanne me wede weradi meka karala thiyenne my3ta sup karana ekek kiyala witharai.samahara wita my3th mekata wirudda wei eka therun ganna,hemoma eka wage ne ban
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    ane ban hema ඔෆිශියල් ekaka denmoth uta gedara thamai yanna wenne. anika meka my3ge wedakkiyala kauda ban kiwwe mama kiyanne me wede weradi meka karala thiyenne my3ta sup karana ekek kiyala witharai.samahara wita my3th mekata wirudda wei eka therun ganna,hemoma eka wage ne ban

    උබ බලපන් ඔය විඩියො එක තියෙනෙ my3 media unit කියල ඊයෙ හදපු youtube account එකක, එකෙ තව my3ගෙ ඇඩ්ස් දාලා තියෙනවා මෙක කරෙ my3 media unit එක තම කියල හිතෙන්න, බලපු ගමන් රැවටෙනවා තනිකර ෆේක්. හිතපන් මරා ඔනිම බලු වැඩක් කරනවා චන්දෙ කඩන්න. උබ හිත්නවද එහෙම එකෙක් බුදු දහම රකියි කියලා. බුදුන්ට කලින් තිරුපති ලොකු උන කලකන්නියා
     
    Last edited:

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    උබ බලපන් ඔය විඩියො එක තියෙනෙ my3 media unit කියල ඊයෙ හදපු youtube account එකක, එකෙ තව my3ගෙ ඇඩ්ස් දාලා තියෙනවා මෙක කරෙ my3 media unit එක තම කියල හිතෙන්න, බලපු ගමන් රැවටෙනවා තනිකර ෆේක්. හිතපන් මරා ඔනිම බලු වැඩක් කරනවා චන්දෙ කඩන්න. උබ හිත්නවද එහෙම එකෙක් බුදු දහම රකියි කියලා. බුදුන්ට කලින් තිරුපති ලොකු උන කලකන්නියා

    357ez28.jpg


    https://www.youtube.com/channel/UC54zHy6w5ntGm8v5WLPJGsg/about
     

    zooza12345

    Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    උබ බලපන් ඔය විඩියො එක තියෙනෙ my3 media unit කියල ඊයෙ හදපු youtube account එකක, එකෙ තව my3ගෙ ඇඩ්ස් දාලා තියෙනවා මෙක කරෙ my3 media unit එක තම කියල හිතෙන්න, බලපු ගමන් රැවටෙනවා තනිකර ෆේක්. හිතපන් මරා ඔනිම බලු වැඩක් කරනවා චන්දෙ කඩන්න. උබ හිත්නවද එහෙම එකෙක් බුදු දහම රකියි කියලා. බුදුන්ට කලින් තිරුපති ලොකු උන කලකන්නියා

    ya uba hari wenna puluwan machan weradi wennath puluwan mokada uba oya utube eke eka balan nethuwa uge FB real profile ekath balala hitiyan neda hoda
    https://www.facebook.com/mohd.syakir.52
     

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    ya uba hari wenna puluwan machan weradi wennath puluwan mokada uba oya utube eke eka balan nethuwa uge FB real profile ekath balala hitiyan neda hoda
    https://www.facebook.com/mohd.syakir.52

    මචන් තෙරුන් ගනින්, FB එකෙ තියෙන එවා බලල අපිට බැ මු My3 ට සපොර්ට් කියලා කියන්න මොකද මෙක ගොඩක් හොදට ප්ලෑන් කරලා කරන්නෙ, අපි උබ විතරක් නෙවෙ හැමොම දැන් මුගෙ profile එක බලනවා බලල හිතන්නෙ මු my3 ට support කියල්ලා තමා, එත් එක ඇත්ත නෙවෙ,.
     
    Jan 5, 2015
    57
    8
    0
    මඩ පොස්ටර්, මඩ ඇඩ්ස් හැදුවෙ මෛත්‍රීද , මෙකෙන් දෙශපාලන වාසි ගන්නෙ මෛත්‍රීද ? මෛත්‍රීගෙ මිඩියා යුනිට් එකෙන් කරානම් මට පෙන්නපන් එක ඔෆිශියල් ෆැන් පෙජ් එකක හරි, ඔෆිශියල් යුටියුබ් චැනල් එකක හරි, ඔෆිශියල් ටුවිටර් එකක හරි මෙ විඩියො එක ශෙයා කරල තියෙනවා. මන් නම් දැක්කෙ මහින්දගෙ ලොල්ලො නම් හැම තැනම මඩ ගගහා මෙක දාලා තියෙනවා

    10906348_10154977657540134_2787498732888542789_n.jpg




    2czx2e.jpg


    http://www.elakiri.com/forum/editpost.php?do=editpost&p=17695959
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    1530480_10152938978846327_1787848213606044251_n.png


    රාජපක්ශකරණ්යට තිත !!! මෛත්‍රී යුගයක අරම්භය :yes:
     
    Jan 5, 2015
    57
    8
    0
    1530480_10152938978846327_1787848213606044251_n.png


    රාජපක්ශකරණ්යට තිත !!! මෛත්‍රී යුගයක අරම්භය :yes:

    කොටියට Mr ප්‍රබාකරන් කියල, බුද්ධි අංශ පාවා දීල, කොටියව ගිවිසුම් ගහල හුරතල් කරලා, කොටියට ගහද්දි යුද ජයග්‍රහණ හෑල්ලු කරපු එවුන් ගේ කතාවට අහුවුණ තවත් පල් මෝඩයෙක්. මොලේ තියෙන්නේ කෑම කන තැන ඉදන් අඩි 2.5ක් විතර පහලින් වගේ. කමක් නෑ.... උබල වගේ එවුන්ට මෛත්‍රී ම වේවා!
     

    USmacho

    Junior member
  • Sep 18, 2012
    63
    4
    8
    අනේ යකෝ තෝ මෙතන බොරු කියන්න එපා. ඕනේ එකෙක්ට තමන් වැඩ කරන්නේ කොහෙද කියන එක දාන්න පුලුවන්. එහෙනම් ඔය ඕන තරම් එවුන් ඉන්නේ වැඩ කරන්නේ Facebook එකේ කියල දාගෙන. වැඩ කරන තැනට ඕනේ මගුක් දාගන්න පුලුවන්. බොරු කියන්න එපා යකෝ ඔහොම. ඌ MY3 ගේ campaign එකක් කියල උඹට කියන්න තියෙන්නේ ඒක විතරයිනේ. මට වැඩක් නෑ උඹ මොකාට ඡන්දේ දුන්නත්. මේ ව‍ගේ ගොන් කතා කියන්න එපා බං මෙතන
     

    zooza12345

    Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    කොටියට Mr ප්‍රබාකරන් කියල, බුද්ධි අංශ පාවා දීල, කොටියව ගිවිසුම් ගහල හුරතල් කරලා, කොටියට ගහද්දි යුද ජයග්‍රහණ හෑල්ලු කරපු එවුන් ගේ කතාවට අහුවුණ තවත් පල් මෝඩයෙක්. මොලේ තියෙන්නේ කෑම කන තැන ඉදන් අඩි 2.5ක් විතර පහලින් වගේ. කමක් නෑ.... උබල වගේ එවුන්ට මෛත්‍රී ම වේවා!

    aha aha aha:D:D:yes:
     

    zooza12345

    Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    අනේ යකෝ තෝ මෙතන බොරු කියන්න එපා. ඕනේ එකෙක්ට තමන් වැඩ කරන්නේ කොහෙද කියන එක දාන්න පුලුවන්. එහෙනම් ඔය ඕන තරම් එවුන් ඉන්නේ වැඩ කරන්නේ Facebook එකේ කියල දාගෙන. වැඩ කරන තැනට ඕනේ මගුක් දාගන්න පුලුවන්. බොරු කියන්න එපා යකෝ ඔහොම. ඌ MY3 ගේ campaign එකක් කියල උඹට කියන්න තියෙන්නේ ඒක විතරයිනේ. මට වැඩක් නෑ උඹ මොකාට ඡන්දේ දුන්නත්. මේ ව‍ගේ ගොන් කතා කියන්න එපා බං මෙතන

    machan mulin uge real FB page eka balala waren ban katha karanna kalin
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,600
    100,832
    113
    මෙක මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතාට මඩ ගහන්න නිල් බලුකා සොන්නයො කරන පහර වැඩක්. රැවටෙන්න එපා. හෙටින් පසු මෛත්‍රීපාලනයක් ඇති කරමු

    මෛත්‍රී පාල නයා තමා උබලට යවන්න වෙන්නෙ එහෙම උනොත්.