බුර්කාව ගලවන්න - බස් එකේ සීන් එක

Challenger SRT8

Well-known member
  • Dec 2, 2013
    9,151
    5,388
    113
    404
    1. Na mcn . Dan balapan uba poddak open minded. Uba thawa tikak kalpana karoth therum ganna puluwan.
    2. Prashne thiyenne sinhala minissu moda wena eka. Api samanya jeewithayak thamai mcn gatha karanne . Apita aagamak thiyenawa eka hariyatama follow karaddi wenaskam athi wenawa. Eka ubala hithanne nathi deyak karanawa kiyala . Me welaawe thamai ubalata EGO eka athi wenne. Api nikan innawa muslim minissu thawa dewal karanawa kiyala.
    3. Dan oya burkawa gana katha karanawa . Dan oya bomba damme burkawa andagenada. Dan me thread eka wage ubala karanne awasthawen prayojana ganna eka. Ubalata ara burkawe EGO eka me opportunity ekata ekata daala burkawa ain karaganna hadanne.
    4. Dan balanna dan methana keedenek kunu harupen katha karanawada. Samahara un EGO eka hindha, samahara un muslim unta penna. Uba hithanawada oya dema mamath karanna sahenna welawak yay kiyala?
    5. NA. Ekatat islam agame kiyala thiyenawa. Kunuharupa keemath paapayak
    mata athi ego ekak na ban. mama karanne mata tharka karala hari kiyala hithena dewal misak agamaka thiyena ewa newe.
    mama ubata kiyanne agame thibba paliyata karannan wale eka eka ewa karanna newe. ube manasin hithala wadakata athi dewal witharak karanna kiyala.
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    you two, read my previous comment !

    thogee huththsk balanna amaruwk Nee ponna hamba wesiye puka denne enawa thawa unge wesiyo Arabiyedi Buddhistslata kochchara Torture karanwa da ? Dan mehe idan wesige ponnayo campus asse palli Gahanna enne.
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    sri-lanka-paddy-dowling-1.jpg
    images

    sri-lanka-paddy-dowling-1.jpg
    sri-lanka-paddy-dowling-1.jpg

    දන්නා කාලේ සිට අවුරුදු 25කට විතර ඉස්සර වෙනකම් මුස්ලිම් කාන්තාවෝ ඇන්ද සාම්ප්‍රදායික ඇදුම මෙහෙමයි. බලපල්ලා මේක කොච්චර සරළද ලස්සනද?
    මුස්ලිම් උන්ට අලුතෙන් බෝවුන අන්තවාදී අරාබී වසංගත මානසික ලෙඩ හින්දා තමා ඔය ගන්දස්කාර ගෝනී පෙරවිල්ල පටන්ගත්තෙ.
     
    Last edited:

    J Sparrow

    Well-known member
  • Jan 8, 2012
    1,603
    698
    113
    127.0.0.1
    SINHALA Ubala kohomath danne oka karanna thama. Lankawe ahinsaka muslim minissunta ubala mehema karaddi arehin demalunui anith isis kiyana jathiye unui awilla ubalawa thalala.

    Ow samahara wita ubala kiyana widiyata burkawa thahanam kara nam ubala oya bombawalin berila:rofl:

    Balagena inna ubala kawada hari thalila podi weddi oya ubala hinsa karana ahinsaka minissumai ubalawa beraganne.

    Ane palayan nana puka nodi. Thopi ekekwath sure na. Ekata idala bella kapana jathiyak thopi. Thope pake Religion of peace. My ass.
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,999
    2
    116,142
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    ඔය බුරුකාව අනිවාර්යය දෙයක් නෙවෙයි කියනව දැක්ක,බැඳපු එකාට උනත් බල කරන්ඩ බෑලු මූන වහගනින් කියල,බල කරොත් ගෑණිට නීති මාර්ගයෙන් කටයුතු කරන්ඩත් පුලුවන්ලු ඒක නිසා ගෝනි බිල්ලො තහනම් කරන්ඩ පුලුවන් ආණ්ඩුවට ඕනිනම්.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,910
    113
    ඔය බුරුකාව අනිවාර්යය දෙයක් නෙවෙයි කියනව දැක්ක,බැඳපු එකාට උනත් බල කරන්ඩ බෑලු මූන වහගනින් කියල,බල කරොත් ගෑණිට නීති මාර්ගයෙන් කටයුතු කරන්ඩත් පුලුවන්ලු ඒක නිසා ගෝනි බිල්ලො තහනම් කරන්ඩ පුලුවන් ආණ්ඩුවට ඕනිනම්.
    තමන්ගෙ තාත්තා අතින් රේප් උනයි කියලා දුව නීතිය ඉදිරියට ගියාම. රේප් කරපු තාත්තව නිදහස් කරලා දූට කසෙන් තලන පර නීතිය ඉස්සරහටනෙ බන් යන්න වෙන්නෙ.
     

    Dodo Mahaththaya

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    12,979
    3,175
    113
    Planet Earth

    සාමාන්‍ය මිනිස්සු හැටියට අපි ඔක්කොම එකතු වෙලා මේ බුර්කාවට එරෙහිව ලොකු ජන මතයක් ඇති කරන්න ඕනේ....
    මේ සෝෂල් මීඩියා තහනම අයින් කරපු හැටියේ ඒ වෙනුවෙන් වැඩක් පටන් ගන්න ඕනේ...
    මට පුළුවන් දේ මම කරනවා
    :yes::yes::yes:
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,999
    2
    116,142
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    තමන්ගෙ තාත්තා අතින් රේප් උනයි කියලා දුව නීතිය ඉදිරියට ගියාම. රේප් කරපු තාත්තව නිදහස් කරලා දූට කසෙන් තලන පර නීතිය ඉස්සරහටනෙ බන් යන්න වෙන්නෙ.

    :( මුස්ලිම් ගෑණු නම් කරුමෙටම ඉපදිච්ච එවුන්.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,910
    113

    සාමාන්‍ය මිනිස්සු හැටියට අපි ඔක්කොම එකතු වෙලා මේ බුර්කාවට එරෙහිව ලොකු ජන මතයක් ඇති කරන්න ඕනේ....
    මේ සෝෂල් මීඩියා තහනම අයින් කරපු හැටියේ ඒ වෙනුවෙන් වැඩක් පටන් ගන්න ඕනේ...
    මට පුළුවන් දේ මම කරනවා
    :yes::yes::yes:

    මුස්ලිම් ගෑනුන්ගෙ අයිතිය ගැන තව ටික දවසකින් කතා කරන්න ගනී.

    :( මුස්ලිම් ගෑණු නම් කරුමෙටම ඉපදිච්ච එවුන්.

    උන් කැමැත්තෙන් බන් ඕවා අඳින්නෙ. එහෙමත් ගෑනු කෙනෙක් තමා අකමැත්තෙන් අඳින්නෙ.
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    :( මුස්ලිම් ගෑණු නම් කරුමෙටම ඉපදිච්ච එවුන්.

    ammo un dohoth mudunin pilipadinne owa. lol okun ekka kata krala wedak nem issaranam man wada kara. harakunta wada antamai okun mokata minussu wela ipadunada manda::dull::