mata athi ego ekak na ban. mama karanne mata tharka karala hari kiyala hithena dewal misak agamaka thiyena ewa newe.
- Na mcn . Dan balapan uba poddak open minded. Uba thawa tikak kalpana karoth therum ganna puluwan.
- Prashne thiyenne sinhala minissu moda wena eka. Api samanya jeewithayak thamai mcn gatha karanne . Apita aagamak thiyenawa eka hariyatama follow karaddi wenaskam athi wenawa. Eka ubala hithanne nathi deyak karanawa kiyala . Me welaawe thamai ubalata EGO eka athi wenne. Api nikan innawa muslim minissu thawa dewal karanawa kiyala.
- Dan oya burkawa gana katha karanawa . Dan oya bomba damme burkawa andagenada. Dan me thread eka wage ubala karanne awasthawen prayojana ganna eka. Ubalata ara burkawe EGO eka me opportunity ekata ekata daala burkawa ain karaganna hadanne.
- Dan balanna dan methana keedenek kunu harupen katha karanawada. Samahara un EGO eka hindha, samahara un muslim unta penna. Uba hithanawada oya dema mamath karanna sahenna welawak yay kiyala?
- NA. Ekatat islam agame kiyala thiyenawa. Kunuharupa keemath paapayak
mama ubata kiyanne agame thibba paliyata karannan wale eka eka ewa karanna newe. ube manasin hithala wadakata athi dewal witharak karanna kiyala.

Gedara gani danne miniha ISIS kiyala ithin koheda karanne
:
