බෙලිඅත්තේ වෙඩි පහරවල් දැක්කම...

patiencefox

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    commando එකේ main focus එක තියෙන්නෙ ඕවට කියලා නම් හිතන්න බෑ බන්. මගේ ලග ම ඥාතියෙක් හිටියා commando එකෙ. ඒකෙත් sf ලගේ වගේ දේවල් ම තමා තිබිලා තියෙන්නෙ. කැලේ ඇතුලේ survive වෙන හැටි ,වෙස් වලාගෙන යන හැටි , සත්තු මරන් කාලා හරි ජීවත් වෙන හැටි තමයි ලොකුවට ම තිබිල තියෙන්නෙ.


    ඕක ඉතින් දිරනකම් ම ආපහු හම්බ වෙන්නෙ නෑ. :ROFLMAO:
    ------ Post added on Jan 23, 2024 at 4:31 PM
    uba forces da bro..
     
    • Like
    Reactions: Mr.dark