බෙලිඅත්තේ වෙඩි පහරවල් දැක්කම...

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,019
    113
    සේදවත්ත
    මම ඒ කාලේ නැති උනාට හුත්තෝ ජොප්පෝ හිටියා නේ
    එහෙනම් අපි හිට්ලර් ගේ කාලේ හිටියා නැති නිසා ඌ කරපු වැඩ ඔක්කොම හොදයි ද?
    උඹේ නම් තියෙන්නේ පකේ තර්ක🤮
    හිට්ලර් ගැන කියන්න පුලුවන් සාක්කි සාධක විඩියෝ සාක්ශි සහිතව තියනවා . එව ගැන ෆිල්ම් ඩොකිමෙන්ට්‍රි අමතරව අවුස්ට්‍රිච් වගේ තැන් මියුසියම් කරලා තියනවා කොටින්ම ජමනියෙම තියනවා දෙවනි ලොක යුද්දෙට හදපු මියුසියම් .

    කෝ ජෙප්පො මේම කරා අරහෙම කරා කියලා කිසිම සාක්කියක් දැන් 🤷 . උබේ අප්පත් ඒ කාලේ සිරිමාවොට හරි ජේර්ට පුක බෝර් කරගන්න ඇති උබ මයින්ද මාතයට බෝර් කරගත්ත ‍‍‍විදියටම .

    නිකං දැක්ක වගේ බොරු කියන්න එපා උබ ඔය කියන්නෙත් කාගෙ හරි දේශපාලනය කෝනයකින් දකින කතාවක් පමණයි .
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,354
    1,821
    113
    colombo
    මම ඒ කාලේ නැති උනාට හුත්තෝ ජොප්පෝ හිටියා නේ
    එහෙනම් අපි හිට්ලර් ගේ කාලේ හිටියා නැති නිසා ඌ කරපු වැඩ ඔක්කොම හොදයි ද?
    උඹේ නම් තියෙන්නේ පකේ තර්ක🤮
    ඒ උනාට උඹ ඒ කාලෙ නෑනෙ. ... ඕකුන්ගෙ තියෙන්නෙ AKD ලගේ බොළඳ දර්ශනේ විතරයි. 77 ඉඳලා තමයි මේ ඔක්කොම කියලා මහ එකා කිව්වොත් විතරයි උන් හිතන්නෙ ඒක එහෙම තමා කියලා. තනියම හිතලා, කල්පනා කරලා බලන්න තරම් මොළයක් නැති උන් තමයි වැඩියක් පොරගෙ චින්තනේ මහ ඉහළින් වර්ණනා කරන්නෙ. ඒ උනාට ඉතිහාසෙම නෑ, ඔය යකා වගේ අතේ පත්තු බොරු කියපු එකෙක්. ඒත් මුන් අදහනවා.

    හිට්ලර් ගැන කියන්න පුලුවන් සාක්කි සාධක විඩියෝ සාක්ශි සහිතව තියනවා . එව ගැන ෆිල්ම් ඩොකිමෙන්ට්‍රි අමතරව අවුස්ට්‍රිච් වගේ තැන් මියුසියම් කරලා තියනවා කොටින්ම ජමනියෙම තියනවා දෙවනි ලොක යුද්දෙට හදපු මියුසියම් .

    කෝ ජෙප්පො මේම කරා අරහෙම කරා කියලා කිසිම සාක්කියක් දැන් 🤷 . උබේ අප්පත් ඒ කාලේ සිරිමාවොට හරි ජේර්ට පුක බෝර් කරගන්න ඇති උබ මයින්ද මාතයට බෝර් කරගත්ත ‍‍‍විදියටම .

    නිකං දැක්ක වගේ බොරු කියන්න එපා උබ ඔය කියන්නෙත් කාගෙ හරි දේශපාලනය කෝනයකින් දකින කතාවක් පමණයි .
    අඩේ මූ මේ කියන විදිහට ලඟදි මොන්ටිසෝරිය පාස් එකෙක් වෙන්ට ඕනි. ඕකෙ සාක්ෂි, කොමිසම් ගැන මෙතන පිටු පලන්න පුළුවන් සහ, තවමත් ඒක සියැසින් දැක්ක පරම්පරාවක් ඒ ගැන් කොහේවත් ලියවිලා නැති තරම් ම්ලේච්ඡ ක්‍රියා විස්තර කරලා කියනවා.
    මොක කිව්වත් පිළිගන්නෙ නැති එකා නෑ.. ඒක තම තමන්ගෙ මට්ටමට කියලා හිතාගන්න තියෙන්නෙ.
    ජා.ජ.බෙ කියලා පක්ශෙ බෝඩ් ලෑල්ල වෙනස් කරෙත් ඔය කතාව ජෙපි සෙට් එක දන්න නිසා, ඒ පරණ මිනිස්සු ඒ නමටත් බයයි, පිළිකුල්...
    ------ Post added on Jan 22, 2024 at 11:04 PM
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,019
    113
    සේදවත්ත
    අඩේ මූ මේ කියන විදිහට ලඟදි මොන්ටිසෝරිය පාස් එකෙක් වෙන්ට ඕනි. ඕකෙ සාක්ෂි, කොමිසම් ගැන මෙතන පිටු පලන්න පුළුවන් සහ, තවමත් ඒක සියැසින් දැක්ක පරම්පරාවක් ඒ ගැන් කොහේවත් ලියවිලා නැති තරම් ම්ලේච්ඡ ක්‍රියා විස්තර කරලා කියනවා.
    මොක කිව්වත් පිළිගන්නෙ නැති එකා නෑ.. ඒක තම තමන්ගෙ මට්ටමට කියලා හිතාගන්න තියෙන්නෙ.
    ජා.ජ.බෙ කියලා පක්ශෙ බෝඩ් ලෑල්ල වෙනස් කරෙත් ඔය කතාව ජෙපි සෙට් එක දන්න නිසා, ඒ පරණ මිනිස්සු ඒ නමටත් බයයි, පිළිකුල්...
    ------ Post added on Jan 22, 2024 at 11:04 PM
    උන්ගේ ඉතිහාසය එමයි
    උන්ගේ සංකල්පය අද මහ පොලවේ ෆේලියර්
    කොමියුනිස්ට් රටවල් 2 , කියුබාව අනාතයි උතුරු කොරියාව නම් 🤠 නීශ් එකක් ෆැසිස්ට් ලෙස රට දක්කන්න පුලුවන් එකාට පොඩි ෆන් එකක් ගන්න පුලුවන් , 21 වෙනි සියවසට අනුව ෆේලියර්

    ජෙප්පො කියන්නේ ඉතින් නරි හම දාගෙන ඉන්න බැටලුවෝ ජා.ජ.බේ කියලා.
    හැම එකෙන්ම වැලි දාල කාපු එකේ කොමියුනිස්ට් පොල්ලකිනුත් රමණ වෙන්න ආසයි ශ්‍රි ලාංකික වෙසගනන් දැන් 🤣
     

    Antare 3.4

    Well-known member
  • Jan 18, 2024
    964
    511
    63
    Panadura
    #සුජේජීවමානයි
    #ජීවමානකොල්ලෝකාරයා
    #අවජාතකවයාපාරයටජයවේවා
    #දිකානල්පොන්නයාජනාදිපතිකරමු
    #ගල්පොප්
    #‍යිබබලයඇත්තක්
    #සුජේදවස්7ලෝකේමැව්වා
     

    Myth

    Well-known member
  • Jul 9, 2009
    19,002
    12,375
    113
    Behind u :p
    ධාවනය වන වාහනයක ඉදලා මේ විදිහට ෂොට් ගහන්න එකෙන්ම වැඩ්ඩෙක් වෙන්න ඕන.

    umba T56 ekakin wedi tiyala tibba nam umbata terei
     

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113


    මරුන සමන් පෙරේරාත් මිනීමැරුම් 6ක් විතර කරපු එකෙකේ නිව්ස් වල කියන විදියට
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,355
    30,151
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒


    මරුන සමන් පෙරේරාත් මිනීමැරුම් 6ක් විතර කරපු එකෙකේ නිව්ස් වල කියන විදියට


    ඒ වගේද කහකඩ බේසිකයෝ මිනීමරුවගේ නැට්ටේ එල්ලිලා පාර්ලිමේන්තු ගියපු එක. හොර ගනයෝ දෙන්න මරාගත්තත් එක්ක නේද එක ආසනේට🤔 ඕකුන්ට ලෝදිය පීරිත්කරලා ඉහින්න ඕන
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,730
    87,129
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඊයෙ ඕකම මට හිතුණා.

    ඒ ටැලන්ට් එක තිබුණට මොළේ කළඳක් නැති මෝඩ බයි හරක්නේ එවුන්. ඒ නිසා ගූ ගඳ එනවා. එතකොට අපිට තේරෙනවා කොහෙන්ද ආවෙ/එවුවෙ කියලා. 🫢🤣🤣

    Commando hari SF dial ekak thamai, policiyen nan kade athule idapu unui pare giyapu unui thami marenne

    Commando එකෙයි SF එකෙයි කරන වැඩේ/ට්‍රේනින් එකේ වෙනස මොකක්ද?
    ------ Post added on Jan 23, 2024 at 6:59 AM

    නොදන්න රෙද්දවල් ශෙයා කරන්නේ බලාගෙන.

    මචන් මේකේ මුකුත් විස්තරයක් කියල නෑනෙ කවුරු ගැනවත්. ;)
    ------ Post added on Jan 23, 2024 at 7:01 AM
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    ඒ උනාට උඹ ඒ කාලෙ නෑනෙ. ... ඕකුන්ගෙ තියෙන්නෙ AKD ලගේ බොළඳ දර්ශනේ විතරයි. 77 ඉඳලා තමයි මේ ඔක්කොම කියලා මහ එකා කිව්වොත් විතරයි උන් හිතන්නෙ ඒක එහෙම තමා කියලා. තනියම හිතලා, කල්පනා කරලා බලන්න තරම් මොළයක් නැති උන් තමයි වැඩියක් පොරගෙ චින්තනේ මහ ඉහළින් වර්ණනා කරන්නෙ. ඒ උනාට ඉතිහාසෙම නෑ, ඔය යකා වගේ අතේ පත්තු බොරු කියපු එකෙක්. ඒත් මුන් අදහනවා.


    අඩේ මූ මේ කියන විදිහට ලඟදි මොන්ටිසෝරිය පාස් එකෙක් වෙන්ට ඕනි. ඕකෙ සාක්ෂි, කොමිසම් ගැන මෙතන පිටු පලන්න පුළුවන් සහ, තවමත් ඒක සියැසින් දැක්ක පරම්පරාවක් ඒ ගැන් කොහේවත් ලියවිලා නැති තරම් ම්ලේච්ඡ ක්‍රියා විස්තර කරලා කියනවා.
    මොක කිව්වත් පිළිගන්නෙ නැති එකා නෑ.. ඒක තම තමන්ගෙ මට්ටමට කියලා හිතාගන්න තියෙන්නෙ.
    ජා.ජ.බෙ කියලා පක්ශෙ බෝඩ් ලෑල්ල වෙනස් කරෙත් ඔය කතාව ජෙපි සෙට් එක දන්න නිසා, ඒ පරණ මිනිස්සු ඒ නමටත් බයයි, පිළිකුල්...
    ------ Post added on Jan 22, 2024 at 11:04 PM
    Umba ohoma kiwwata ape wasso tika meda paara jepi polu walin era gennawa aaye amathaka nowennama
     

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113



    Commando එකෙයි SF එකෙයි කරන වැඩේ/ට්‍රේනින් එකේ වෙනස මොකක්ද?
    ------ Post added on Jan 23, 2024 at 6:59 AM


    SF (LRRP - Long Range Reconnaissance Patrol) මේක හැදුවේ කොටින්ගේ පැතිවලට රිංගලා කොටින්ගේ ඔත්තු බලන්න, උන්ගේ ලොක්කන්ව ටාගට් කරලා ambush කරන්න වගේ. උන්ගේ training වල ගොඩක් තියෙන්නේ කැලේ දවස් ගානක් survive වෙන හැටි, ambush කරන ඒවා, target වල coordinates ගන්න ඒවා.
    Commando එක ගොඩක් තියෙන්නේ urban warfare, VIP protection, hostage rescue වගේ training. ගොඩක් ජනාධිපති ගේ security ඉන්නේ commandos ලා. සාමානයෙන් ලොකු event එකක් තියෙනකොට කොලබ එහෙම දාන්නේ commandos ලා. සාමන්යෙන් SF අය පාරේ duty දාන්නේ නැ.

    හැබයි යුද්දේ කාලේ Commando unit එක SF ලා කරන මිෂන් එහෙම කලා
     

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    https://m.facebook.com/story.php?st...3Xzxd5424l&id=100005385637956&mibextid=Nif5oz


    https://m.face book.com/story.php?story_fbid=pfbid02QAo5qAPdj5Kp5sG3k3qBDBacJA2z2VFd1JeUoge8aF8t3oEMNzSjpJs3Xzxd5424l&id=100005385637956&mibextid=Nif5oz
    ඔය බුවා හැමදේම දන්නවා වගේ නහුත ටෝක්ස් දෙන්නේ.
    මේ ඊයේ දාපු නූල හා අද පල වූ ඇසින් දුටු ප්‍රකාශ...

    Screenshot_20240123_085423.jpg
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,595
    100,814
    113
    ඔය බුවා හැමදේම දන්නවා වගේ නහුත ටෝක්ස් දෙන්නේ.
    මේ ඊයේ දාපු නූල හා අද පල වූ ඇසින් දුටු ප්‍රකාශ...

    View attachment 223146
    එකා ගැන නන් මම ලොකුවට දන්නෙ නෑ. ඌ එහෙම එකෙක් වෙන්න ඇති.

    මේ උබ දාපු කොටස නන් අලි බොරු බං අරුන් වෙඩි තියෙන හැටි ඇහින් දුටු උන් බලා ගන්න තිබ්බ පස්සට ඇස් තිබ්බ නන්. ඕක සද්දෙ ඇහුන ගමන් අනිවා ළග පාත උන් දුවනවා ෂුවර්.

    CCTV release උනොත් බලන්න පුළුවන් ඇත්තටම උන එක
     
    • Like
    Reactions: gamerlk

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    එකා ගැන නන් මම ලොකුවට දන්නෙ නෑ. ඌ එහෙම එකෙක් වෙන්න ඇති.

    මේ උබ දාපු කොටස නන් අලි බොරු බං අරුන් වෙඩි තියෙන හැටි ඇහින් දුටු උන් බලා ගන්න තිබ්බ පස්සට ඇස් තිබ්බ නන්. ඕක සද්දෙ ඇහුන ගමන් අනිවා ළග පාත උන් දුවනවා ෂුවර්.

    CCTV release උනොත් බලන්න පුළුවන් ඇත්තටම උන එක
    කහවත්තේ ඔතන තියෙන්නේ කඩ පෝලිමක්.
    පාරෙන් අනිත් පැත්තෙත් තියෙන්නේ කඩ.
    මහ පාර ලේන් 4යි.
    පාරේ මේ පැත්තේ ඉඳලා බැලුවත් කඩේ ඇතුලේ පේනවා.
    ඊයේ ඔය කහවත්තට එහා පැත්තේ ගල්කෙමේ පන්සලේ ලොකු හාමුදුරුවෝ අපවත් වෙලා ආදාහනය.
    කඩේ ළඟ ඉඳලා කහවත්ත පාසලට මිටර් 50යි.
    වේලාව උදේ 8යි.
    පාසලට ළමයි එක්ක ආපු මිනිස්සු යන්න හදන්නේ.

    මේ ටික කිව්වේ ඔය සිද්ධිය වෙද්දි ඔතන හිටිය මිනිස්සු ප්‍රමාණය ගැන අදහසක් ගන්න.
    ඕක දකිනවා නම් දකින්න පුළුවන් ප්‍රමාණය ගැන අදහසක් ගන්න.
     

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    මෝල් cariyo මේවටත් හෑලි ලියනවනෙ 🤣
    මේක අපරාධය කළ වුන් පොරවල් කරන්න දැම්මේ නෑ.

    මේක වුණේ අතිශය පුහුණු අත්වලින් හා ඒ අත් වලට වැටුප් ගෙවන්නේ අපේ බදු සල්ලිවලින් (නෙවෙයි) කියලා උඹලට මනසින් දකින්න දැම්මේ.

    (Reply එක දැම්මේ උඹ 2010 Member කෙනෙක් කියලා දැක්ක නිසා.)
     
    • Like
    Reactions: Ashan052

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,989
    18,907
    113
    ඔය බුවා හැමදේම දන්නවා වගේ නහුත ටෝක්ස් දෙන්නේ.
    මේ ඊයේ දාපු නූල හා අද පල වූ ඇසින් දුටු ප්‍රකාශ...

    View attachment 223146
    ඉතිං T56 single shot ගහන්න adjust කරල තියෙන්න ඇති 😅
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: ANAVRIN and Dennied