හිට්ලර් ගැන කියන්න පුලුවන් සාක්කි සාධක විඩියෝ සාක්ශි සහිතව තියනවා . එව ගැන ෆිල්ම් ඩොකිමෙන්ට්රි අමතරව අවුස්ට්රිච් වගේ තැන් මියුසියම් කරලා තියනවා කොටින්ම ජමනියෙම තියනවා දෙවනි ලොක යුද්දෙට හදපු මියුසියම් .මම ඒ කාලේ නැති උනාට හුත්තෝ ජොප්පෝ හිටියා නේ
එහෙනම් අපි හිට්ලර් ගේ කාලේ හිටියා නැති නිසා ඌ කරපු වැඩ ඔක්කොම හොදයි ද?
උඹේ නම් තියෙන්නේ පකේ තර්ක![]()
ඒ උනාට උඹ ඒ කාලෙ නෑනෙ. ... ඕකුන්ගෙ තියෙන්නෙ AKD ලගේ බොළඳ දර්ශනේ විතරයි. 77 ඉඳලා තමයි මේ ඔක්කොම කියලා මහ එකා කිව්වොත් විතරයි උන් හිතන්නෙ ඒක එහෙම තමා කියලා. තනියම හිතලා, කල්පනා කරලා බලන්න තරම් මොළයක් නැති උන් තමයි වැඩියක් පොරගෙ චින්තනේ මහ ඉහළින් වර්ණනා කරන්නෙ. ඒ උනාට ඉතිහාසෙම නෑ, ඔය යකා වගේ අතේ පත්තු බොරු කියපු එකෙක්. ඒත් මුන් අදහනවා.මම ඒ කාලේ නැති උනාට හුත්තෝ ජොප්පෝ හිටියා නේ
එහෙනම් අපි හිට්ලර් ගේ කාලේ හිටියා නැති නිසා ඌ කරපු වැඩ ඔක්කොම හොදයි ද?
උඹේ නම් තියෙන්නේ පකේ තර්ක![]()
අඩේ මූ මේ කියන විදිහට ලඟදි මොන්ටිසෝරිය පාස් එකෙක් වෙන්ට ඕනි. ඕකෙ සාක්ෂි, කොමිසම් ගැන මෙතන පිටු පලන්න පුළුවන් සහ, තවමත් ඒක සියැසින් දැක්ක පරම්පරාවක් ඒ ගැන් කොහේවත් ලියවිලා නැති තරම් ම්ලේච්ඡ ක්රියා විස්තර කරලා කියනවා.හිට්ලර් ගැන කියන්න පුලුවන් සාක්කි සාධක විඩියෝ සාක්ශි සහිතව තියනවා . එව ගැන ෆිල්ම් ඩොකිමෙන්ට්රි අමතරව අවුස්ට්රිච් වගේ තැන් මියුසියම් කරලා තියනවා කොටින්ම ජමනියෙම තියනවා දෙවනි ලොක යුද්දෙට හදපු මියුසියම් .
කෝ ජෙප්පො මේම කරා අරහෙම කරා කියලා කිසිම සාක්කියක් දැන්. උබේ අප්පත් ඒ කාලේ සිරිමාවොට හරි ජේර්ට පුක බෝර් කරගන්න ඇති උබ මයින්ද මාතයට බෝර් කරගත්ත විදියටම .
නිකං දැක්ක වගේ බොරු කියන්න එපා උබ ඔය කියන්නෙත් කාගෙ හරි දේශපාලනය කෝනයකින් දකින කතාවක් පමණයි .
උන්ගේ ඉතිහාසය එමයිඅඩේ මූ මේ කියන විදිහට ලඟදි මොන්ටිසෝරිය පාස් එකෙක් වෙන්ට ඕනි. ඕකෙ සාක්ෂි, කොමිසම් ගැන මෙතන පිටු පලන්න පුළුවන් සහ, තවමත් ඒක සියැසින් දැක්ක පරම්පරාවක් ඒ ගැන් කොහේවත් ලියවිලා නැති තරම් ම්ලේච්ඡ ක්රියා විස්තර කරලා කියනවා.
මොක කිව්වත් පිළිගන්නෙ නැති එකා නෑ.. ඒක තම තමන්ගෙ මට්ටමට කියලා හිතාගන්න තියෙන්නෙ.
ජා.ජ.බෙ කියලා පක්ශෙ බෝඩ් ලෑල්ල වෙනස් කරෙත් ඔය කතාව ජෙපි සෙට් එක දන්න නිසා, ඒ පරණ මිනිස්සු ඒ නමටත් බයයි, පිළිකුල්...
------ Post added on Jan 22, 2024 at 11:04 PM
ධාවනය වන වාහනයක ඉදලා මේ විදිහට ෂොට් ගහන්න එකෙන්ම වැඩ්ඩෙක් වෙන්න ඕන.
T56 kiyanne headshot ganna hadapu weapon ekak nemei ooru meeyoHead shots walatada score eka denne
ubalata dan kohomath oka mathak kara kara athe gahanna thamai ithuru wela thiyenne89 JVP කාලේ මතක් උනා![]()
මරුන සමන් පෙරේරාත් මිනීමැරුම් 6ක් විතර කරපු එකෙකේ නිව්ස් වල කියන විදියට
Lakunu deela thiyena krame ahuweT56 kiyanne headshot ganna hadapu weapon ekak nemei ooru meeyo
Commando hari SF dial ekak thamai, policiyen nan kade athule idapu unui pare giyapu unui thami marenne
නොදන්න රෙද්දවල් ශෙයා කරන්නේ බලාගෙන.

Umba ohoma kiwwata ape wasso tika meda paara jepi polu walin era gennawa aaye amathaka nowennamaඒ උනාට උඹ ඒ කාලෙ නෑනෙ. ... ඕකුන්ගෙ තියෙන්නෙ AKD ලගේ බොළඳ දර්ශනේ විතරයි. 77 ඉඳලා තමයි මේ ඔක්කොම කියලා මහ එකා කිව්වොත් විතරයි උන් හිතන්නෙ ඒක එහෙම තමා කියලා. තනියම හිතලා, කල්පනා කරලා බලන්න තරම් මොළයක් නැති උන් තමයි වැඩියක් පොරගෙ චින්තනේ මහ ඉහළින් වර්ණනා කරන්නෙ. ඒ උනාට ඉතිහාසෙම නෑ, ඔය යකා වගේ අතේ පත්තු බොරු කියපු එකෙක්. ඒත් මුන් අදහනවා.
අඩේ මූ මේ කියන විදිහට ලඟදි මොන්ටිසෝරිය පාස් එකෙක් වෙන්ට ඕනි. ඕකෙ සාක්ෂි, කොමිසම් ගැන මෙතන පිටු පලන්න පුළුවන් සහ, තවමත් ඒක සියැසින් දැක්ක පරම්පරාවක් ඒ ගැන් කොහේවත් ලියවිලා නැති තරම් ම්ලේච්ඡ ක්රියා විස්තර කරලා කියනවා.
මොක කිව්වත් පිළිගන්නෙ නැති එකා නෑ.. ඒක තම තමන්ගෙ මට්ටමට කියලා හිතාගන්න තියෙන්නෙ.
ජා.ජ.බෙ කියලා පක්ශෙ බෝඩ් ලෑල්ල වෙනස් කරෙත් ඔය කතාව ජෙපි සෙට් එක දන්න නිසා, ඒ පරණ මිනිස්සු ඒ නමටත් බයයි, පිළිකුල්...
------ Post added on Jan 22, 2024 at 11:04 PM
Commando එකෙයි SF එකෙයි කරන වැඩේ/ට්රේනින් එකේ වෙනස මොකක්ද?
------ Post added on Jan 23, 2024 at 6:59 AM
ඔය බුවා හැමදේම දන්නවා වගේ නහුත ටෝක්ස් දෙන්නේ.https://m.facebook.com/story.php?st...3Xzxd5424l&id=100005385637956&mibextid=Nif5oz
https://m.face book.com/story.php?story_fbid=pfbid02QAo5qAPdj5Kp5sG3k3qBDBacJA2z2VFd1JeUoge8aF8t3oEMNzSjpJs3Xzxd5424l&id=100005385637956&mibextid=Nif5oz
එකා ගැන නන් මම ලොකුවට දන්නෙ නෑ. ඌ එහෙම එකෙක් වෙන්න ඇති.ඔය බුවා හැමදේම දන්නවා වගේ නහුත ටෝක්ස් දෙන්නේ.
මේ ඊයේ දාපු නූල හා අද පල වූ ඇසින් දුටු ප්රකාශ...
View attachment 223146
කහවත්තේ ඔතන තියෙන්නේ කඩ පෝලිමක්.එකා ගැන නන් මම ලොකුවට දන්නෙ නෑ. ඌ එහෙම එකෙක් වෙන්න ඇති.
මේ උබ දාපු කොටස නන් අලි බොරු බං අරුන් වෙඩි තියෙන හැටි ඇහින් දුටු උන් බලා ගන්න තිබ්බ පස්සට ඇස් තිබ්බ නන්. ඕක සද්දෙ ඇහුන ගමන් අනිවා ළග පාත උන් දුවනවා ෂුවර්.
CCTV release උනොත් බලන්න පුළුවන් ඇත්තටම උන එක
මෝල් cariyo මේවටත් හෑලි ලියනවනෙ![]()
මේක අපරාධය කළ වුන් පොරවල් කරන්න දැම්මේ නෑ.මෝල් cariyo මේවටත් හෑලි ලියනවනෙ![]()
ඉතිං T56 single shot ගහන්න adjust කරල තියෙන්න ඇතිඔය බුවා හැමදේම දන්නවා වගේ නහුත ටෝක්ස් දෙන්නේ.
මේ ඊයේ දාපු නූල හා අද පල වූ ඇසින් දුටු ප්රකාශ...
View attachment 223146