මේ වීඩියෝ එක බැලුවම නම් අනිවා තේරෙනවා ඥානසාර හාමුදුරුවෝ යුද්දේ පටන් ගන්නත් කලින් කොහෙද හිටියේ කියලා. යුද්දේ දිනන එකට දැන් චන්ඩි වගේ කෑ ගහන රිලව් ඒ කාලේ හිටපු හැටිත් බලා ගන්න පුලුවන් මුලු වීඩ්යෝ එක බලහන්.
https://www.facebook.com/video.php?v=265429346997999&set=vb.263239680550299&type=3&theater
මම නම් හිතන්නේ නැහැ බන් ගෝඨා කියලා හෙට බලමුකො
--------------------------------------------------------------බොදු බල සේනාව 2012 තමයි නිල විදිහට ආවේ...
ඊට කලින් නානසාර හිමි හිටියේ වෙන සංවිධානයක යුද්දේ කාලේ ! ඒ බොදු බල සේනාව නොවේ !
mama hithanne naha marata bulath deela wadina agavinusuru kenek lankawe inne.ehema seen ekak dammoth eka marata erehiwa karana
loku kumanthranayak wenawa.USA idala aiyya janadipathi unahama lankawata awith ministry kihipayak palanaya karala kotipathiyek wechcha gothawa
nanasara pumbala desapalaneta genawa.anith set dekath champikawai weerawansawai aluthen genawa ekiyanne parana kunu hodala.
අල්ලාට නබියගෙ සරණයි
නබියට අබ සරණයි
හම්බන්ට රෙවිලා ඉන්නේ දැන්. සිවුරක් දැක්කත් ගූ යන සයිස් එකේ දැන් ඕකුන් ඉන්නේ


මුළු මහත් ලෝකයටම පිළිලයක් වූ පාහර හම්බයිනි! සයින්බර් ප්රහාර වලින් වැඩක් නැත. මොකද... online නරබන්නේ නැත. අදාළ ස්ථානයටම ගොස් සම්මේලනයට සහභාගී වෙමි.


වැඩක් නෑ බං මං Admin ගේ mail එකට රිපෝර්ට කරා දැනට අව්රුද්දකට විතර කලින්..
බැරිම තැන admin portal එකට ලොග් වෙලා note එකක් තිබ්බා.. අනිත් දවසේ යද්දී උෘ note එක අයින් කරලා valu ටික හදලා නෑ..![]()
කට්ටිය එකතු වෙලා හම්බ site ටිකක් deface කරමුදා?![]()