බොදු බල සේනාවට සයිබර් ප්‍රහාරයක්

gobaby

Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    මේ වීඩියෝ එක බැලුවම නම් අනිවා තේරෙනවා ඥානසාර හාමුදුරුවෝ යුද්දේ පටන් ගන්නත් කලින් කොහෙද හිටියේ කියලා. යුද්දේ දිනන එකට දැන් චන්ඩි වගේ කෑ ගහන රිලව් ඒ කාලේ හිටපු හැටිත් බලා ගන්න පුලුවන් මුලු වීඩ්යෝ එක බලහන්.



    https://www.facebook.com/video.php?v=265429346997999&set=vb.263239680550299&type=3&theater

    මම නම් හිතන්නේ නැහැ බන් ගෝඨා කියලා හෙට බලමුකො :rolleyes:

    ඔය ගොන් රිලවු ටික ඉතින් ඒ පැත්තට මේ පැත්තට පැන පැන එක එක කොන්ත්‍රාත්වැඩ කරන එවුන්නේ !

    මම කිව්වා එක තේරුනේ නැහැ !

    මම කිව්වේ ඥානසාර හිමි ගැන නෙමේ නිල නම වන "බොදු බල සේනාව" සංවිධානය ගැන සමාගම් පනත යටතේ register කරපු "BODU BALA SENA - GA 2928 යන දරණ අංකය යටතේ "

    බොදු බල සේනාව 2012 තමයි නිල විදිහට ආවේ...
    ඊට කලින් නානසාර හිමි හිටියේ වෙන සංවිධානයක යුද්දේ කාලේ ! ඒ බොදු බල සේනාව නොවේ !
    --------------------------------------------------------------
    රිලවු හැමතැනම ඉන්නවා ඒක එදත් ඉන්නවා අදත් ඉන්නවා !
     
    Last edited:

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    mama hithanne naha marata bulath deela wadina agavinusuru kenek lankawe inne.ehema seen ekak dammoth eka marata erehiwa karana
    loku kumanthranayak wenawa.USA idala aiyya janadipathi unahama lankawata awith ministry kihipayak palanaya karala kotipathiyek wechcha gothawa
    nanasara pumbala desapalaneta genawa.anith set dekath champikawai weerawansawai aluthen genawa ekiyanne parana kunu hodala.

    අගවිනිසුරු දෙපත් නයෙක් බව ඇත්ත ! ඌ දැම්මත් මොකා දැම්මත් නඩුව දිනනවා ! මේ රට යන හැටියට !

    අගවිනිසුරුට රැවටිලා අර රනිල්ගේ අයියගේ චැනල් එකත් TNL එක.. ඌව පුම්බනවා !

    හැබැයි විව්ස්තාව හදන කොට අමතක වෙලා ඔය ඉල්ලන වාර ගණන පසුවට බලාත්මක වන පරිදි ඇතුලත් කරේ නැතුව කෙල වෙච්ච එක ඇත්ත !

     

    BonziBUDDY

    Well-known member
  • Nov 11, 2010
    3,920
    631
    113
    මුළු මහත් ලෝකයටම පිළිලයක් වූ පාහර හම්බයිනි! සයින්බර් ප්‍රහාර වලින් වැඩක් නැත. මොකද... online නරබන්නේ නැත. අදාළ ස්ථානයටම ගොස් සම්මේලනයට සහභාගී වෙමි.
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    අල්ලාට නබියගෙ සරණයි
    නබියට අබ සරණයි

    හම්බන්ට රෙවිලා ඉන්නේ දැන්. සිවුරක් දැක්කත් ගූ යන සයිස් එකේ දැන් ඕකුන් ඉන්නේ​
     
    • Like
    Reactions: tarson

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,832
    6,070
    113
    අල්ලාට නබියගෙ සරණයි
    නබියට අබ සරණයි

    හම්බන්ට රෙවිලා ඉන්නේ දැන්. සිවුරක් දැක්කත් ගූ යන සයිස් එකේ දැන් ඕකුන් ඉන්නේ​

    :lol::yes:
     

    SHANUXLK

    Well-known member
  • Dec 20, 2013
    2,263
    1,028
    113
    Motherland
    මුළු මහත් ලෝකයටම පිළිලයක් වූ පාහර හම්බයිනි! සයින්බර් ප්‍රහාර වලින් වැඩක් නැත. මොකද... online නරබන්නේ නැත. අදාළ ස්ථානයටම ගොස් සම්මේලනයට සහභාගී වෙමි.

    :yes::yes:
     

    owlX

    Well-known member
  • Jul 13, 2014
    1,321
    400
    83
    /usr/bin
    :angry::angry:
    වැඩක් නෑ බං මං Admin ගේ mail එකට රිපෝර්ට කරා දැන‍ට අව්රුද්දකට විතර කලින්..
    බැරිම තැන admin portal එකට ලොග් වෙලා note එකක් තිබ්බා.. අනිත් දවසේ යද්දී උෘ note එක අයින් කරලා valu ටික හදලා නෑ.. :angry::angry:

    කට්ටිය එකතු වෙලා හම්බ site ටිකක් deface කරමුදා? :angry::angry:
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    :angry::angry:
    වැඩක් නෑ බං මං Admin ගේ mail එකට රිපෝර්ට කරා දැන‍ට අව්රුද්දකට විතර කලින්..
    බැරිම තැන admin portal එකට ලොග් වෙලා note එකක් තිබ්බා.. අනිත් දවසේ යද්දී උෘ note එක අයින් කරලා valu ටික හදලා නෑ.. :angry::angry:

    කට්ටිය එකතු වෙලා හම්බ site ටිකක් deface කරමුදා? :angry::angry:

    ow ow
    poddak plan karala list karala meke dapan ko

    api apitama sup ekak denen nethan kauda karanne