නිවැරදි කිරීම සද;15159911 said:ඇයි කලබල.. මම ඇන්දේයි ඔව්වට.. උබට දැනගන්න ඔනානම් ඔස්ලො වරෙන්, අහපන් පෙරුමාල් ගැන එම්බසියෙන්.. නැත්තම් Honorary consul office කොල් එකක් දීලා අහපන්..



Bitch Please
![]()
උබේ අම්මා එම්බසි එකේ විසා ඔෆිසර්ට රෙද්ද ඉස්සුවත් 10 years ගන්න බැහැ![]()
ඉස්සල්ල වගේ ගූගල් කරලා දායි අතේ මට්ටු වෙන වීසා එකක SS එකක්
මු නං ඕව නෙට් එකේ වත් දැකල තියෙනවද දන්නේ නෑ 
Bitch Please
![]()
උබේ අම්මා එම්බසි එකේ විසා ඔෆිසර්ට රෙද්ද ඉස්සුවත් 10 years ගන්න බැහැ![]()
ගමයා;15158438 said:americawe halal lankawe ulamalata salli denne nea ne. eka hinda aulak ne![]()








නිවැරදි කිරීම සද;15159983 said:Mr. Aruna Ponz, Explain this please....
![]()





ඕව දාල මුව අසරණ කරන්නෙපා බන් පව්ඉස්සල්ල වගේ ගූගල් කරලා දායි අතේ මට්ටු වෙන වීසා එකක SS එකක්
මු නං ඕව නෙට් එකේ වත් දැකල තියෙනවද දන්නේ නෑ
![]()
mu danne naha mama inne london kiyala 
දැන් නම් ඉවසුවා ඇති.. මේ වල් බල්ලා හැමදාම ආගමකට කෙලියා දැන් රටේ කොඩියත් අල්ලගෙන.. තොට හොදින් කියන්නෙ, අවුලක් නම් කෙලින් කියපිය, පකේ වැඩ කරන්න එපා.. මේ තොගෙ අම්මට විලිරුදාව හැදිලා ගෙනිච්ච ඉස්පිරිතාලේ තියන, තොගෙ පෙකිනිවැල කපපු රටට අයිති කොඩිය පාහරයො.. තො රෙන්නෙ තොගෙ අම්මගෙ මූනේ..
Lankawen kalabila, dan pitarata anathwechcha thopilawage unta Srilankawa gana monakathada anathayo?? Inna ratakatawela P**** digana intapan...Ponzzzzla.
Thopilata Renna thanakuth naa, Renna barakuth naa...anathayo...!!!
ඔකා ෆොම් කරන්න එපා අරුනයො, මට නම් එපා වෙලා තියෙන්නෙ. පුදුම කරදරයක්, දැන් බලහන් හෙට් තව එකකින් එයි.. pavithra_uk කිවා වගේ මේකා හදපු ෆෙක් දැන් 100කට වැඩි ඇති.. පොන්න පකෙක්.. ඔකා කොහෙහරි මුඩුක්කුවක ඇත්තේ. මොන රශියාද? අම්මා වේශියා තමා..mu ahanawa issu port eka ayi london kiyala...mu danne naha mama inne london kiyala
![]()
mu ahanawa issu port eka ayi london kiyala...mu danne naha mama inne london kiyala
![]()
ඕකුන්ට පොඩි කොළ කෑල්ලක් වෙන්නැති දෙනවා ඇත්තේ ඒ රටේ ග්රාමසේවක වගේ එකෙක් අත්සන් කරලා
එකයි ඔය
වීසා දැකල පුරුදු එකෙක් ඔය වගේ ප්රශ්න අහයිද නැත්තන් 
රෙෆියුජි විසා වලින් ඉන්න උන්ට ඕව ගැන දැනුමක් නෑ බන්ඕකුන්ට පොඩි කොළ කෑල්ලක් වෙන්නැති දෙනවා ඇත්තේ ඒ රටේ ග්රාමසේවක වගේ එකෙක් අත්සන් කරලා
එකයි ඔය
වීසා දැකල පුරුදු එකෙක් ඔය වගේ ප්රශ්න අහයිද නැත්තන්
![]()
ඔව් බං රෂියා වල මේ ලදී පොලව යට ඔය වගේ සරණාගතයෝ ඉදල අහු උනා.
මුත් ඒ වගේ එකෙක්. ඉතාම දුක්බර ජිවිතයක් ගෙවන්නේ. හරියට කන්න නෑ. ඉන්න ගෙවල් නෑ
රුසියන් බඩු පොට් අස්සේ ගිහින් එව්වයේ විසික් කරන දේවල් කාල, ඒවගේ කෙල්ලෝ පාවිච්චි කරලා විසික් කරන කොන්ඩම් දාල හැට පැනපු රිටයර්ඩ් බඩු ගහල මුන් ඉන්නෙ. රෂියන් උන් මුන්ව පදෙකට ගණන් ගන්නේ නෑ. පව් වැඩේ.. දැන් ලංකාවට එන්නත් බෑ. අවොත් ඇරෙස්ට්.
මු ඇත්තටම ලංකාවේමද දන්නේ නෑ ඉන්නේ 
රෙෆියුජි විසා වලින් ඉන්න උන්ට ඕව ගැන දැනුමක් නෑ බන්ඕකුන්ට පොඩි කොළ කෑල්ලක් වෙන්නැති දෙනවා ඇත්තේ ඒ රටේ ග්රාමසේවක වගේ එකෙක් අත්සන් කරලා
එකයි ඔය
වීසා දැකල පුරුදු එකෙක් ඔය වගේ ප්රශ්න අහයිද නැත්තන්
![]()

මචන් උබ ඉස්සලම හරියට කතා කරන්න ඉගන ගන්න , සැදැහැවත් බෞද්ධයෙක් නම් ඔය අයුරින් කුණු හරුප කියන්න නැහැ .
මම ඇමරිකාවේ අවුරුදු 4 ඉඳල තියනවා. මම ඇමරිකාව ගැන ගොඩක් දේවල් දන්නවා. ඇමරිකාවේ සියලුම මාංශ අහාර වලට හලාල් සහතිකය දීල තියනවා.
This is the logo of American Halal.
![]()
![]()


සියලුම මාංශ අහාර වලට හලාල් සහතිකය දීල තියනවා 






paw -1 danenewath naha 