බොදු බල සේනා හලාල් චිකන් වළඳයි

aruna47

Well-known member
  • නිවැරදි කිරීම සද;15159911 said:
    ඇයි කලබල.. මම ඇන්දේයි ඔව්වට.. උබට දැනගන්න ඔනානම් ඔස්ලො වරෙන්, අහපන් පෙරුමාල් ගැන එම්බසියෙන්.. නැත්තම් Honorary consul office කොල් එකක් දීලා අහපන්..

    Bitch Please :lol:

    2vl6ycl.jpg



    උබේ අම්මා එම්බසි එකේ විසා ඔෆිසර්ට රෙද්ද ඉස්සුවත් 10 years ගන්න බැහැ:rofl:

    :cool::cool::cool:
     

    DANEWMEN

    Well-known member
  • Jun 12, 2007
    7,909
    98
    48
    44
    The place I love to live....
    Lankawen kalabila, dan pitarata anathwechcha thopilawage unta Srilankawa gana monakathada anathayo?? Inna ratakatawela P**** digana intapan...Ponzzzzla.

    Thopilata Renna thanakuth naa, Renna barakuth naa...anathayo...!!!
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    Bitch Please :lol:

    2vl6ycl.jpg



    උබේ අම්මා එම්බසි එකේ විසා ඔෆිසර්ට රෙද්ද ඉස්සුවත් 10 years ගන්න බැහැ:rofl:

    :cool::cool::cool:

    ඕව දාල මුව අසරණ කරන්නෙපා බන් පව් :P ඉස්සල්ල වගේ ගූගල් කරලා දායි අතේ මට්ටු වෙන වීසා එකක SS එකක් :rofl: මු නං ඕව නෙට් එකේ වත් දැකල තියෙනවද දන්නේ නෑ :P
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    පෙරුමාල බැන්

    මු තමා එළකිරි ඉතිහාසේ වැඩිම ෆේක් වලින් ආපු පොන්ස්
    ඊළගට අර මුස්ලිම් ලන්කට් හම්බ ෆකා
     

    aruna47

    Well-known member
  • ඕව දාල මුව අසරණ කරන්නෙපා බන් පව් :P ඉස්සල්ල වගේ ගූගල් කරලා දායි අතේ මට්ටු වෙන වීසා එකක SS එකක් :rofl: මු නං ඕව නෙට් එකේ වත් දැකල තියෙනවද දන්නේ නෑ :P

    mu ahanawa issu port eka ayi london kiyala... :lol: mu danne naha mama inne london kiyala :lol:
     

    Screw SL

    Banned
  • Jan 4, 2013
    11,478
    718
    113
    43
    No Longer in Elakiri
    දැන් නම් ඉවසුවා ඇති.. මේ වල් බල්ලා හැමදාම ආගමකට කෙලියා දැන් රටේ කොඩියත් අල්ලගෙන.. තොට හොදින් කියන්නෙ, අවුලක් නම් කෙලින් කියපිය, පකේ වැඩ කරන්න එපා.. මේ තොගෙ අම්මට විලිරුදාව හැදිලා ගෙනිච්ච ඉස්පිරිතාලේ තියන, තොගෙ පෙකිනිවැල කපපු රටට අයිති කොඩිය පාහරයො.. තො රෙන්නෙ තොගෙ අම්මගෙ මූනේ..

    Lankawen kalabila, dan pitarata anathwechcha thopilawage unta Srilankawa gana monakathada anathayo?? Inna ratakatawela P**** digana intapan...Ponzzzzla.

    Thopilata Renna thanakuth naa, Renna barakuth naa...anathayo...!!!

    mu ahanawa issu port eka ayi london kiyala... :lol: mu danne naha mama inne london kiyala :lol:
    ඔකා ෆොම් කරන්න එපා අරුනයො, මට නම් එපා වෙලා තියෙන්නෙ. පුදුම කරදරයක්, දැන් බලහන් හෙට් තව එකකින් එයි.. pavithra_uk කිවා වගේ මේකා හදපු ෆෙක් දැන් 100කට වැඩි ඇති.. පොන්න පකෙක්.. ඔකා කොහෙහරි මුඩුක්කුව ඇත්තේ. මොන රශියාද? අම්මා වේශියා තමා..
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    mu ahanawa issu port eka ayi london kiyala... :lol: mu danne naha mama inne london kiyala :lol:

    රෙෆියුජි විසා වලින් ඉන්න උන්ට ඕව ගැන දැනුමක් නෑ බන් :P ඕකුන්ට පොඩි කොළ කෑල්ලක් වෙන්නැති දෙනවා ඇත්තේ ඒ රටේ ග්‍රාමසේවක වගේ එකෙක් අත්සන් කරලා :P එකයි ඔය :rofl: වීසා දැකල පුරුදු එකෙක් ඔය වගේ ප්‍රශ්න අහයිද නැත්තන් :lol:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    රෙෆියුජි විසා වලින් ඉන්න උන්ට ඕව ගැන දැනුමක් නෑ බන් :P ඕකුන්ට පොඩි කොළ කෑල්ලක් වෙන්නැති දෙනවා ඇත්තේ ඒ රටේ ග්‍රාමසේවක වගේ එකෙක් අත්සන් කරලා :P එකයි ඔය :rofl: වීසා දැකල පුරුදු එකෙක් ඔය වගේ ප්‍රශ්න අහයිද නැත්තන් :lol:

    ඔව් බං රෂියා වල මේ ලදී පොලව යට ඔය වගේ සරණාගතයෝ ඉදල අහු උනා.
    මුත් ඒ වගේ එකෙක්. ඉතාම දුක්බර ජිවිතයක් ගෙවන්නේ. හරියට කන්න නෑ. ඉන්න ගෙවල් නෑ
    රුසියන් බඩු පොට් අස්සේ ගිහින් එව්වයේ විසික් කරන දේවල් කාල, ඒවගේ කෙල්ලෝ පාවිච්චි කරලා විසික් කරන කොන්ඩම් දාල හැට පැනපු රිටයර්ඩ් බඩු ගහල මුන් ඉන්නෙ. රෂියන් උන් මුන්ව පදෙකට ගණන් ගන්නේ නෑ. පව් වැඩේ.. දැන් ලංකාවට එන්නත් බෑ. අවොත් ඇරෙස්ට්.
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ඔව් බං රෂියා වල මේ ලදී පොලව යට ඔය වගේ සරණාගතයෝ ඉදල අහු උනා.
    මුත් ඒ වගේ එකෙක්. ඉතාම දුක්බර ජිවිතයක් ගෙවන්නේ. හරියට කන්න නෑ. ඉන්න ගෙවල් නෑ
    රුසියන් බඩු පොට් අස්සේ ගිහින් එව්වයේ විසික් කරන දේවල් කාල, ඒවගේ කෙල්ලෝ පාවිච්චි කරලා විසික් කරන කොන්ඩම් දාල හැට පැනපු රිටයර්ඩ් බඩු ගහල මුන් ඉන්නෙ. රෂියන් උන් මුන්ව පදෙකට ගණන් ගන්නේ නෑ. පව් වැඩේ.. දැන් ලංකාවට එන්නත් බෑ. අවොත් ඇරෙස්ට්.

    අහ්හ් මු රෂියා වලද ඉන්නේ මට කිව්වේ නොර්වේ කියල :baffled: මු ඇත්තටම ලංකාවේමද දන්නේ නෑ ඉන්නේ :P
     

    aruna47

    Well-known member
  • රෙෆියුජි විසා වලින් ඉන්න උන්ට ඕව ගැන දැනුමක් නෑ බන් :P ඕකුන්ට පොඩි කොළ කෑල්ලක් වෙන්නැති දෙනවා ඇත්තේ ඒ රටේ ග්‍රාමසේවක වගේ එකෙක් අත්සන් කරලා :P එකයි ඔය :rofl: වීසා දැකල පුරුදු එකෙක් ඔය වගේ ප්‍රශ්න අහයිද නැත්තන් :lol:

    mama oya shiva linge leva kana ponnayo ganan ganneth naha.. kuraneta puka dena un ganan ganneth naha.. perumal nema uge ammage yata eka katha karath puke arala yawanne :lol:
     

    sa198802

    Member
    Nov 29, 2012
    947
    151
    0
    Colombo Sri lanka
    In 2005, according to The New York Times, more people from Muslim countries became legal permanent United States residents — nearly 96,000 — than in any year in the previous two decades. In addition to immigration, the state, federal and local prisons of the United States may be a contributor to the growth of Islam in the country. J. Michael Waller claims that Muslim inmates comprise 17-20% of the prison population, or roughly 350,000 inmates in 2003. Waller states that these inmates mostly come into prison as non-Muslims. He also claims that 80% of the prisoners who "find faith" while in prison convert to Islam. These converted inmates are mostly African American, with a small but growing Hispanic minority. Waller also asserts that many converts are radicalized by outside Islamist groups linked to terrorism, but other experts suggest that when radicalization does occur it has little to no connection with these outside interests.
     

    foxrulz99

    Well-known member
  • Sep 23, 2011
    1,405
    119
    63
    man mehe...
    මචන් උබ ඉස්සලම හරියට කතා කරන්න ඉගන ගන්න , සැදැහැවත් බෞද්ධයෙක් නම් ඔය අයුරින් කුණු හරුප කියන්න නැහැ .

    මම ඇමරිකාවේ අවුරුදු 4 ඉඳල තියනවා. මම ඇමරිකාව ගැන ගොඩක් දේවල් දන්නවා. ඇමරිකාවේ සියලුම මාංශ අහාර වලට හලාල් සහතිකය දීල තියනවා.


    This is the logo of American Halal.

    4120_isa-halal-logo2.jpg



    halal1.jpg


    :P:P:P සියලුම මාංශ අහාර වලට හලාල් සහතිකය දීල තියනවා :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
    pork walatath thiyenawada:rofl::rofl::rofl: