බොදු බළ සේනා ගොන් තර්ක ගැන අරුණ47 ගේ අදහස....

After_math

Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    මුස්ලිම් ජාතිකයෙක් අල කන්ටේනරයේ සඟවා කෝටි 3ක ගබ්සා එන්නත් කුප්පි ගෙනත් හසුවෙයි.



    පකිස්තානයේ සිට මෙරටට අල ගෙන්වා තිබු කන්ටේනරයක තිබී ගබ්සා සඳහා යොදා ගන්නා රුපියල් කෝටි 3ක් පමණ වටිනා එන්නත් කුප්පි 30,000ක් සමග පුද්ගලයෙකු රේගුව විසින් අත්අඩංගුවට ගෙන තිබේ. පකිස්ථානු ජාතිකයෙකු පකිස්ථානයේ සිට මෙම ඖෂධ තොගය මෙරටට ගෙනවිත් ඇති බව රේගු අධ්‍යක්ෂ මාලි පියසේන මහතා පැවසුවේය. එහි වටිනාකම රුපියල් මිලියන 30ක් වේ. පකිස්ථානයේ සිට මෙරටට ගෙන එන ලද අල කන්ටේනරයක මෙම ඖෂධ තොගය ගබඩා කර තිබියදී රේගු ආදායම් අධීක්ෂණ අංශයේ නිලධාරීන් විසින් අද දිනයේ සොයා ගනු ලැබීය.

    ගබ්සා සඳහා යොදා ගන්නා ඖෂධයක් වන මෙය ශ්‍රි ලංකාවට ගෙන ඒම තහනම් කර ඇති ඖෂධයකි. අල අඩංගු කන්ටේනර් 3ක් පසුගිය සඳුදා දින සිට පරික්ෂාවට ලක් කර ඇති අතර අද දිනයේ දී ඉන් එක් කන්ටේනරයක බෑග් 15ක ගබඩා කර තිබු මෙම එන්නත් කුප්පි තොගය රේගුව මගින් සොයාගනු ලැබීය. කෙසේ වෙතත් මෙම ජාවාරමේ ප්‍රධාන සැකකරු අත්අඩංගුවට ගෙන නොමැති අතර මෙම එන්නත් කුප්පි ගෙන්වීමට ආධාර අනුබල දුන් පාකිස්ථාන ජාතිකයෙකු අත්අඩංගුවට ගෙන ඇත. මේ අතර මෙහි ප්‍රධාන සැකකරු අත්අඩංගුවට ගැනීමට කටයුතු කරන ලෙස ශ්‍රී ලංකා රේගුව විසින් ආගමන විගමන නිලධාරීන්ට දැනුම් දී තිබේ. (අද දෙරණ පුවතකි)

    mewa daka dakath ara patiya kiyana gon huththai erozan P*nnayai hambayonta puka denawa
    okun hambayontath wada anthai
     

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    :shocked: uba hambayekda.... ubata pennema Buddhist lage waradi withara neh :rofl:

    mama budhist lage waradi hoyanwanam...umbalata penne mokadda kiyala kiyapan..........

    mama pennuwe waradi karapu ekawa....oo budhdisht da..muslimda kiyala mata wadagath naha...waradda waraddama ne................
     

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    මුස්ලිම් ජාතිකයෙක් මන්දමානසික දැරියක් දුෂණය කරයි, වැලමඩ උණුසුම්

    By කියවන්න.com in ගොසිප් නිව්ස් on April 10, 2013
    නව හැවිරිදි මන්දමානසික දැරියක ලිංගික අපයෝජනයට ලක්‌කළ මුස්‌ලිම් ජාතිකයකු පොලිසිය මගින් අත්අඩංගුවට ගැනීමෙන් පසු වැලිමඩ බෝගහකුඹුර ප්‍රදේශයේ උණුසුම් තත්ත්වයක්‌ උද්ගත වී ඇත.
    මෙම දැරිය අපයෝජනයට ලක්‌කිරීමේ සිද්ධියට විරෝධය පළකරමින් ප්‍රදේශයේ ඇතැම් වෙළෙඳසල් ඊයේ (09 දා) වසා දමා තිබිණි.
    මේ අතර කිසියම් කලබලකාරී තත්ත්වයක්‌ ඇතිවුවොත් එය මැඬපැවැත්වීම සඳහා වැලිමඩ බෝගහකුඹුර ප්‍රදේශයට පොලිස්‌ විශේෂ කාර්ය බළකාය සහ පොලිසිය යෙදවීමට කටයුතු කර ඇත.
    මෙම මන්දමානසික දැරිය අපයෝජනයට ලක්‌ කළ මුස්‌ලිම් ජාතිකයා අධිකරණය වෙත ඉදිරිපත් කිරීමෙන් පසු ලබන 22 වැනිදා දක්‌වා රක්‍ෂිත බන්ධනාගාරගත කර තිබේ.
    සැකකාර මුස්‌ලිම් ජාතිකයා බෝගහකුඹුර ප්‍රදේශයේ වෙළෙඳසලක්‌ පවත්වාගෙන ගිය සුළු ව්‍යාපාරිකයෙකි. මොහු කාලයක්‌ තිස්‌සේ මෙම මන්දමානසික දැරිය විවිධ ලිංගික ක්‍රියා සඳහා යොදවාගෙන තිබිණි.
    දැරියගේ හැසිරීම් රටාව පිළිබඳව සැක පළ කළ ඇගේ මව මෙම දැරිය වෛද්‍යවරයකු වෙත ඉදිරිපත් කර තිබුණේ මීට දින කීපයකට උඩදීය.
    එහිදී දැරිය තමන්ට සිදුවන අතවරයන් පිළිබඳව වෛද්‍යවරයාට පවසා ඇත. වෛද්‍යවරයා මේ පිළිබඳව පොලිසිය වෙත දැනුම් දීමෙන් පසු සැකකාර ව්‍යාපාරිකයා අත්අඩංගුවට ගැනීමට පොලිසිය කටයුතු කළේය.
    බදුල්ල දිස්‌ත්‍රික්‌ වැඩබලන නියෝජ්‍ය පොලිස්‌පති රොෂාන් ප්‍රනාන්දු මහතාගේ අධීක්‍ෂණය යටතේ පරීක්‍ෂණ පැවැත්වේ.
    - දිවයින


    The chief monk at the Shanthi Viharaya in Kelaniya, Sri Lanka is accused of raping a 43-year-old woman. The incident reportedly happened on January 4, 2013. (The names of the victim and the monk are withheld).

    The prosecutrix, a mother of two, has complained that she had known this monk for some time. It is alleged that 4 January, the prosecutrix went to meet the monk, seeking some advice. To her surprise, the monk is alleged to have suggested to the prosecutrix, that she should have sex with him, which she eventually refused. The prosecutrix claims that, thereafter, the monk forcibly took her to a room and assaulted her on her head and stomach. At this, it is reported that the prosecutrix kneeled before the monk and begged him not to assault or harm her further. It is alleged that the monk did not agree, and then he forcibly removed the prosecutrix's cloths and raped her several times. The prosecutrix alleges that she was able to escape only much later when the door of the room was unlocked.

    The prosecutrix lodged a complaint to the police on the next day and she was admitted to the Ragama hospital. She was hospitalised for seven days. During her stay at the hospital, a Judicial Medical Officer examined the prosecutrix. At the hospital, the police questioned the prosecutrix and recorded a statement. At once stage the police tried to suggest to the prosecutrix that whether she was mentally fit. The prosecutrix however denied the accusation that she is mentally ill.

    On her return from the hospital, the prosecutrix tried to get the police to act on her complaint. At this the police took her in their vehicle to police station and interrogated her for about six hours. However, she noticed that the police were not writing down any of the things that she revealed. She also found that the questions that the police asked were demining and further insulting her morally. The prosecutrix alleges that the questioning by the police made her feel that the police were asking questions merely for their enjoyment. She insisted several times that her statement should be recorded.

    Meanwhile, the police, also interrogated the prosecutrix's sister and son (17-year-old). The police are accused of having attempted to convince the prosecutrix's sister to pressure the prosecutrix to withdraw the complaint, as this monk was very powerful.

    In the meanwhile the monk is alleged to have contacted the prosecutrix and threatened her that he will use "Gurukam" (witchcraft) to make her mad and asked her not to pursue the complaint since according to him, the Gurukam cannot succeed. Despite several attempts by the prosecutrix and her relatives, the police have not taken any actions against the monk. Her relatives are living in fear, that she could be harmed by the monk or his supporters.

    The Asian Human Rights Commission (AHRC) has written to the Inspector General of Police in Sri Lanka, Mr. N.K. Illangakoon, requesting him to intervene in the case and to ensure that an impartial and sensible investigation into the incident is undertaken, giving also importance to the fact that the case is of rape and the victim should be treated by the investigating agency with decency, respecting her gender. The AHRC has also called for the arrest of the suspected monk so that he does not intervene criminally in the investigation and a possible subsequent prosecution in the case.
    source:http://www.humanrights.asia/news/ahrc-news/AHRC-STM-031-2013
     

    mil rox

    Member
    Oct 8, 2012
    3,453
    451
    0
    colombo
    මෙතන කෑ ගහන හැම හම්බ පොන්නයෙක්ටම මේ කියන්නේ
    තොපිලට අයිතියක් නෑ සිංහල රටක ඉඳන් අපිට ජිවත් වෙන්න ඕනේ විදිහ,අපේ ආගම ගැන කියල දෙන්න
    මේ සේරටම මුල අර හම්බන්තොට ඉන්න හිඟන්නෝ ටිකක් ආණ්ඩුවට පත් කරපු දවසේ ඉඳන්
    උන්ට ඕනේ මේ රට විකුණලා හරි සල්ලි හම්බ කරන්න
    අනික මන් මේ අත්දැකීමෙන් කියන්නේ මේ රටට drugs import කරන හැම එකෙක් ම මුස්ලිම් එවුන්.
    මේ දවස් වල gallface ඉඳල හික්කඩුව වෙනකන් beach party
    මේවා ඔක්කොම කරන්නේ අපේ මහරජතුමා ඇතුළු පිරිස සහ අර ලංකාවට drugs import කරන කට්ටිය
    ඔය හැම beach party එකකටම යන්නේ සිංහල 18 19 20 කොල්ලෝ
    ඕවට ගිහින් බැලුවොත් තියෙන්නේ තනිකර drugs deal කරනවා
    නැත්තන් prostitution
    ඒවත් කරන්නේ ඔය මුස්ලිම් හැත්තම තමයි ඒ සිංහල එවුන් ව වඳ කරන්න
    මටත් මේ ලඟදි යාලුවෙක් හම්බ උන ඔය වගේ party වලට ගිහින් අනත වෙච්ච එකෙක්
    ඌ කවදාවත් අරන් නැති drugs ඕවට ගිහින් use කරාලු. දැන් ඒවා use කරන්නේ නැතුව ඉන්න බැරිලු
    ඔන්න ඕක තමයි අපේ හම්බයෝන්ගේ එක plan එකක්
    උඹල ඕන තරම් youtube එකේ videos බලපන් london වලට එහෙම වෙලා තියෙන්නේ මොකද කියල
    උන්ගේ කුරණේ කියල තියෙන්නෙම උන් එක ගමක් ඇල්ලුවොත් අනිත් ගමට වෙනකන්ම ඉස්ලාම් පතුරවන්න කියල
    බලපන් ලංකාවෙත් ඔය වගේ මුස්ලිම් areas තියනවා ඒවගේ සිංහල එවුන්ට ඉන්න පුලුවන්ද කියල
    අන්න ඒ වගේ මුන් ටික ටික ලංකාවම අල්ලන්න තව වැඩි කාලයක් යන්නේ නෑ
    ඊට පස්සේ ඉතින් ශ්‍රී ලංකා කියන එක වෙනුවට පුංචි අරාබිය කියල තමයි නම දාන්න වෙන්නේ
    මේ ගැන දෙවරක් හිතල ජාතිය ගැන වැඩ කරන්න:yes::yes::yes:

    gon katha....

    me rata mage rata ma ipaduna rata....
    tho kavda fons mata yanna kiyanna...thota one nam pala himalayta,,,naththam nepalayta...gonek kiyaneka witin wita oppu karannepa...........
    umba nemei ....umbe appa kiwath mage uppanne,upatha hama uyannama sidda une me rate...mata aythiyak naha kiyala..kiyanna mage appatath baha...........:angry::angry::angry:

    menna London.......... https://www.colombotelegraph.com/in...hile-monks-argument-but-reduced-the-sentence/
     

    WICKILEAKS

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,008
    1,672
    113
    Lion always in his den
    Z
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    gon katha....

    me rata mage rata ma ipaduna rata....
    tho kavda fons mata yanna kiyanna...thota one nam pala himalayta,,,naththam nepalayta...gonek kiyaneka witin wita oppu karannepa...........
    umba nemei ....umbe appa kiwath mage uppanne,upatha hama uyannama sidda une me rate...mata aythiyak naha kiyala..kiyanna mage appatath baha...........:angry::angry::angry:

    menna London.......... https://www.colombotelegraph.com/in...hile-monks-argument-but-reduced-the-sentence/

    tho mata ape kari maharajage wate inna boruwata siwuru porawagaththa eun gana mata pennanna epa
    anika oka thamai me loke hama ratakamatama wela thiyenne
    thopila mehe awe weladam karanna hingakanna
    ehema ewun dan me ratata urumaa kiyana eunwa pannanna hadanawa
    thopila ekai me lokenma reject wela thiyenne