ow boss dunna kiyanawa thanks
ok machan jaya idiriyata!!! anawashya karadara wala patalenna epaa

umbe ara love bite scene eka shape unada?

ow boss dunna kiyanawa thanks


මෙවාග බෝරූ කියන්කොට ගන් වාතෘ දාල? ආස්රන වේනන්නේ අහිනස මින්සු ටම්යි..............Noproblem mavhan thanks
ow boss dunna kiyanawa thanks
ow ehema kiyanawa..


මෙවාග බෝරූ කියන්කොට ගන් වාතෘ දාල? ආස්රන වේනන්නේ අහිනස මින්සු ටම්යි..............![]()



Ahh ow eka shape machan..okun boruwatane bayawenneok machan jaya idiriyata!!! anawashya karadara wala patalenna epaa![]()
umbe ara love bite scene eka shape unada?![]()
mokak..terenne dahan bqn borunam meken palayanමෙවාග බෝරූ කියන්කොට ගන් වාතෘ දාල? ආස්රන වේනන්නේ අහිනස මින්සු ටම්යි..............![]()
Ahh ow eka shape machan..okun boruwatane bayawenne
ආනෙ මාම නෝදාන්න මෝන්ර තෑන්න ?? ඕයා වග් මීන්සු ඔනේ ටාරම් දෑකලා ටියේනනවා ?? බොර්රවේන් ජීව්ට් වේන්න ඒපා ඕම??ලෑජ් නෑද ?Ahh ow eka shape machan..okun boruwatane bayawenne
mokak..terenne dahan bqn borunam meken palayan






අන්ඩර දෙමල වගේ නෙආනෙ මාම නෝදාන්න මෝන්ර තෑන්න ?? ඕයා වග් මීන්සු ඔනේ ටාරම් දෑකලා ටියේනනවා ?? බොර්රවේන් ජීව්ට් වේන්න ඒපා ඕම??ලෑජ් නෑද ?![]()

meke dala tibba kamatima uniform eka mokakda ahapunthread wkak eke mama reply kerela tiyanawa tanaka..eka poddak balahan.![]()

ආනෙ මාම නෝදාන්න මෝන්ර තෑන්න ?? ඕයා වග් මීන්සු ඔනේ ටාරම් දෑකලා ටියේනනවා ?? බොර්රවේන් ජීව්ට් වේන්න ඒපා ඕම??ලෑජ් නෑද ?![]()
අන්ඩර දෙමල වගේ නෙ![]()
meyata kagen ho hith rideemak welaa wage
, ekath ekkama allala ape sunsilk ta denawa silk cotton wenna 
කෝඔ හෑන්ගුනාඩ ?? ඒන්ඩ ඒලියට ??
therunada ban dan?meyata kagen ho hith rideemak welaa wage
, ekath ekkama allala ape sunsilk ta denawa silk cotton wenna
![]()
මොකක් හරි ලූස් එකක් තියෙනව වගේ තමා 
මොකක් හරි ලූස් එකක් තියෙනව වගේ තමා
![]()
eyage hithe thiyena duka, wedanawa , sunsilkge thread eka dakeemen kenthiyakata harila wage penne,
meya inna situation eke hatiyata sadaranayi...
namuth mama hithanne ne sunsilk ea wage deyak karana kollek kiyala

Tell you "miss" - "No parking space at home" or "Not enough security or too many thieves"
or Tell your home " you got an special assignment where you get to do bit of travel hence got a vehicle"
Someone translate it. i'm lazy lol.


ඇයි බන් ඔෆිස් එකෙන් දුන්න කියලා වාහනේ ගෙදර අරන් යන්න බැරි. මිස් නම් උඹට උඩ පැන පැන දෙන්න වගේ හදන්නේ. යකෝ අපිට සෙට් වෙන්නේ නෑ නේ ඔහොම ඔෆිස්.![]()



