බොරුවක් කියන්න උපදෙසක් දෙන්නකො..

SunSilk

Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    :no:
    ප්‍රශ්න ගොඩක මුලාර්ම්බය
    මොකට බන් අනුන්ගේ වාහන
    උබට පුළුවන් දවසක පුළුවන් විදිහට එකක් ගනින් ..

    ow ban itin ekaparatama pollen gahuwa wage epa kiyanna bane ban..kalinuth mata wahanayak aran denna haduwama mama passa gagaha hitiyama thama meka paath une..eyage eka use kerenn kiyala.:nerd::nerd:
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    ඇයි බන් ඔෆිස් එකෙන් දුන්න කියලා වාහනේ ගෙදර අරන් යන්න බැරි. මිස් නම් උඹට උඩ පැන පැන දෙන්න වගේ හදන්නේ. යකෝ අපිට සෙට් වෙන්නේ නෑ නේ ඔහොම ඔෆිස්. :rolleyes:

    dan man kiyanne bossage eka dunna kiyala..
     

    009008

    Active member
  • Aug 18, 2011
    527
    95
    28
    Mechchara lassanata boruwak gothanna talent ekak thiyena ubata api boru kiyana hati ugannanna one naha neh bro :rofl::rofl::P
     

    Untitled1

    Member
    Apr 18, 2016
    247
    98
    0
    මෙහෙමයි මචන් ඕනි ගොනෙකුට පුළුවන් බොරු කියන්න. එහෙම නෙවෙයි බොරුවක් කියන කලාවක්
    තියෙනවා.. බොරුවක් කියල විතරක් හරියන්නේ නැහැ ඒ බොරුව සත්‍යාපනය කරන්න ඕනි.
    ඒ කිව්වේ බොරුව සමීකරනයක් නම් LHS, RHS බැලන්ස් කරන්න ඕනි..
    එතකොට තමයි ඒක සාර්ථක බොරුවක් වෙන්නේ.
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    koheda ban ofice eka...matath enna
    :baffled::baffled::rofl:
    Mechchara lassanata boruwak gothanna talent ekak thiyena ubata api boru kiyana hati ugannanna one naha neh bro :rofl::rofl::P
    ela machan aulak naa
    මෙහෙමයි මචන් ඕනි ගොනෙකුට පුළුවන් බොරු කියන්න. එහෙම නෙවෙයි බොරුවක් කියන කලාවක්
    තියෙනවා.. බොරුවක් කියල විතරක් හරියන්නේ නැහැ ඒ බොරුව සත්‍යාපනය කරන්න ඕනි.
    ඒ කිව්වේ බොරුව සමීකරනයක් නම් LHS, RHS බැලන්ස් කරන්න ඕනි..
    එතකොට තමයි ඒක සාර්ථක බොරුවක් වෙන්නේ.

    :confused::confused::confused::confused: ow ow
     

    Killerstuffbaby

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    2,439
    117
    63
    Rig eka uda
    oya wage novel eka mama kiyawala thiyanawa. kamak nehe miss wa shape eke thiyaganin charithe hoidanam kella lassananam bedapiya himeeta. eeta passe Ki and Ka wage uba gedara balaganin eki job eka karai
     

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    office eke officer kenek rata giya enisa vehicle eka eya enakan mata use karanna kiyanna kiyanna
     

    Thilinacw

    Well-known member
  • Oct 3, 2011
    1,363
    613
    113
    Colombo
    මාර ප්‍රශ්නනේ බන්! සිරාවටම වැල කතාවක් මතක් උනා.
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    ඔෆිස් එකේ වාහනේ කියපන් අවුට් ස්ටේෂන් දුවන උඹ ඉල්ලගෙන ආව කියපන් ප්‍රයිවෙට් ගමන් වලට ඔයිල් උඹේ ගානේ ගහගෙන යන්න
    ඔවද බන් කියන්න දේවල් නැත්තේ
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    ඔෆිස් එකේ වාහනේ කියපන් අවුට් ස්ටේෂන් දුවන උඹ ඉල්ලගෙන ආව කියපන් ප්‍රයිවෙට් ගමන් වලට ඔයිල් උඹේ ගානේ ගහගෙන යන්න
    ඔවද බන් කියන්න දේවල් නැත්තේ

    ee poddak hitahan umba wahanayak ekapara gedetta genawama gedera minissu monawada ahanne kiyala??
    kohenda?kiyada?kage namatada reg?insure monawada? rate nathi bailaa ahanawa ...:yes::yes: mama boruwak hadan iwarai...
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    ee poddak hitahan umba wahanayak ekapara gedetta genawama gedera minissu monawada ahanne kiyala??
    kohenda?kiyada?kage namatada reg?insure monawada? rate nathi bailaa ahanawa ...:yes::yes: mama boruwak hadan iwarai...
    අලුතෙන් නම් ...
    අලුත් වාහනයක් අරන් දෙන්න කියපන් එයාට උබ පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ගෙවපන්
    ගෙදරට කියපන් ඔෆිස් එකෙන් ඔෆර් එකක් ලැබුනා ගෙවිමේ ක්‍රෙමයට ගත්තේ කියලා

    එකිගේ එකනම් ගන්නේ
    කියපන් ඔෆිස් එකට අලුත් වාහන ගත්තා මෙක නිකන් තියෙනහ් නිසා ඉල්ල ගත්තා කියපන් උබේ පාවිච්චියට ඔනි වෙලාවක් ආවොත් අයේ රිටර්න් කරන්න වෙනවා කියපන්
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    අලුතෙන් නම් ...
    අලුත් වාහනයක් අරන් දෙන්න කියපන් එයාට උබ පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ගෙවපන්
    ගෙදරට කියපන් ඔෆිස් එකෙන් ඔෆර් එකක් ලැබුනා ගෙවිමේ ක්‍රෙමයට ගත්තේ කියලා

    එකිගේ එකනම් ගන්නේ
    කියපන් ඔෆිස් එකට අලුත් වාහන ගත්තා මෙක නිකන් තියෙනහ් නිසා ඉල්ල ගත්තා කියපන් උබේ පාවිච්චියට ඔනි වෙලාවක් ආවොත් අයේ රිටර්න් කරන්න වෙනවා කියපන්

    නලල කිස් කරපන්
    ඊලඟට තොලක් දාපන්
    කන්පෙති බෙල්ල ලෙවකාපන්
    කනට හිමීට හුලන් පිඹපං
    ඇගිලි එකක් ගානේ උඹේ කටේ දාලා උරවපන්
    පිට ලෙවකකා කිස් කරපන්.
    මූන ලෙවකාපන්.
    බඩ ලෙවකාපන් කිස් කරපන් හිමීට මිරිකපං
    තටට්ම් දෙක හපහපා මිරිකපන්
    චාටාස් ගාලා තට්ටම් දෙකට හිමින් ගහපන්.:oo::oo:
    පුකේ හිලට දිව දාපන්
    කලවා දෙක මිරිකපං මසාජ කරනවා වගේ. කිස් කරපං
    කකුල් දෙකේ බත් කෙන්ඩිය මසාජ් කරපන්.
    ඉකිලි දෙක ලෙවකාපන්
    ඊලඟට ඉතින් මෑ මල තමයි.:rolleyes::rolleyes:
    මෑ මල යෝනි තොල්පෙති ලෙවකාපන්
    එතකොට ජූස් ගඟක් ගලයි
     

    powers

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    3,357
    480
    83
    Nittambuwa
    "මැට්ටා ඇයි මට පෙන්නුවෙ නැත්තෙ "

    වැල කතාවක් වගේ... උඹ මිස් කියද්දිත් ඒකි උබට ඔහොම කතා කරන්වද හුරතල් විදිහට..:love:අඩෝ ගහන්න සෙට් වෙයි වගෙ...:shocked:

    :rofl::D:yes:
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    නලල කිස් කරපන්
    ඊලඟට තොලක් දාපන්
    කන්පෙති බෙල්ල ලෙවකාපන්
    කනට හිමීට හුලන් පිඹපං
    ඇගිලි එකක් ගානේ උඹේ කටේ දාලා උරවපන්
    පිට ලෙවකකා කිස් කරපන්.
    මූන ලෙවකාපන්.
    බඩ ලෙවකාපන් කිස් කරපන් හිමීට මිරිකපං
    තටට්ම් දෙක හපහපා මිරිකපන්
    චාටාස් ගාලා තට්ටම් දෙකට හිමින් ගහපන්.:oo::oo:
    පුකේ හිලට දිව දාපන්
    කලවා දෙක මිරිකපං මසාජ කරනවා වගේ. කිස් කරපං
    කකුල් දෙකේ බත් කෙන්ඩිය මසාජ් කරපන්.
    ඉකිලි දෙක ලෙවකාපන්
    ඊලඟට ඉතින් මෑ මල තමයි.:rolleyes::rolleyes:
    මෑ මල යෝනි තොල්පෙති ලෙවකාපන්
    එතකොට ජූස් ගඟක් ගලයි
    :rofl::rofl::rofl: