oka dala sinhala un -rep nawanawa ban. lol. mata rep wadak nethi nisa man thread wela oka damamin yanwa. haha.



Ganan ganna epa ohhawa ohama tamai keep active in this topic
Machan BBS kiyanne Buddhist urumaya rekaganna hadanwa misak ,uba dannawanm kiyapan eka muslim , tamil ekekta me wage BBS eken gehuwada kiyala? ekka eka thamai buddhakama kiyanne. api oya video eke thiyana widihata hesirila ne,UT BBS naanasaara wage kattiyata mang kemathi ne machan ekath kiyanna oni ne
ko mahanda rajapakshala. rajja nayako mekata medihath wenna ona, budun upan deshaye wandana karannath beri wenna yanne,

You must spread some Reputation around before giving it to sirajstc again.
man kohomath katawath -rep gannane. umabata kalin deela thiyenneth + thama.

ela elaMachan BBS kiyanne Buddhist urumaya rekaganna hadanwa misak ,uba dannawanm kiyapan eka muslim , tamil ekekta me wage BBS eken gehuwada kiyala? ekka eka thamai buddhakama kiyanne. api oya video eke thiyana widihata hesirila ne,



ඔය හම්බ බබා පර්ට් දාපන් චීනේ ගිහින්.


lankawe bhiskhuwakata karapu me apahasaya muslim warayek vidihata mama hela dakinawa. me gana api indiyawen prashna karanna one.

me wade karapu ayata hondak nam sidda wenne naha. kaata wunath me wage vadak karanna honda nah

monawa wunath wedenam weradi thama

atthatama bro me welawe api eey bauddha hamuduru namakkiyala hithanne nathiwa ape lankikakyek kiyana chinthanayen meekata wiruddawa hada naganna oone. Mata me VDo eka issellama dakka wele godaak duak hithuna.jathy aagam wadak naha methana ape lankika hamuduru namakata gahapu eweunta daduwak denakam api meeta erehiwa nagee sitinna oona. anna ethnai api niyama sri lankikayo wenne.
![]()

bump

කිඹුල් කදුලු වලට තැන්ක්ස් sirajstc මස්සිනා

BUMP




අල්ලාස් ඇඩ්වර්ටයිසින් කෝපරේශන් සාඩම්බර නිශ්පාදනයක්
siraj apahu veda patan gena vage
ubata one vune hamaduruvanta pahara deema gema kiyanna nemene ban
bodu bala sena ekata baninna ne banz ubala kavada hedeyida manda


මම දැක්ක දෙයක් තමයි ඒ හාමුදුරුට කොටසක් ගහන කොට බේරගන්න කිහිප දෙනෙක් ඉදිරිපත් වුන එක .ඒකෙන් පේන්නේ කොහේ වුනත් හොද මිනිස්සු සහා නරක මිනිස්සු යන දෙකොටසම ඉන්නවා කියලයි. ඉතින් ජාතිය,රට අනුව මිනිස්සු බෙදන එක එච්චර හොද වැඩක් නෙවෙයි.


