බෞද්ධ භික්ෂුවකට අදත් ප්‍රහාරයක්

MC New York

Member
Feb 18, 2013
2,653
144
0
You must spread some Reputation around before giving it to sirajstc again.


man kohomath katawath -rep gannane. umabata kalin deela thiyenneth + thama.
 

dhanusha83

Well-known member
  • May 24, 2007
    3,533
    62
    48
    Mirigama
    UT BBS naanasaara wage kattiyata mang kemathi ne machan ekath kiyanna oni ne
    Machan BBS kiyanne Buddhist urumaya rekaganna hadanwa misak ,uba dannawanm kiyapan eka muslim , tamil ekekta me wage BBS eken gehuwada kiyala? ekka eka thamai buddhakama kiyanne. api oya video eke thiyana widihata hesirila ne,
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    You must spread some Reputation around before giving it to sirajstc again.


    man kohomath katawath -rep gannane. umabata kalin deela thiyenneth + thama.

    :D:Dela ela

    Machan BBS kiyanne Buddhist urumaya rekaganna hadanwa misak ,uba dannawanm kiyapan eka muslim , tamil ekekta me wage BBS eken gehuwada kiyala? ekka eka thamai buddhakama kiyanne. api oya video eke thiyana widihata hesirila ne,


    but machan eyalage hesirrima bohama sauttuy machan ekka kaatath teranawa anith monks wage nemei ne tanikara kiyanne boru eyi oya dekke nedda naanasara katha karana kunuharapa:baffled:
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    :yes:

    :yes:

    ඔය හම්බ බබා පර්ට් දාපන් චීනේ ගිහින්.
    :D:D

    lankawe bhiskhuwakata karapu me apahasaya muslim warayek vidihata mama hela dakinawa. me gana api indiyawen prashna karanna one.
    :yes:

    me wade karapu ayata hondak nam sidda wenne naha. kaata wunath me wage vadak karanna honda nah

    :yes:
    monawa wunath wedenam weradi thama

    :yes:
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    :(:( atthatama bro me welawe api eey bauddha hamuduru namakkiyala hithanne nathiwa ape lankikakyek kiyana chinthanayen meekata wiruddawa hada naganna oone. Mata me VDo eka issellama dakka wele godaak duak hithuna.jathy aagam wadak naha methana ape lankika hamuduru namakata gahapu eweunta daduwak denakam api meeta erehiwa nagee sitinna oona. anna ethnai api niyama sri lankikayo wenne. :nerd::nerd:
    :yes:


    :yes:
    කිඹුල් කදුලු වලට තැන්ක්ස් sirajstc මස්සිනා
    :D


    :yes:

    :rofl:
    9.gif
    :rofl:
    :angry::angry::angry:

    අල්ලාස් ඇඩ්වර්ටයිසින් කෝපරේශන් සාඩම්බර නිශ්පාදනයක්

    siraj apahu veda patan gena vage
    ubata one vune hamaduruvanta pahara deema gema kiyanna nemene ban
    bodu bala sena ekata baninna ne banz ubala kavada hedeyida manda

    :no::no:
     

    Cronus

    Member
    Mar 9, 2013
    291
    19
    0
    මම දැක්ක දෙයක් තමයි ඒ හාමුදුරුට කොටසක් ගහන කොට බේරගන්න කිහිප දෙනෙක් ඉදිරිපත් වුන එක .ඒකෙන් පේන්නේ කොහේ වුනත් හොද මිනිස්සු සහා නරක මිනිස්සු යන දෙකොටසම ඉන්නවා කියලයි. ඉතින් ජාතිය,රට අනුව මිනිස්සු බෙදන එක එච්චර හොද වැඩක් නෙවෙයි.
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    මම දැක්ක දෙයක් තමයි ඒ හාමුදුරුට කොටසක් ගහන කොට බේරගන්න කිහිප දෙනෙක් ඉදිරිපත් වුන එක .ඒකෙන් පේන්නේ කොහේ වුනත් හොද මිනිස්සු සහා නරක මිනිස්සු යන දෙකොටසම ඉන්නවා කියලයි. ඉතින් ජාතිය,රට අනුව මිනිස්සු බෙදන එක එච්චර හොද වැඩක් නෙවෙයි.

    :yes::yes::yes: